Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

kit s turbem do 106 1.0 ???


Kubíček106

Recommended Posts

Chci zvýšit výkon u mého drobka, četl jsem že dělaly fiat uno s 1.0 motorem a turbem, byl to fakt mazec. Daihatsu taky mělo 1.0s turbem a dosahovalo 90Koní!!!:o Nevíte o nějakým takovým turbu? Scháním, třeba i s celým kitem. Ale nedám zato 30tisíc jak jsem našel. :aut. na NETU. Takže víte někdo o nějakým použitým?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v tomto pripade doporucuji krabicovou metodu (pro neznale - vymena jednoho nahradniho dilu mezi predni a zadni SPZ).

Ten motor nebyl stavenej na pouziti s turbem, takze i kdyz se ti ho tam povede nabastlit, rozhodne ne za 5 litru a nebude trvat dlouho a motor ti udela :papa

kup si za litr KNkovej filtr a rikej si, jak ti to hezky tahne ;) a nebo brutalne odlehcit auto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uno byla 1.3 s turbem, co vim. Pak bylo Punto 1.4 Turbo a u Daihatsu se jedná o model Cuore 0.9 GTTi...

Pokud si tam chceš dát turbo, tak to za nějakých pár drobných nepořídíš. Musíš koupit turbo (aby odpovídalo jakž takž motoru a požadavkum), předělat vstřiky, řídící jednotku( ty hodnoty prostě seriová nepobere), vyřešit komplet chlazení, a pak je tu ještě otázka, jestli to ten motor vydrží (nejspíš ne)...

Jak řikal Vvitty... a já to řikám taky. Nejlepší tuning je výměna auta :D;)

[upravil dne 1/6/06 Devilstorm306]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

milý Vvitty, prosím nepoužívej pojem bastlit.:roll ukážu ti malou ukázku jak nahradit výfuk starý a děravý za universál z leštěnýho nerezu. Vařený nerezem a myslýš si že je to nabastlený??? Používej třeba termýn domácí výroba :papa

Jo, pokud máš šikovné mechaniky a nějaké love tak není nic problém. Trochu jste mě někteří nepochopily, nechci koupit 2litra a hurá do ulic, ale pohrát si s malým obsahem. Mám namysli výfuk, kola, motor, brzdy a to my stačí. Moc děkuji za Vaše názory, nebojte vím že ten motor dostane co proto. Doufám že se mi to povede a určitě se pak pochlubím.:roker

post-0-14109594578743_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ve spojeni s pridelanim turba na motor, ktery k tomu nebyl urceny nelze pouzit jiny vyraz nez bastlit... s tim, ze umis treba hezky varit nerez to nema nic spolecneho. az sem nahodis tema o nahradach stareho rezaveho vyfuku nerezem, prosim, vypada jako dobre odvedena prace (nemluvim o parametrech, jen o vzhledu)...

ono u turba nejde o to vzit kus zeleza a nekde ho navarit... to turbo musi byt jak a kam pripojit, a i tak nejde jen o to turbo. musel bys vymenit RJ nebo aspon soft v ni, chlazeni, atd... jestli nekde nabizi na tvuj motor kompletni (!) kit za 30 litru, myslim ze to neni spatna cena a ze se pod ni se samodoma vyrobou nedostanes. taky by bylo docela dobre vedet co na takovou upravu reknou jednotlive dily motoru :)

btw, kdyz uz tam chces neco takoveho zkouset, nebylo by jednodussi pripojit kompresor, nez turbo?

tu narazku na sikovne mechaniky a nejake love jsem nepochopil, resp. mi nejde do kupy s tim ze nechces dat 30 za hotovy kit... kolikpak stoji hodka prace mechanika...?

[upravil dne 2.6.06 Vvitty]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodka mého mechanika moc nestojí, protože se to dělá v práci v pracovní době, takže nic. Ale sori, nemohu říct kde.:aut.

Kompresor, zaujímavý ftip.

asi jsem zapoměl dodat že ten kit byl s turbem na 1.6 obsh a to by my vyrvalo moc rychle vnitřnosti proto potřebuji něco na 1.0.

Mymochodem, vyděl si někdy jak vypadají šály a zbytek vnitřostí po nasazení a doladění extra silého turba, fakt mazec. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono když ti to na litrovce nevyrve vnitřnosti,tak to zas nebude znát,potřebuješ základ a to je uplně jinak postavenej motor,nebo větší obsah,zde platí ta známá fráze,objem ničím nenahradíš.Kámoš dál na favoritu turbo z toho una,bylo s tím moře práce(samozdřejmě to měl jako zábavu,takže to je v pohodě),zaboha to nemoh sladit,nakonec se mu to povedlo,něco málo tam sičelo,ale že by byl efekt nákej extra to teda nebyl.Vím jen nák že ještě zmenšoval kompresi,měnil vačku,dál hlavu a tak dál.Jinak kompresor bys moh použít třeba z pola GO 40 1,3:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má přítelkině má fáčko s sníženou palicí asi 0,5mm vačku si nespomínám, ventyly a jejich pružiny, a karbec+ podvozek s výfukovým potrubím vnitřní rám(jezdily se sním malé závody do vrchu), byl to fakt mazec samozdřejmě si musel mít pořádné gumy!!! Už ma prvních 1000km za sebou a je to jako sériovka a myslím že nebude dlouho trvat a nastane výměna motoru.:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kubíček106

Má přítelkině má fáčko s sníženou palicí asi 0,5mm vačku si nespomínám, ventyly a jejich pružiny, a karbec+ podvozek s výfukovým potrubím vnitřní rám(jezdily se sním malé závody do vrchu), byl to fakt mazec samozdřejmě si musel mít pořádné gumy!!! Už ma prvních 1000km za sebou a je to jako sériovka a myslím že nebude dlouho trvat a nastane výměna motoru.:D

hmm to by me zajimala u toho facka prumerna spotreba??:myslim:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Devilstorm306

Uno byla 1.3 s turbem, co vim. Pak bylo Punto 1.4 Turbo a u Daihatsu se jedná o model Cuore 0.9 GTTi...

Pokud si tam chceš dát turbo, tak to za nějakých pár drobných nepořídíš. Musíš koupit turbo (aby odpovídalo jakž takž motoru a požadavkum), předělat vstřiky, řídící jednotku( ty hodnoty prostě seriová nepobere), vyřešit komplet chlazení, a pak je tu ještě otázka, jestli to ten motor vydrží (nejspíš ne)...

Jak řikal Vvitty... a já to řikám taky. Nejlepší tuning je výměna auta :D;)

[upravil dne 1/6/06 Devilstorm306]

Navíc 90koní je teda fakt mazec :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Béďa

Původně zaslal: Kubíček106

Má přítelkině má fáčko s sníženou palicí asi 0,5mm vačku si nespomínám, ventyly a jejich pružiny, a karbec+ podvozek s výfukovým potrubím vnitřní rám(jezdily se sním malé závody do vrchu), byl to fakt mazec samozdřejmě si musel mít pořádné gumy!!! Už ma prvních 1000km za sebou a je to jako sériovka a myslím že nebude dlouho trvat a nastane výměna motoru.:D

hmm to by me zajimala u toho facka prumerna spotreba??:myslim:D:D

Trošku rozdíl mezi normálním autem a autemn pro závody do vrchu, který se musí vejít do kategorie a nic jiného ho nezajímá.:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vvitty

ve spojeni s pridelanim turba na motor, ktery k tomu nebyl urceny nelze pouzit jiny vyraz nez bastlit... s tim, ze umis treba hezky varit nerez to nema nic spolecneho. az sem nahodis tema o nahradach stareho rezaveho vyfuku nerezem, prosim, vypada jako dobre odvedena prace (nemluvim o parametrech, jen o vzhledu)...

ono u turba nejde o to vzit kus zeleza a nekde ho navarit... to turbo musi byt jak a kam pripojit, a i tak nejde jen o to turbo. musel bys vymenit RJ nebo aspon soft v ni, chlazeni, atd... jestli nekde nabizi na tvuj motor kompletni (!) kit za 30 litru, myslim ze to neni spatna cena a ze se pod ni se samodoma vyrobou nedostanes. taky by bylo docela dobre vedet co na takovou upravu reknou jednotlive dily motoru :)

btw, kdyz uz tam chces neco takoveho zkouset, nebylo by jednodussi pripojit kompresor, nez turbo?

tu narazku na sikovne mechaniky a nejake love jsem nepochopil, resp. mi nejde do kupy s tim ze nechces dat 30 za hotovy kit... kolikpak stoji hodka prace mechanika...?

[upravil dne 2.6.06 Vvitty]

Zapoměl si na kovový zakázkový těsnění pod hlavu. Celé nové sací potrubí včetně přírub. Větší vstřiky a pár dalších věcí.

Životnost motoru na zlomku původní a pan Chocholoušek by se radoval.

[upravil dne 2.6.06 vector]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Rybízek

Taky bych se asi připojil k názoru Vvittyho!Proč se pouštet do takovejch složitostí?Nebo ti jde snad jen o to bejt první,kdo by tu měl 106ku s turbem?...

Pokud chceš dosáhnout,jak jsi psal,na těch 90 kobylek,nemyslíš,že by bylo mnohem jednodušší vyměnit třeba jen motor?Stačila by ti na to bohatě klasická 1,4 a s trochou šikovnosti,což určitě jsi jak jsi nám napsal,odbornou pomocí,kterou máš taky k dispozici a ještě k tomu zdarma, a několika málo technických upravách jsi na svým...:)

jinak neber to nějak špatně,ale číst po tobě příspěvky plný gramatickejch chyb,hlavně v oblasti i/y je opravdu na...:mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: Béďa

hmm to by me zajimala u toho facka prumerna spotreba??:myslim:D:D

Trošku rozdíl mezi normálním autem a autemn pro závody do vrchu, který se musí vejít do kategorie a nic jiného ho nezajímá.:myslim

Proto nechapu jak s takovym autem muze jezdit normalne po silnicich :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Rybízek

Taky bych se asi připojil k názoru Vvittyho!Proč se pouštet do takovejch složitostí?Nebo ti jde snad jen o to bejt první,kdo by tu měl 106ku s turbem?...

Pokud chceš dosáhnout,jak jsi psal,na těch 90 kobylek,nemyslíš,že by bylo mnohem jednodušší vyměnit třeba jen motor?Stačila by ti na to bohatě klasická 1,4 a s trochou šikovnosti,což určitě jsi jak jsi nám napsal,odbornou pomocí,kterou máš taky k dispozici a ještě k tomu zdarma, a několika málo technických upravách jsi na svým...:)

jinak neber to nějak špatně,ale číst po tobě příspěvky plný gramatickejch chyb,hlavně v oblasti i/y je opravdu na...:mad:

90ti koní dosáhneš pouhým přehozením 1,6ky motoru a jeho příslušenství:super

Zátím tady byla jen řeč o tomtoru,ale taky sou potřeba brzdy a když pořádný,tak se náká ta desítka taky uratí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Rybízek

2Crack: To samozřejmě vím,ale kubíček chtěl dosáhnout 90 kobylek!Pokud tam dáš rovnou 1,6 tak jich nedosáhneš,ale o dost přesáhneš...:D

jinak s těma brzdama s tebou naprosto souhlasím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...