Kubíček106 Odesláno 1. červen 2006 Sdílet Odesláno 1. červen 2006 Chci zvýšit výkon u mého drobka, četl jsem že dělaly fiat uno s 1.0 motorem a turbem, byl to fakt mazec. Daihatsu taky mělo 1.0s turbem a dosahovalo 90Koní!!! Nevíte o nějakým takovým turbu? Scháním, třeba i s celým kitem. Ale nedám zato 30tisíc jak jsem našel. . na NETU. Takže víte někdo o nějakým použitým? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 1. červen 2006 Sdílet Odesláno 1. červen 2006 v tomto pripade doporucuji krabicovou metodu (pro neznale - vymena jednoho nahradniho dilu mezi predni a zadni SPZ). Ten motor nebyl stavenej na pouziti s turbem, takze i kdyz se ti ho tam povede nabastlit, rozhodne ne za 5 litru a nebude trvat dlouho a motor ti udela kup si za litr KNkovej filtr a rikej si, jak ti to hezky tahne a nebo brutalne odlehcit auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Devilstorm306 Odesláno 1. červen 2006 Sdílet Odesláno 1. červen 2006 Uno byla 1.3 s turbem, co vim. Pak bylo Punto 1.4 Turbo a u Daihatsu se jedná o model Cuore 0.9 GTTi... Pokud si tam chceš dát turbo, tak to za nějakých pár drobných nepořídíš. Musíš koupit turbo (aby odpovídalo jakž takž motoru a požadavkum), předělat vstřiky, řídící jednotku( ty hodnoty prostě seriová nepobere), vyřešit komplet chlazení, a pak je tu ještě otázka, jestli to ten motor vydrží (nejspíš ne)... Jak řikal Vvitty... a já to řikám taky. Nejlepší tuning je výměna auta ;) [upravil dne 1/6/06 Devilstorm306] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 1. červen 2006 Sdílet Odesláno 1. červen 2006 Jo pak byli ještě Loga 1,4 turbo:super jinak to Daihatsu je uplně jinak stavěný,je to motor z motorky,proto takovej výkon v litrovnce+to turbo...ale udělej jak říká Vvitty:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sova Odesláno 2. červen 2006 Sdílet Odesláno 2. červen 2006 Ještě ste zapomněli na Lancii Y 1000 Turbo (86-89) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubíček106 Odesláno 2. červen 2006 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2006 milý Vvitty, prosím nepoužívej pojem bastlit. ukážu ti malou ukázku jak nahradit výfuk starý a děravý za universál z leštěnýho nerezu. Vařený nerezem a myslýš si že je to nabastlený??? Používej třeba termýn domácí výroba Jo, pokud máš šikovné mechaniky a nějaké love tak není nic problém. Trochu jste mě někteří nepochopily, nechci koupit 2litra a hurá do ulic, ale pohrát si s malým obsahem. Mám namysli výfuk, kola, motor, brzdy a to my stačí. Moc děkuji za Vaše názory, nebojte vím že ten motor dostane co proto. Doufám že se mi to povede a určitě se pak pochlubím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 2. červen 2006 Sdílet Odesláno 2. červen 2006 ve spojeni s pridelanim turba na motor, ktery k tomu nebyl urceny nelze pouzit jiny vyraz nez bastlit... s tim, ze umis treba hezky varit nerez to nema nic spolecneho. az sem nahodis tema o nahradach stareho rezaveho vyfuku nerezem, prosim, vypada jako dobre odvedena prace (nemluvim o parametrech, jen o vzhledu)... ono u turba nejde o to vzit kus zeleza a nekde ho navarit... to turbo musi byt jak a kam pripojit, a i tak nejde jen o to turbo. musel bys vymenit RJ nebo aspon soft v ni, chlazeni, atd... jestli nekde nabizi na tvuj motor kompletni (!) kit za 30 litru, myslim ze to neni spatna cena a ze se pod ni se samodoma vyrobou nedostanes. taky by bylo docela dobre vedet co na takovou upravu reknou jednotlive dily motoru btw, kdyz uz tam chces neco takoveho zkouset, nebylo by jednodussi pripojit kompresor, nez turbo? tu narazku na sikovne mechaniky a nejake love jsem nepochopil, resp. mi nejde do kupy s tim ze nechces dat 30 za hotovy kit... kolikpak stoji hodka prace mechanika...? [upravil dne 2.6.06 Vvitty] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubíček106 Odesláno 2. červen 2006 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2006 Hodka mého mechanika moc nestojí, protože se to dělá v práci v pracovní době, takže nic. Ale sori, nemohu říct kde.. Kompresor, zaujímavý ftip. asi jsem zapoměl dodat že ten kit byl s turbem na 1.6 obsh a to by my vyrvalo moc rychle vnitřnosti proto potřebuji něco na 1.0. Mymochodem, vyděl si někdy jak vypadají šály a zbytek vnitřostí po nasazení a doladění extra silého turba, fakt mazec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 2. červen 2006 Sdílet Odesláno 2. červen 2006 Ono když ti to na litrovce nevyrve vnitřnosti,tak to zas nebude znát,potřebuješ základ a to je uplně jinak postavenej motor,nebo větší obsah,zde platí ta známá fráze,objem ničím nenahradíš.Kámoš dál na favoritu turbo z toho una,bylo s tím moře práce(samozdřejmě to měl jako zábavu,takže to je v pohodě),zaboha to nemoh sladit,nakonec se mu to povedlo,něco málo tam sičelo,ale že by byl efekt nákej extra to teda nebyl.Vím jen nák že ještě zmenšoval kompresi,měnil vačku,dál hlavu a tak dál.Jinak kompresor bys moh použít třeba z pola GO 40 1,3:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubíček106 Odesláno 2. červen 2006 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2006 Má přítelkině má fáčko s sníženou palicí asi 0,5mm vačku si nespomínám, ventyly a jejich pružiny, a karbec+ podvozek s výfukovým potrubím vnitřní rám(jezdily se sním malé závody do vrchu), byl to fakt mazec samozdřejmě si musel mít pořádné gumy!!! Už ma prvních 1000km za sebou a je to jako sériovka a myslím že nebude dlouho trvat a nastane výměna motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 2. červen 2006 Sdílet Odesláno 2. červen 2006 Původně zaslal: Kubíček106 Má přítelkině má fáčko s sníženou palicí asi 0,5mm vačku si nespomínám, ventyly a jejich pružiny, a karbec+ podvozek s výfukovým potrubím vnitřní rám(jezdily se sním malé závody do vrchu), byl to fakt mazec samozdřejmě si musel mít pořádné gumy!!! Už ma prvních 1000km za sebou a je to jako sériovka a myslím že nebude dlouho trvat a nastane výměna motoru. hmm to by me zajimala u toho facka prumerna spotreba??:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 2. červen 2006 Sdílet Odesláno 2. červen 2006 Původně zaslal: Devilstorm306 Uno byla 1.3 s turbem, co vim. Pak bylo Punto 1.4 Turbo a u Daihatsu se jedná o model Cuore 0.9 GTTi... Pokud si tam chceš dát turbo, tak to za nějakých pár drobných nepořídíš. Musíš koupit turbo (aby odpovídalo jakž takž motoru a požadavkum), předělat vstřiky, řídící jednotku( ty hodnoty prostě seriová nepobere), vyřešit komplet chlazení, a pak je tu ještě otázka, jestli to ten motor vydrží (nejspíš ne)... Jak řikal Vvitty... a já to řikám taky. Nejlepší tuning je výměna auta ;) [upravil dne 1/6/06 Devilstorm306] Navíc 90koní je teda fakt mazec :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 2. červen 2006 Sdílet Odesláno 2. červen 2006 Původně zaslal: Béďa Původně zaslal: Kubíček106 Má přítelkině má fáčko s sníženou palicí asi 0,5mm vačku si nespomínám, ventyly a jejich pružiny, a karbec+ podvozek s výfukovým potrubím vnitřní rám(jezdily se sním malé závody do vrchu), byl to fakt mazec samozdřejmě si musel mít pořádné gumy!!! Už ma prvních 1000km za sebou a je to jako sériovka a myslím že nebude dlouho trvat a nastane výměna motoru. hmm to by me zajimala u toho facka prumerna spotreba??:D Trošku rozdíl mezi normálním autem a autemn pro závody do vrchu, který se musí vejít do kategorie a nic jiného ho nezajímá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 2. červen 2006 Sdílet Odesláno 2. červen 2006 Původně zaslal: Vvitty ve spojeni s pridelanim turba na motor, ktery k tomu nebyl urceny nelze pouzit jiny vyraz nez bastlit... s tim, ze umis treba hezky varit nerez to nema nic spolecneho. az sem nahodis tema o nahradach stareho rezaveho vyfuku nerezem, prosim, vypada jako dobre odvedena prace (nemluvim o parametrech, jen o vzhledu)... ono u turba nejde o to vzit kus zeleza a nekde ho navarit... to turbo musi byt jak a kam pripojit, a i tak nejde jen o to turbo. musel bys vymenit RJ nebo aspon soft v ni, chlazeni, atd... jestli nekde nabizi na tvuj motor kompletni (!) kit za 30 litru, myslim ze to neni spatna cena a ze se pod ni se samodoma vyrobou nedostanes. taky by bylo docela dobre vedet co na takovou upravu reknou jednotlive dily motoru btw, kdyz uz tam chces neco takoveho zkouset, nebylo by jednodussi pripojit kompresor, nez turbo? tu narazku na sikovne mechaniky a nejake love jsem nepochopil, resp. mi nejde do kupy s tim ze nechces dat 30 za hotovy kit... kolikpak stoji hodka prace mechanika...? [upravil dne 2.6.06 Vvitty] Zapoměl si na kovový zakázkový těsnění pod hlavu. Celé nové sací potrubí včetně přírub. Větší vstřiky a pár dalších věcí. Životnost motoru na zlomku původní a pan Chocholoušek by se radoval. [upravil dne 2.6.06 vector] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Rybízek Odesláno 2. červen 2006 Sdílet Odesláno 2. červen 2006 Taky bych se asi připojil k názoru Vvittyho!Proč se pouštet do takovejch složitostí?Nebo ti jde snad jen o to bejt první,kdo by tu měl 106ku s turbem?... Pokud chceš dosáhnout,jak jsi psal,na těch 90 kobylek,nemyslíš,že by bylo mnohem jednodušší vyměnit třeba jen motor?Stačila by ti na to bohatě klasická 1,4 a s trochou šikovnosti,což určitě jsi jak jsi nám napsal,odbornou pomocí,kterou máš taky k dispozici a ještě k tomu zdarma, a několika málo technických upravách jsi na svým... jinak neber to nějak špatně,ale číst po tobě příspěvky plný gramatickejch chyb,hlavně v oblasti i/y je opravdu na... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 2. červen 2006 Sdílet Odesláno 2. červen 2006 Původně zaslal: vector Původně zaslal: Béďa hmm to by me zajimala u toho facka prumerna spotreba??:D Trošku rozdíl mezi normálním autem a autemn pro závody do vrchu, který se musí vejít do kategorie a nic jiného ho nezajímá. Proto nechapu jak s takovym autem muze jezdit normalne po silnicich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 2. červen 2006 Sdílet Odesláno 2. červen 2006 Původně zaslal: Rybízek Taky bych se asi připojil k názoru Vvittyho!Proč se pouštet do takovejch složitostí?Nebo ti jde snad jen o to bejt první,kdo by tu měl 106ku s turbem?... Pokud chceš dosáhnout,jak jsi psal,na těch 90 kobylek,nemyslíš,že by bylo mnohem jednodušší vyměnit třeba jen motor?Stačila by ti na to bohatě klasická 1,4 a s trochou šikovnosti,což určitě jsi jak jsi nám napsal,odbornou pomocí,kterou máš taky k dispozici a ještě k tomu zdarma, a několika málo technických upravách jsi na svým... jinak neber to nějak špatně,ale číst po tobě příspěvky plný gramatickejch chyb,hlavně v oblasti i/y je opravdu na... 90ti koní dosáhneš pouhým přehozením 1,6ky motoru a jeho příslušenství Zátím tady byla jen řeč o tomtoru,ale taky sou potřeba brzdy a když pořádný,tak se náká ta desítka taky uratí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Rybízek Odesláno 2. červen 2006 Sdílet Odesláno 2. červen 2006 2Crack: To samozřejmě vím,ale kubíček chtěl dosáhnout 90 kobylek!Pokud tam dáš rovnou 1,6 tak jich nedosáhneš,ale o dost přesáhneš... jinak s těma brzdama s tebou naprosto souhlasím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.