Semi Odesláno 27. květen 2006 Sdílet Odesláno 27. květen 2006 Čau, potřebuju poradit. Chci si koupit sportovni kit sani na 306 1,4 jediny co jsem nasel na netu byl od Greenu za 2200,-....(je to dobra cena?) Máte nekdo zkusenosti s montazi?Pujde to tam namontovat bez problemu ? (nebo tam budu muset vymejslet nejaky drzaky,atd...) Potrobuju proste abych vyhodil komplet origo sani i s airboxem a misto toho tam soupnul ten kit................ Vim ze je levnejsi koupit samotny filtr a vedeni vzduchu vyrobit ale nemam cas vymejslet nejaky drzaky nebo sestavovat potrubi z nejakych trubek............. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Finger Odesláno 27. květen 2006 Sdílet Odesláno 27. květen 2006 myslím že supr, já mám objednanej uni od KN a stojí 1500, kit by mě vyšel na 8,5tis. takže do toho klidně jdi..jen bych možná šel do KN než greenu, ale to už je na tobě. Jen bych si prvně vyzkoušel jestli to něco udělá, na výkon zapomeň, dělal bych to jen kvůli zvuku, kterej se neprojeví u všech aut. U tvýho auto mám dobrou zkušenost s rezonátorem místo středu a otevřenou koncovkou (příjemnej zvuk) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvasky Odesláno 27. květen 2006 Sdílet Odesláno 27. květen 2006 Jdi do toho.....Ja jsem koupil uni filtr za cca 1400 a pak dělal nerez. potrubí... Vyšlo mě to dráž než kdybych koupil kit od Greenu. Cena je rozumná. U KN platíš značku, i když je pravda, že bude \"možná\" kvalitnejší... [upravil dne 27.5.06 Kvasky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pokorný306 Odesláno 6. červen 2006 Sdílet Odesláno 6. červen 2006 kolik prida to sportovni sani na vykonu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvasky Odesláno 6. červen 2006 Sdílet Odesláno 6. červen 2006 Původně zaslal: pokorný306 kolik prida to sportovni sani na vykonu??? Prej když je to dobře udělaný tak 4 až 6% z celkového výkonu. Je jasný, že u nepřepňovanýho motoru to skoro nic nedá. Prej to jde líp do otáček a víc to řve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 6. červen 2006 Sdílet Odesláno 6. červen 2006 Původně zaslal: Kvasky Původně zaslal: pokorný306 kolik prida to sportovni sani na vykonu??? Prej když je to dobře udělaný tak 4 až 6% z celkového výkonu. Je jasný, že u nepřepňovanýho motoru to skoro nic nedá. Prej to jde líp do otáček a víc to řve. to je hodne optimisticky, pocitej spis +- 1-2%... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 6. červen 2006 Sdílet Odesláno 6. červen 2006 Původně zaslal: Kvasky Původně zaslal: pokorný306 kolik prida to sportovni sani na vykonu??? Prej to jde líp do otáček a víc to řve. Jak prej?? Vzdyt to mas v aute nee?? To musis vedet;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvasky Odesláno 9. červen 2006 Sdílet Odesláno 9. červen 2006 Původně zaslal: Béďa Původně zaslal: Kvasky Původně zaslal: pokorný306 kolik prida to sportovni sani na vykonu??? Prej to jde líp do otáček a víc to řve. Jak prej?? Vzdyt to mas v aute nee?? To musis vedet;) A myslíš, že to řve?? Kapku to bručí:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 9. červen 2006 Sdílet Odesláno 9. červen 2006 Původně zaslal: Kvasky Původně zaslal: Béďa Původně zaslal: Kvasky Prej to jde líp do otáček a víc to řve. Jak prej?? Vzdyt to mas v aute nee?? To musis vedet;) A myslíš, že to řve?? Kapku to bručí:D nevim, poradne jsem to jeste neslysel, budu se muset zastavit :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tanagy Odesláno 20. červenec 2006 Sdílet Odesláno 20. červenec 2006 Mám bavlnu asi týden a zatím sem si všiml menšího nárustu momentu v nižších otáčkách (kopec, kerej sem měl problém vyjet na dvojku (nešla do otáček) teď jedu v pohodě - sice je to řev jak prase, ale aspoň se práší za kočárem ). Zvuk je stejnej, pokud pedál nesešlápnu skoro na podlahu (otevře se klapka), pak to v nižších otáčkách (do 3000) krásně bruní a ve vyšších je to slušnej řev. Stačí jet v tunelu, nebo v úzké uličce a mít stažený okýnko ... koncert pro uši (btw. mám tam originál výfuk, takže je to slyšet fakt až ve vyšších otáčkách, nebo když na to člověk dupne) Filtr sem koupil univerzál, sání sem si dělal sám (PVC trubky ohýbaný horkovzušnou pistolí + nějaký ty kolýnka...vše za cca 200) - ale budu to překopávat, neboť sem u filtru včera naměřil 52 stupňů. Navíc mi tam vpředu zavazí chladič - takže ho budu posouvat o cca 10cm vlevo (při pohledu zepředu), pak tam bude víc místa - dělám trychtýř a náhon vzduchu přímo pod filtr. Dále pak chci trochu tepelně odstínit motor atd (to by mohl vyřešit natvarovaný hliníkový plech). Závěr? Je s tím trocha práce, ale ve finále to doufám bude lepší než kit (co sem viděl, tak to by stejnak malý plastový trychtýřek směřující vzduch do prostoru, kde se nachází filtr) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.