Butch Posted May 15, 2002 Share Posted May 15, 2002 Jake mate dojem s vydrzi tohoto motoru. Puvodni motor v me 405(1,6) vydrzel cirka 230 000km (11 let) a pak mi odesly pistni krouzky. Sehnal jsem druhy motor o neco mladsi, tam mi ale zanedlouho uletel kousek ventilu(asi se potkaly s pistem, mozna rozvodak) a tad mam tedy treti motor. Kdo vi jak dlouho bude slouzit ten. Takova mala perlicka: Na jednu vymenu oleje pripadaji dve vymeny motoru(vlastni zkusenost) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ondra Posted May 15, 2002 Share Posted May 15, 2002 Ahoj, ja mam 405 1.8 TD a sem hodne spokojenej. Stejnej typovej motor sem mel u Citroena BX a ten ma tedka 210 tis. km,ale to vypadl tachometr, takze ten motor ma tak najeto 230 tis. km a vypada to, ze pojede dyl nez ja [Editováno 5/15/02 Ondra] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted May 15, 2002 Share Posted May 15, 2002 mám taky 1.6, ale v benzinu a kroužky mi odešly tak při 200t km, pak se jezdilo ještě tak dalších 20tkm a teď to cele všechno dávám dopořádku. Stojí to sice mooooc peněz, ale po jedné špatné zkušenosti už nevěřím motorům koupeným z vrakáče (tvrdil mi, že to normálně jezdilo a že je to z buračky jeho známého. Ten motor vypadal vpoho tak 1.000 km a pak se totálně rozsypal - jednoho krásného dne mi podala ojnice ruku v 4.500 ot./min. Po rozebrání se zjistilo, že byla totálně přidřená klika na ojnici i hlavní ložiska. Takže teď - co si neudělám sám tomu nevěřím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butch Posted May 20, 2002 Author Share Posted May 20, 2002 Takze je vic nez zrejme, ze zivotnost 1.6 benzinu se pohybuje kolem te hranice 200t km. S temi vrakovisti mas jiste pravdu, ale jeden nikdy nevi. Ty to chces resit jak ? Vybrus ? Je to urcite daleko lepsi varianta ale take drazsii a komplikovanejsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted May 20, 2002 Share Posted May 20, 2002 To se mi nezdá, že by životnost 1,6-ky byla jen 200tis. Pokud se s tím zachází slušně (a nemá stočenej tacho...), měl by vydržet dýl. Jinak, kdybyste někdo potřeboval, jeden motor 1,6 z 309-ky (4-bod. vstřik) se mi tu válí - klidně i na díly... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.