kšanda Odesláno 25. květen 2006 Sdílet Odesláno 25. květen 2006 jojopřesně tak sovo. pokud má někdo dotez pro tebe nepochopitelnej tak si ho prostě nevšímej. a nepruď. nevadí ti náhodou že nemam pěžota? k věci. kámoš dost ladí r5 gtturbo a řiká že jedině garety. že jsou mohutnější atd. a maj i větší životnost. ale holt u r5 tam jdou obě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 25. květen 2006 Sdílet Odesláno 25. květen 2006 Původně zaslal: kšanda nevadí ti náhodou že nemam pěžota? já myslím že nevadím, páč ho taky nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capy Odesláno 26. květen 2006 Sdílet Odesláno 26. květen 2006 ještě jedna věc aspon teda u 405 se turba montovali v kompletu s čerpadlem.Bosh+Garett a rotodiesel+KKK.Ty čerpadla pak byli asi naladěný na to či ono turbo.nevim to 100% ,ale literatuře je to tak napsaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ráďa Odesláno 26. květen 2006 Sdílet Odesláno 26. květen 2006 já mám čerpadlo Bosch a turbo KKK. Tato kombinace normálně funguje.Mě spíš zajímá,proč je na jednom ten obtok a na druhým není.K čemu je tam ten obtok asi chápu,když je tam velký tlak,zatlačí na membránu,ta zatlačí na táhýlko a pošle to do výfuku.Ale jak je to udělaný na tom druhým bez obtoku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capy Odesláno 26. květen 2006 Sdílet Odesláno 26. květen 2006 tak to asi dávali jak to měli.Tohle bylo psaný v chytrý knížce jak na to.Já mam Boshe s garetem a táta rotodiesla s kkk.Osobně bych tam ale dal to co tam bylo;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ráďa Odesláno 12. červen 2006 Sdílet Odesláno 12. červen 2006 tak už jsem to spáchal a místo turba KKK tam nabastil Garetta.Bylo s tím dost práce a musel jsem si vyrobit podložku z hliníku tl.5mm.Nabastit tam koleno s KKK,který má jenom 3.šrouby místo 4. a jenom 2.díry pasujou,je bez obtoku a obtok vyřešit dírou v té podložce a trubkou do výfuku.To,že je tam jinak udělaný mazání už je sranda.Zatím to vypadá dobře a motor docela ožil.Ještě jsem zvědavej,co udělá ten hliník,až se to pořádně zahřeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.