Butch Odesláno 13. květen 2002 Sdílet Odesláno 13. květen 2002 Mam 405, a zajimalo by me, kde je uvedeno ne motoru jeho číslo kromě štítku, který mi uletěl. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Urbanek Tomas Odesláno 13. květen 2002 Sdílet Odesláno 13. květen 2002 Cislo motoru najdes dole na motoru, musis vlezt pod auto. Na technicky ho hledal asi 30 min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 13. květen 2002 Sdílet Odesláno 13. květen 2002 A co motor z 205 - konkretne XU5M2Z? Tam je to stejne? Zatim jsem to moc nestudoval, ale pri cisteni bloku me nic do oci neprastilo..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
afterburner Odesláno 14. květen 2002 Sdílet Odesláno 14. květen 2002 No, Tome, pod autem jsem strávil hodně a to číslo jsem tam taky nenašel. Podle mě bylo opravdu jen na tom štítku, kterej už stejně jako Butch taky nemam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 14. květen 2002 Sdílet Odesláno 14. květen 2002 Čau, jasně že, 405 má číslo motoru vyražené na 2 štítkách . Jeden vpředu, druhý vzadu někde vedle výfuk. potrubí.Při výměně motoru, jenom přehodíš štítky a máš po přepisování na okrese. Mimochodem dnes už se nemusí uvádět číslo motoru do TP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 14. květen 2002 Sdílet Odesláno 14. květen 2002 A kdž tam ten štítek nebudu mít při té evidenční kontrole, bude to vadit? A kdybych ho tam měl při ev. kontrole, ale už ne při STK? BTW: mám pocit, že by se s tím dalo dobře vyjebávat ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 15. květen 2002 Sdílet Odesláno 15. květen 2002 voštík: to máš dobrý dojem. Já už jej mám 3 roky... Teď mám např. 1,9D na číslech z 1,8D - úspora na pov. ručení je asi zřejmá. Vůbec má Peugeot geniální systém čísel, jak motoru (štítek), tak kastle (jehličky). Takže dost Peugeotů jezdí i s přiděleným číslem kastle, a nějaké oficiální povolování přestaveb je pak nemusí trápit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 15. květen 2002 Sdílet Odesláno 15. květen 2002 s tou úsporou jsem si to myslel, ale co když na té evidenční kontrole uvidí servisák motor 1.9GTi nebo třeba 3.0 z P605 v obyčejné 205, které mají štítek z 1.6? A navíc - ve VIN je zakódovaný typ motoru (Jsou to ty 3písmenka od 5. místa (VFxxxCBDxxxxxxxxx) = 1.6 monostřik r.v. 91-xxxx) Něco takovéo chci udělat, ale mám z toho trochu vítr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 16. květen 2002 Sdílet Odesláno 16. květen 2002 Už se bojim, že na STK něco poznaj (pokud tam vůbec půjdu). Rozdíl 1,8D-1,9D ani omylem... Pokud chceš takhle experimentovat, postav si dvojče, ne? Proclené auto seženeš za pár šupů a můžeš se na něm bez obav vyřádit. To s tím VINem nevím, kde jsi to vzal? Jsou někde nějaký tabulky? Já znám akorát kódování Fordů... VF3 značí Peugeot, 10A/10C je 5/3-dveř. 309-ka (starší typ). Ale u 205 mám VF3741C98 - C98/A98 je opět 3/5-dveř. verze (starší), motor v tom nevidim. Jestli o tom někdo víte víc, hoďte to sem, prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 16. květen 2002 Sdílet Odesláno 16. květen 2002 myslím, že jsem to našel na http://www.205gti.com - oddíl peugeot technics - sekce Chasisnumbers (je tam toho hodně - na staré i na nové verze. Podle údaje VF3741C98 jsou písmenka 1C9 kód motoru XUD7 Asi záleží taky na ročníku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. květen 2002 Sdílet Odesláno 17. květen 2002 Pěkné, díky za link. Už jsem si to stáhnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.