OK406 Odesláno 29. leden 2023 Sdílet Odesláno 29. leden 2023 (upraveno) Bohužel, po cca 15 letech mi mi ,,odešla" LG 3D televize. Koupil jsem si novou televizi opět zn. LG. Ve staré talevizi jsem měl Netfix, který fungoval bez problémů viz příloha s nabídkou filmů-pruh na obrazovce je závada. Se synem jsme novou tv nainstalovali a to včetně Netflixu (placení-Standartpřevedení a pod.). Po spuštění Netflixu, se ukáže nabídka a je funkční demonabídka. Ale jakmile kliknu na spuštění filmu (jakýkoliv), objeví se mi na obrazovce sděleníí s kódem tvq-pb-101 (5.2.101). Viz příloha. Syn proměřil vedení internetu i kabely (udělal znovu koncovky). Restartovala se tv, ale nepomohlo. Kontaktovali jsme podporu LG a ani ty nevěděli pomoci. Dívali jsme se na stránky Netflixu a ani to nepomohlo. Vyzkoušelo vše, co bylo uvedeno.Jak jsem psal, v původní televizi nebyl po celou dobu problém! Jinak klukovi Netflix jde v mobilu i v notebooku, tv. Kluk zkusil instalaci přes hub a mobil (data). Tak to mi Netfix fungoval. Ale po znovu spuštění televize a následně Netflixu, tak opět nastal daný problém. Asi se nikdo s nečím podobném nesetkal. Internet mám C-NET HomeOptimum 50/20 Mbps. Televize je připojena LAN (kabelem). Zkoušeli jsme i přes wifi,ale bez úspěchu. Vážně nevím, kde je problém. Upraveno 6. únor 2023 uživatelem OK406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 29. leden 2023 Sdílet Odesláno 29. leden 2023 Chyba bude v routeru, ten jsi restartoval?? Případně natvrdo povolit MAC adresu TV https://help.netflix.com/cs/node/59989?ba=SwiftypeResultClick&q=Chyba Netflixu tvq-pb-101 (5.2.101)# Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 29. leden 2023 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2023 Ano, vše kluk provedl. A to opakovaně. Nepomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 29. leden 2023 Sdílet Odesláno 29. leden 2023 Prostě router nejspíš nepustí TV k internetu, je potřeba v nastavení povolit MAC adresu TV aby ji router neblokoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 29. leden 2023 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2023 (upraveno) Zapomněl jsem dodat, že internetová televize jde a ještě mi kluk nainstaloval Disney+ a ten jde bezproblému. Upraveno 29. leden 2023 uživatelem OK406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 29. leden 2023 Sdílet Odesláno 29. leden 2023 Aha, tak potom musi být chyba v samotným připojení k netflixu, jenže pokud to s Datovým internetem přes mobil funguje tak je problem nejspíš v tvé síti doma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 29. leden 2023 Sdílet Odesláno 29. leden 2023 Zkusil jsi nový SW k TV pokud je k dispozici? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 29. leden 2023 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2023 (upraveno) @Radek HurvajzAno, zřejmě máš pravdu. Až kluk přijede, tak se na to znovu podívá. Jak jsem psal, byli instalované nové koncovky na kabelu internetu, přeměření kabelu, zdali není poškození a další věci oko včetně restartu sítě i televize a jejího nastavení. Nic nepomohlo. @Dave_kByla provedena aktualizace v televizi. Nic nepomohlo. Upraveno 29. leden 2023 uživatelem OK406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 29. leden 2023 Sdílet Odesláno 29. leden 2023 Netflix nemám, tak střílím od boku - nemáte už k účtu Netflixu přiřazeno moc zařízení? Starou televizi "odpárovat"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 29. leden 2023 Sdílet Odesláno 29. leden 2023 Těžko radit, ale já bych zkusil v TV nastavit nějakou jinou DNS - např 8.8.8.8 Radek Hurvajz ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 29. leden 2023 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2023 @Péťa Samozřejmě,že to syn provedl. @h4wk3y taky se provedlo a nepomohlo. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 31. leden 2023 Sdílet Odesláno 31. leden 2023 Pak už jedině resetovat televizi do defaultu, pak nastavit napevno IP, masku, bránu DNS.. a když to nepůjde, hledal bych chybu v televizi. Vypadá to na nějakou chybu v pracovních souborech té aplikace. Mohlo by pomoct to resetování.. ale moc možností jak to řešit není. OK406 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 31. leden 2023 Sdílet Odesláno 31. leden 2023 Odpojit kabel, vypnout wifi, restartovat televizi, zapojit kabel, restartovat televizi. Nemám LG, ale toto mnohokrát pomohlo na Panasonic nebo Android TV. Můžeš zkusit odinstalovat a znovu nainstalovat netfilx ze storu LG TV OK406 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 31. leden 2023 Sdílet Odesláno 31. leden 2023 Ale přes data z mobilu mu to na TV jede psal, takže chyba bude v síti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 31. leden 2023 Sdílet Odesláno 31. leden 2023 No čtu, že mu jde internetová televize a Disney+, ale jestli mu jde netflix na lokální síti třeba v mobilu nikde psáno není. Takže to klidně může být na telce. Na Android TV jsem několikrát zažil, že netflix se nepřipojil, hbo max ano. Případně nešlo vodafone tv a šlo youtobe nebo opačně. Větčinou pomohlo vytáhnout fyzicky kabel z routeru. Jednou jsem mazal DHCP rezervaci z routeru, prostě možností je mnoho. Každopádně by to chtělo vyzkoušet jiný netflix na stejné síti, jestli projde přes firewall/router (i když to dříve, na původní tv šlo). Případně zkontrolovat účet na netflixu a "uklidit" v seznamu zařížení. Podle popisu řešení od netflixu mi to evokuje problém s nějakou nakešovanou informací kdesi mezi koncovou aplikací a zdrojem streamu. OK406 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 31. leden 2023 Sdílet Odesláno 31. leden 2023 (upraveno) Tady v prvním přispěvku - Kluk zkusil instalaci přes hub a mobil (data). Tak to mi Netfix fungoval. Beru to jako že to přes Mobil Hotspot (HUB) fungovalo Upraveno 31. leden 2023 uživatelem Radek Hurvajz Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 1. únor 2023 Sdílet Odesláno 1. únor 2023 No nevím, taky si to mohu vyložit, že připojil telku přes hotspot na mobilní data? Z toho popisu přímo nevyplývá, že by telka byla připojená k místní síti kabelem a v místní síti na jiném zařízení netflix šel. Nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 4. únor 2023 Autor Sdílet Odesláno 4. únor 2023 Konečně je snad vše v pořádku. Ale příčina není 100% jistá. V úterý a ve středu se na obrazovce objevila tabulka, že byly provené aktualizace a je nutné provést restart zařízení. Bohužel, Netflix šel pouze chvilku a pak opět stejná chyba. Na obrazovce objevovalo načítání. Někdy se to nenačetlo (0%) a někdy se to načetlo pouze na 82%. Předevčírem opět zapnu Netflix a objevý se to samé oznámení, ale v chybovém kódu je v závorce jiný číslo chyby. Viz smímky v příspěvku. Kluk zkusil jak mi řekl změnit něco na DNS server. Psal o tom @Radek Hurvajz a i @Dave_k. A od té doby je Netflix 100% funkční. Tedy dnešní den (sobota 4.2.) je funkční. Uvidím další dny. Jinak už opravdu nevíme, kde by byla chyba. @Radek Hurvajz ano, máš pravdu, pokud kluk zkusil instalaci přes hub a mobil (data) na jeho mobilním telefonu, tak Netflix mi šel. Pokud už mi Netflix půjde bez problému, tak bych touto cestou rád všem poděkoval že mi pomohli a i za rady + ochotu pomoci. Opravdu nejsme jenom fórum. A to je jeden z důvodů, proč jsem roky řádným členem P-C!!! Děkuji pavelu96 a Radek Hurvajz ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.