Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot jako Tesla (FB)


Recommended Posts

Pežoti mají poloautonomní řízení...a funguje dobře... mám několikrát vyzkoušeno...sice to taky řve drž ruce na volantu, ale po pár sekundách se zase chytne a funguje pořád...taky proto je to pouze POLOautonomní...

Ten na videu vůbec neví jak se jaký asistent chová...

Hrál si a narazil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, mě to přijde dost nebezpečné u všech aut (mimo Tesly). Lidi jsou ovce a na komfortní věci/funkce si zvykají moc rychle. Pak najednou to samo od sebe vypne a je průšvih... Stejně se to chová v hodně značkách - dobu drží, a pak se to najednou z ničeho nic vypne.... Za mě to je nebezpečnějsí, než kdyby to tuto funkci vůbec nemělo.

Osobně si to pouštím jen na dálnici, kdybych zachrápl. Všude jinde ihned vypínám.

Upraveno uživatelem h4wk3y
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z ničeho nic se to nevypne. Řve to dostatečně dlouho dopředu, že máš chytit volat a řídit. S Teslou zkušenost nemám, ale v Peugeotech je to prostě jen asistent, který má pomáhat předejít nehodě. To, že to svadí k tomu, ho zneužívat, je věc druhá. Jak píšeš, v případě mikrospánku to může zachránit - probudí tě a případně tě to pár zásadních vteřin udrží v pruhu. Ale víc od toho může očekávat jen cvok.
Frajer ve videu to chtěl jakože oblbnout tou flaškou, aby si auto myslelo, že má ruce na volantu a dopadl dle očekávání. Ještě ať zkusí natočit video, jak funguje automatické brzdění. Ideálně v kilu proti zdi a nohy ať si  přikurtuje k sedačce, aby ignoroval, až to začne řvát, že má brzdit :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, řvou, ale i když řvou, tak několikrát ještě "odpinknou od čáry", jenže pak najednou už neodpinknou a to je to nebezpečné. Stejně tak z ničeho nic vypnou, když zmizí čára nebo cokoliv podobného... Já to prostě rád nemám.

Stejná fičůra je auto brždění - k rodičům jezdím úzkou ulicí, kde chytráci z města vymysleli parkovací ostrůvky střídavě (asi po 2 autech) na levé a pravé straně (jen čára na relativně úzké silnici). Co tam dělá většina moderních aut, když jak macho kličkuješ? No leknou se a spustí auto-brždění, protože si myslí, že chceš narazit...

Stejně tak se mi stalo, že jsem spletl odbočovací pruh a na poslední chvíli se řadil zpět do levého do štrůdlu aut, kde mě jedno auto probliknutím pustilo. Na to se mu automatické brždění odvděčilo krásným a razantním vybržděním, protože vyhodnotilo, že to do toho před sebou, kam jsem se řadil, chci vrazit...

Upraveno uživatelem h4wk3y
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ale netvrdím, že je to nějak super. Taky to nemám rád. Když řídím, tak řídím a tyhle věci nepotřebuju. Jen jsem chtěl poukázat na to, že to mají lidi tendenci přeceňovat/zneužívat. Jediný asistent oceňuju a to je noční vidění ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda za jediný rozumný asistent vyjma dnes samozřejmého ABS považuju Hlídání mrtvého úhlu. Noční vidění jsem ještě nezkoušel, na něj tedy nemám názor.

Jinak souhlasím s H4wk3ym - jen na rozdíl od něj si žádného asistenta neaktivuju ani na dálnici, ale co se dá a přijde mi nesmyslné, to vypínám 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám všechno vyplé (co jde), hlavně chci auto ovládat sám, prostě nechci aby mi auto z ničeho nic třeba zabrzdilo, cuklo volantem atd., podle mě to jsou kraviny co ,,jako'' pomáhají řidiči, ale ve skutečnosti ho ,,tak nějak'' ukolébávají, že kdyby něco, tak jsme tu ještě my--asistenti řízení a jízdy🙈, ve skutečnosti je skoro za vše odpovědný řidič, tohle se určitě nezmění, i když budou v budoucnu auta jen počítače se čtyřmi koly :myslim

osobně bych to zrušil, včetně těch displejů uprostřed přístrojovky, protože jenom odvádějí pozornost od řízení, ještě ta elektronika není na takové úrovni, aby to mělo smysl :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem před lety jezdil funglovkou Supem, v salónu mi ho předali samozřejmě s aktivovanými všemožnými asistenty. Kdo kdy přebíral v salonu nové auto, asi mi dá za pravdu, že předávací technik majitele zavalí informacemi a podá to tak, že je všechno na pohled logicky jasné - za pár hodin ale majitel ví velký kulový a za pomoci manuálu hodiny a hodiny tápe a nastavuje a ruší a zase nastavuje ....

Já se hned po předání auta vydal s rektorem na cestu do Brna a byl jsem nepříjemně překvapen, když se se mnou auto chtělo ve zúžení na D1 prát, že ono přece za čáru na krajnici nepojede a musel jsem použít opravdu nemalou sílu, abych ho k jízdě v odstavném pruhu ve zúžení přesvědčil. Věřím tomu, že řidiče bez praxe (typicky např. mou ženu) by takové chování auta mohlo překvapit až tak, že by jízdou podle čáry krajnice v tom zúžení s naprostým klidem zavřela auto jedoucí v levém pruhu.

Až od ostatních řidičů v Brně jsem se dozvěděl, že mám aktivní hlídání jízdy v pruzích a jak a co si mám deaktivovat, abych měl klid na práci.

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...