Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

PEUGEOT 407SW 2.0hdi RHR CHYBA AUTOMATICKEJ PREVODOVKY


Majo111

Recommended Posts

Ahojte. Mám problém s automatom ZF 4hp20. Prevodovka sa menila a od výmeny nejde auto naštartovať a miesto P,R,N,D mi na palubné svieti len pomlčka a výstražný trojuholník s P,R,N,D. Keď zatlačíme pedál, dá sa mi radiť ale neukazuje voľbu. Na diagnostike to bolo a píše kód chyby

P1828 signál blokováni startovani (start lock)

trvala zavada

zkrat na plus pol

Keď sme skúšali chybu vymazať, tak pri mazaní sa objavilo na budíkoch “P” ale potom zase zmizlo, keď sa načítali opätovne zavady. Všetko je na aute funkčne BSI,BSM,RJ AUTOMATU. Immo je spárované a aj tak nechce štartovať. Čím to môže byt? Máte nejaké rady čoho sa chytiť? Už som v koncoch 😔

76C65761-106A-47FF-A840-E51EB8338593.jpeg

Upraveno uživatelem Majo111
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Majo111 changed the title to PEUGEOT 407SW 2.0hdi RHR CHYBA AUTOMATICKEJ PREVODOVKY

Všetky konektory skontrolované a zapojené. Snímač je zapojený a LIVE dáta vyčítané. Chyby premazane. Len P1828 nejde zmazať. Je to trvala chyba. Tie multifunkčné spínače mám dva. Jeden píše chybu:

P0706

Viceučelový spínač

koherence

a ten druhy

P1828

start lock

Skusal som štartér napriamo a ten točí, akurát nie vecnom prevodovky, takze nevystrčil pastorek. Demontujem ho a skúsim vonku s auta. Neviem čo sa mohlo stať, keď LIVE dáta mi ukazujú pri radení pekne P R N D ale na displeji mám “-“ pomlčku. Štve ma to, lebo auto jazdilo super kým sa nerozsypala prevodovka.

Upraveno uživatelem pavelu96
Necituj přímo předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počítač aj hydroblok sú povodne, ale ani na novom hydroblok to nejde.

 

Teraz čítam LIVE dáta a v PROMĚNNE mi neukáže “Stlačení pedálu”, je tam stále 0% akokoľvek silno ho zošlapnem.

 

Tak, rozhodol som sa premerať kabeláž a od BSM jednotky mi nejde budenie štartéra. Štartér ma stálych 12V, ale budenie pri štartovaní kľúčom je 0V.

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Ahoj, opravil jsi to? Také jsem kdysi "válčil" s 4HP20. Nejprve ucpaný filtr uvnitř, pak snímač tlaku v háji a nakonec i výměna obou regulačních ventilů v hydrobloku. A taky jsem musel do-nastavit multi spínač co je na bloku převodovky a je ovládán pákou voliče režimů (šaltrpáka). Podle polohy snímače/přepínače jednotka převodovky ví, který režim požaduješ (P-R-N-D). Pokud je špatně nastavený-ř.j. je v chybě. Ale nevím, jestli mi to při tom taky blokovalo start motoru. Už to je pár roků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...