Vist12 Odesláno 28. září 2022 Sdílet Odesláno 28. září 2022 Čau Peugeoťáci, mám dotaz, můžu použít šrouby z letních kol (hliníkové) na zimní plecháče? Přijde mi, že ten šroub tam úplně nepatří, případně, jaké šrouby tam patří??? Ptám se protože na těch letních, tam ty šrouby krásně zapadnou, zatímco na těch zimních to tak jako čumí ven, a ani ta "podložka" toho šroubu není úplně dosedlá. Vímy že tohle píšou u dojezdového kola, že tam jsou ty šrouby takhle, ale taky s tím má jet člověk maximálně 80 a tipuju, že na zimákách pojedu víc než 80 a nerad bych, abych někde jel a kolo jelo vedle mě Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 28. září 2022 Sdílet Odesláno 28. září 2022 Vše je OK Hliníkový disk drží ta plochá podložka na šroubu. Plechový disk drží kužel před tou podložkou na šroubu. Buď v klidu, je to originální tovární řešení. Hafity, xSilver a Vist12 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 28. září 2022 Sdílet Odesláno 28. září 2022 před 29 minutami, Vist12 napsal: s tím má jet člověk maximálně 80 Ta omezená rychlost je kvůli pneumatice na dojezdovce.... xSilver a Vist12 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vist12 Odesláno 28. září 2022 Autor Sdílet Odesláno 28. září 2022 (upraveno) Jo, tak díky, já se v tomhle moc neorientuju před 12 hodinami, JVT napsal: Vše je OK Hliníkový disk drží ta plochá podložka na šroubu. Plechový disk drží kužel před tou podložkou na šroubu. Buď v klidu, je to originální tovární řešení. Super, díky moc, táta říkal to stejné, ale já mám vždycky radši když to řekne někdo "z oboru" Upraveno 28. září 2022 uživatelem pavelu96 Necituj přímo předchozí příspěvek a nepiš další příspěvky - použij "Upravit" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xSilver Odesláno 29. září 2022 Sdílet Odesláno 29. září 2022 Drive ty srouby nemivaly podlozky a sedely kuzelem rovnou do sedylka/prolisu na plechaci. Proto je to takove vyssi. Navic na plechaci neni sroub utopeny v sachticce jako na hliniku, takze to vypada jinak a pro nekoho mozna divne. Pokud mas plechace se spravnym poctem sroubu, rozteci, vnitrni dirou a odsazenim, tedy takove co na tve auto patri, maji rozumny stav (tedy nejsou to nejake autogenem srovnane bouracky nekde z kovosrotu), tak se neni ceho bat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 29. září 2022 Sdílet Odesláno 29. září 2022 Dlužno snad jen doplnit - ty podložky (určené pro ALU disky) je třeba před použitím na "plechy" sundat aby kužel na šroubu pevně dosedl do prolisu na disku. Tedy podložky sundat pokud to konstrukce šroubu umožňuje. Někdy jsou řešeny jako tzv. nestratné už z výroby. Pak by bylo ideální pořídit šrouby určené pro plechové disky, tedy s kuželovou dosedací plochou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. září 2022 Sdílet Odesláno 29. září 2022 Měnil jsem teď hlínu za plech a mám to stejně.... Akorát já mám maminy.... Podložky nedosednou.... Obavu jsem měl jedinou, jestli ty "nesundací" podložky nebudou chrastit.... Nechrastí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 29. září 2022 Sdílet Odesláno 29. září 2022 (upraveno) Tak znova a lépe Řešíme zde originální kolové šrouby na originální hliníkové a plechové disky kol vozů značky Peugeot a Citroën. Přikládám obrázek originálního kolového šroubu na hliníková i plechová kola. Je to tovární konstrukce a výroba. Asi tudíž není žádná pochybnost o tom, zda je toto řešení funkční a spolehlivé. Plochá nesnímatelná podložka drží originální hliníkový disk. Šroub má také mezi podložkou a závitem kužel který drží plechový disk. Plochá podložka při utažení šroubu na plechový disk se volně pohybuje. Při jízdě odstředivá síla brání vytváření hluku volně pohybující se podložkou. Toto řešení umožňuje použití stejných šroubu na hliníková kola a také při montáži plechové plnohodnotné případně plechové dojezdové rezervy. POZOR V prodeji jsou i neoriginální hliníkové disky s roztečí a středovou dírou stejných rozměrů jako jsou v originále. U těchto disků je potřeba prohlédnout jakou mají dosedací plochu na šrouby. Neoriginální disky mají většinou kuželovou dosedací plechu na kolové šrouby. Upraveno 29. září 2022 uživatelem JVT MilanF1, Vist12 a Hafity ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.