DuoCore Odesláno 18. srpen 2022 Sdílet Odesláno 18. srpen 2022 (upraveno) Peugeot 406 2.0 HDi 2003 Nestartuje ani po výměně Ventilu regulace tlaku. Auto jelo a na dálnici do kopce zdechlo, už nenastartovalo. Nádrž plná. Následoval odtah domů, do garáže. Nejdříve se objednal první nový Ventil regulace tlaku, přesně podle paramatrů. Nepomohlo. Na diagnostice CarScanner OBDII. vyskočí chyba P0092 , systém 10 OBDII: Fuel pressure regulator 1 - short to positive Vzali jsme ventil nový, a připojili jej na konektor, zatímco starý ( také nový ), jsme nechaly stále namontovaný v čerpadle. Zapnuli jsme zapalování do II. polohy. Chyba zmizela. Nastartovat přesto nešlo. Což je jisté, když konektor nebyl zapojený do konektoru, který je v čerpadle. Ventily jsme i prohodili, ale stále to samé. Do konektoru jde cca 12V. Cvakání jsme neslyšeli žádné. Můžete poradit, kde-že by se mohla ještě závada skrývat ? Upraveno 19. srpen 2022 uživatelem DuoCore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. srpen 2022 Sdílet Odesláno 19. srpen 2022 upřesni jaký máš motor, těch 2.0 HDi je víc, a 2014 je asi datum koupě auta ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 19. srpen 2022 Sdílet Odesláno 19. srpen 2022 @DuoCore Prosím o úpravu nadpisu, aby vystihoval problém. Model a rok pořízení asi nikoho nepřesvědčí, aby toto vlákno otevíral... Děkuji za spolupráci Moderátor Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DuoCore Odesláno 19. srpen 2022 Autor Sdílet Odesláno 19. srpen 2022 před 5 hodinami, ozzy56 napsal: upřesni jaký máš motor, těch 2.0 HDi je víc, a 2014 je asi datum koupě auta ? Ano model 79kW, a 2003, varianta 8BRHZ, verze 8BRHZF VIN VF38BRHZF81641200 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. srpen 2022 Sdílet Odesláno 19. srpen 2022 čerpadlo v nádrží se točí? slyšíš ho po zapnutí klíčku? pokud se netočí (neslyšíš ho), tak zkus stlačit ten spínač pod kapotou u nádržky brzd. kapaliny (červený nebo černý čtverec) jinak motor RHZ ma 80 kw a je bez FAP, to co píšeš je RHS 79kw a má FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DuoCore Odesláno 20. srpen 2022 Autor Sdílet Odesláno 20. srpen 2022 (upraveno) Čerpadlo bylo i venku, čistilo se a točí se. Palivový filtr také vyměněný. Po odmontování vys.trubky z čerpadla, co jde na reil. Tak při strartu nízký tlak, dá se udržet palcem. Upraveno 20. srpen 2022 uživatelem pavelu96 Necituj celý přímo předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. srpen 2022 Sdílet Odesláno 20. srpen 2022 (upraveno) rozumím, asi do vysokotlak. čerpadla nejde nafta pod správným tlakem (cca 3.5 Atm), nebo DRV, nebo vys. čerp. je KO, nebo čidlo na railu ? edit: dál asi neporadím, leda chlapa s origo diag., co s ní má praxi... Upraveno 20. srpen 2022 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DuoCore Odesláno 20. srpen 2022 Autor Sdílet Odesláno 20. srpen 2022 (upraveno) Rozumím, ale DVR je druhé nové, že by bylo také špatné ? A co el. magnetický ventl na čerpadle, co vypíná při odlehčení jeden pístek v čerpadle ? Když jsme měřili napětí na konektoru při II. poloze klíčku, a pak i při startu, nic tam nejde. Pokud jsem přivedl napětí napřímo z BAT, bylo slyšet, jak cvaká. Nevím, jestli je v normálním stavu vypnuté, nebo zapnuté. Tedy pístek ( jehla ), je vysunutá a ucpává průtok, nebo to funguje, že je zasunutá cívka do jádra, aby byl vyšší průtok, a šly tak všechny tři písty na čerpadle? Což by měly při startu a zátěži, kdy je vyšší nárok na přísun paliva ? Jaký by měl být tlak z čerpadla, který vede do Railu ( rampy ) při startu ? Čerpadlo je naše CZ BOSCH 515 CR/CP1S3/R65/10-16S 0 445 010 046 03-08-25, 310511 55689 4C Upraveno 20. srpen 2022 uživatelem DuoCore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 20. srpen 2022 Sdílet Odesláno 20. srpen 2022 Myslim 300kpa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DuoCore Odesláno 20. srpen 2022 Autor Sdílet Odesláno 20. srpen 2022 Jde 360 kpa Co dále ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. srpen 2022 Sdílet Odesláno 21. srpen 2022 vstřikovací tlak je nějakých 1300 Bar (nebo Atm) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DuoCore Odesláno 21. srpen 2022 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2022 A co ten ventil ? Jak je to s ním ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 21. srpen 2022 Sdílet Odesláno 21. srpen 2022 DuoCore: 360kPa je málo. Je to jen o trochu víc, než máš v pneumatikách. Při startovacích otáčkách musí být tlak paliva aspoň 250 MPa. Bez tohoto tlaku ŘJ nepovolí otvírat vstřikovače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 21. srpen 2022 Sdílet Odesláno 21. srpen 2022 Asi by bylo třeba si zopakovat převod jednotek 360 kPa = 3,6 Bar - to je opravdu málo , to je tak tlak podávacího čerpadla v nádrži 250 MPa = 2500 Bar - to už je moc i na max tlak ve výkonu (bavíme se o motoru DW10) Na start je potřeba 300 Bar = 30.000 kPa = 30 MPa Nech zkontrolovat VT čerpadlo ... velkybanan ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 21. srpen 2022 Sdílet Odesláno 21. srpen 2022 jarokare: ano, máš pravdu a musím se sám sobě zasmát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 6. září 2022 Sdílet Odesláno 6. září 2022 (upraveno) No ja som zazil presne tuto situaciu. Hronsky Benadik do kopca plny knedlik, motor zarachotil, vyskocila kontrolka motora a stal som. Odtahovka za 300€. Original diagnostika vypisala nizky tlak v reily. Problem sa vyriesil vymenou podavacieho cerpadla v nadrzi. Motor RHZ, 80kW 320 000 km. Takze skus omerat nizkotlakovy okruh, ci nabehne po zapnuti kluca tlak 3,5 baru. Pozor, ked sa cerpadlo v nadrzi zastavi, tlak pada za kratku chvilku na nulu. To je normalny stav, vo filtri paliva je prepadova dierka. Zaroven filter obsauje regulator nizkeho tlaku, je tam ventilok s pruzinkou, skontroluj ci je funkcny. Upraveno 6. září 2022 uživatelem Zdeník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DuoCore Odesláno 7. září 2022 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2022 Tak nakonec tobyl DVR ventil. Až 4. byl funkční, Všechny byly zakoupené, jako nové. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. září 2022 Sdílet Odesláno 7. září 2022 tak to jsi měl pořádný pech, nicméně origo diag by pořád ukazovala nízký tlak v railu, takže by ses zaměřil buď na DRV, nebo vysokotlaké čerpadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DuoCore Odesláno 7. září 2022 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2022 To tedy jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 11. září 2022 Sdílet Odesláno 11. září 2022 nechcem mudrovat, len upozornit. Chybu "nizky tlak v reilu" vyhodi samozrejme aj vtedy, ked je nizky alebo ziadny tlak v nizkotlakovom okruhu. Akurat to nie je, a nema byt ako kontrolovane diagnostikou, lebo tam nie je ziadny snimac. Takze pri rieseni zavady s popisom nizky tlak v reilu, treba vzdy zacinat tym najlacnejsim a nejjednoduchsim... a teda kontrolou nizkotlakoveho okruhu obycajnym tlakomerom. Ak bude toto OK, potom treba ist dalej. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.