Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 2.0 HDi 79kW r.v.2003 nestartuje ani po výměně DVR ventilu


DuoCore

Recommended Posts

Peugeot 406 2.0 HDi 2003

Nestartuje ani po výměně  Ventilu regulace tlaku.

Auto jelo a na dálnici do kopce zdechlo, už nenastartovalo. Nádrž plná. Následoval odtah domů, do garáže.

Nejdříve se objednal první nový Ventil regulace tlaku, přesně podle paramatrů. Nepomohlo. Na diagnostice CarScanner OBDII.

vyskočí chyba P0092 , systém 10 OBDII: Fuel pressure regulator 1 - short to positive

Vzali jsme ventil nový, a připojili jej na konektor, zatímco starý ( také nový ), jsme nechaly stále namontovaný v čerpadle.

Zapnuli jsme zapalování do II. polohy. Chyba zmizela. Nastartovat přesto nešlo. Což je jisté, když konektor nebyl zapojený do

konektoru, který je v čerpadle. Ventily jsme i prohodili, ale stále to samé. Do konektoru jde cca 12V. Cvakání jsme neslyšeli žádné.

      Můžete poradit, kde-že by se mohla ještě závada skrývat ?

Upraveno uživatelem DuoCore
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • DuoCore changed the title to Peugeot 406 2.0 HDi 79kW r.v.2014 nestartuje ani po výměně DVR ventilu
  • DuoCore changed the title to Peugeot 406 2.0 HDi 79kW r.v.2003 nestartuje ani po výměně DVR ventilu

čerpadlo v nádrží se točí?  slyšíš ho po zapnutí klíčku? pokud se netočí (neslyšíš ho), tak zkus stlačit ten spínač pod kapotou u nádržky brzd. kapaliny (červený nebo černý čtverec)

jinak motor RHZ ma 80 kw a je bez FAP, to co píšeš je RHS 79kw a má FAP  :myslim

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čerpadlo bylo i venku, čistilo se a točí se. Palivový filtr také vyměněný. Po odmontování vys.trubky z čerpadla, co jde na reil. Tak při strartu nízký tlak, dá se udržet palcem.

Upraveno uživatelem pavelu96
Necituj celý přímo předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rozumím, asi do vysokotlak. čerpadla nejde nafta pod správným tlakem (cca 3.5 Atm), nebo DRV, nebo vys. čerp. je KO, nebo čidlo na railu ? 🤔

edit: dál asi neporadím, leda chlapa s origo diag., co s ní má praxi...

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozumím, ale DVR je druhé nové, že by bylo také špatné ?

A co el. magnetický ventl na čerpadle, co vypíná při odlehčení jeden pístek v čerpadle ? Když jsme měřili napětí na konektoru při II. poloze klíčku, a pak i při startu, nic tam nejde. Pokud jsem přivedl napětí napřímo z BAT, bylo slyšet, jak cvaká. Nevím, jestli je v normálním stavu vypnuté, nebo zapnuté. Tedy pístek ( jehla ), je vysunutá a ucpává průtok, nebo to funguje, že je zasunutá cívka do jádra, aby byl vyšší průtok, a šly tak všechny tři písty na čerpadle? Což by měly při startu a zátěži, kdy je vyšší nárok na přísun paliva ?

Jaký by měl být tlak z čerpadla, který vede do Railu ( rampy ) při startu ?

Čerpadlo je naše CZ BOSCH 515 CR/CP1S3/R65/10-16S

0 445 010 046

03-08-25,   310511   55689    4C

Upraveno uživatelem DuoCore
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi by bylo třeba si zopakovat převod jednotek :D

360 kPa = 3,6 Bar - to je opravdu málo , to je tak tlak podávacího čerpadla v nádrži

250 MPa = 2500 Bar - to už je moc i na max tlak ve výkonu (bavíme se o motoru DW10)

Na start je potřeba 300 Bar = 30.000 kPa = 30 MPa

Nech zkontrolovat VT čerpadlo ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

No ja som zazil presne tuto situaciu. Hronsky Benadik do kopca plny knedlik, motor zarachotil, vyskocila kontrolka motora a stal som. Odtahovka za 300€. Original diagnostika vypisala nizky tlak v reily. Problem sa vyriesil vymenou podavacieho cerpadla v nadrzi. Motor RHZ, 80kW 320 000 km.

Takze skus omerat nizkotlakovy okruh, ci nabehne po zapnuti kluca tlak 3,5 baru. Pozor, ked sa cerpadlo v nadrzi zastavi, tlak pada za kratku chvilku na nulu. To je normalny stav, vo filtri paliva je prepadova dierka. Zaroven filter obsauje regulator nizkeho tlaku, je tam ventilok s pruzinkou, skontroluj ci je funkcny.

Upraveno uživatelem Zdeník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechcem mudrovat, len upozornit. Chybu "nizky tlak v reilu" vyhodi samozrejme aj vtedy, ked je nizky alebo ziadny tlak v nizkotlakovom okruhu. Akurat to nie je, a nema byt ako kontrolovane diagnostikou, lebo tam nie je ziadny snimac. Takze pri rieseni zavady s popisom nizky tlak v reilu, treba vzdy zacinat tym najlacnejsim a nejjednoduchsim... a teda kontrolou nizkotlakoveho okruhu obycajnym tlakomerom. Ak bude toto OK, potom treba ist dalej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...