longstarr Posted Thursday at 08:51 PM Share Posted Thursday at 08:51 PM (edited) Ahoj, Chtel bych se s vami poradit ohledne TPMS na me P407. Koupil jsem nove ventilky na aliku. typ:5430T4 V pneuservise se jim povedlo ventilky nacist, takze je namontovali na kola i s novyma pneu. Ja uz ale bohuzel nejsem schopen je sparovat pres diagnostiku. Zadam do diagbox seriove cisla, ale pak mi to vzdy hodi hlasku programming failed Auto jsem puvodne koupil a TPMS bylo deaktivovane. Aktivoval jsem pres BSI akorat ted nejsem schopen ventilky sparovat s ECU. Jeste jsem nezkousel nafoukat gumy na 3,7 baru jak pise diag. Pomuze to? Navic mi u BSI svuti error F05E. chyba komunikace ventilku s ECU Edited Thursday at 08:56 PM by longstarr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChouLu Posted Thursday at 09:31 PM Share Posted Thursday at 09:31 PM Ano pokud je nenafoukneš, tak nezačnou vysílat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
longstarr Posted Friday at 04:52 AM Author Share Posted Friday at 04:52 AM Okej. Takze o vikendu sjedu na benzinku a nafoukam to na 3,7 dle navodu. Ja mel za to, ze ventilky borci v tom peuervise aktivovali tim nactenim Takze nafoukat kola na 3,7 a pak to musim projet, jak je to nafoukane? Nebo staci nafouknout a hned potom zase upustit na puvodni hodnotu? Pokud tomu rozumim, tak se tim nafouknutim ventilek fyzicky aktivuje a pak uz neni treba tento krok opakovat pri prehazovani kol atd.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
longstarr Posted Saturday at 03:47 PM Author Share Posted Saturday at 03:47 PM Ahoj. Tak dneska jsem to zkusil na benzince nafoukat na 3,7. Resp. nafoukal na 3,7 a pak znovu upustil na origo 2,5. Na palubni desce porad stejna hllaska. Tlak v pneu neni monitorovan. Nevim teda, jestli jsem to neudelal spatne a neni potreba to nahrat na diagnostiku pravr kdyz jsoz naustene na 3,7? Nicmene uz jsem nasel lokaci ECU a prijimac signalu TPMS, tak na to kouknu jeste fyzicky, zda tam neni problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrafik Posted Saturday at 04:50 PM Share Posted Saturday at 04:50 PM (edited) Zapisuješ ty čísla senzorů správně? Edited Saturday at 04:52 PM by Agrafik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrafik Posted Saturday at 04:59 PM Share Posted Saturday at 04:59 PM Tady jsem dával návod, tak to zkus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
longstarr Posted Saturday at 07:32 PM Author Share Posted Saturday at 07:32 PM Hexadecimal a Decimal verzi uz jsem zkousel. Poradil mi to chlapik na anglickem foru. ( https://www.peugeotforums.com/threads/tpms-valves-pairing-with-ecu.362524/ )Muj Diagbox si je schopny ulozit pouze Hexadecimal. Kdyz jsem zadal v desitkove soustave, tak po potvrzeni diagnostika napsala, ze programovani ventilku selhalo a vratil tam zpet hexa... Kdyz jsem si procital tu diskuzi, co jsi prilozil, tak tam pisou borci, ze to nekdy reaguje az po ujeti treba 30 min. atd. Ja to projizdel zatim jen po meste, treba 10min do obchodu, obcas semafor atd. V diagnostice se pise"jizda 1 min nad 20 km/h" coz jsem dodrzel. Mozna bych mel zkusit delsi jizdu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrafik Posted Saturday at 08:21 PM Share Posted Saturday at 08:21 PM Máš je tedy zapsané v autě? Pokud si je měl vypnuté, tak v PP se aktivace / zapnutí dělalo na více místech. Tvoje senzory jsem v ruce nikdy neměl, sna d nebude problém , že nejsou kompatibilní. S originály, nebo jejich kopiemi (i vzhled) problém nikdy nebyl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
longstarr Posted Saturday at 10:04 PM Author Share Posted Saturday at 10:04 PM (edited) Ventilky mam z Alíka. Mely byt primo na P407 a prisly deaktivovane. To jsem jim vysvetlil v pneuservise a domluvil se s nima, ze pokud se jim je povede nacist, tak at je namontuji na kola. Chlapik mi pak volal, ze ventilky uspesne nacetli a tak je namontovali pri vymene pneu. Cisla ventilku mam zadane v diagnostice a jsou tam ulozene i pri pozdejsim nalogovani. Ale i kdyz jsou ulozene, tak mi pise programming failed atd... Takze si rikam, ze bud opravdu spatne ventilky nebo nekde chyba v aute... https://m.fr.aliexpress.com/item/4000200093907.html?spm=a2g0n.wishlist-amp.item.4000200093907&aff_trace_key=36ce4d29a2ab4a00bf3a4b15209c709f-1659823040956-04166-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=9583amp-Ot8_0oGJRHbr1Rg-oARQgw1659823055752&browser_id=fb98f219ea7a4f2c8762624c46dee8fb&is_c=N Edited Saturday at 10:18 PM by longstarr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrafik Posted Sunday at 08:14 AM Share Posted Sunday at 08:14 AM Při testu - čtení parametrů vidíš nějaké hodnoty? tlak, zrychlení... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
longstarr Posted Sunday at 08:51 AM Author Share Posted Sunday at 08:51 AM Zkusim na to kouknout. Na toto jsem se zatim nedival Jeste k te aktivaci. Od predesleho majitele bylo DSG vypnute v nastaveni "zakaznik". tam jsem to tedy zapnul jako "prime s hodnotama tlaku pneu" nebo tak nejak. Druhy parametr, co jsem nasel byl taky v BSI v seznamu ECU a tam jsem nasel detekce podhustenu a tam to bylo nastavene jako pritomne. Uz od minuleho majitele. Takze jsem nasel pouze tyto dve mista, kde nastavit. Dneska zkusim najit chvilku na diag a najit ty parametry. dam vedet. zatim moc diky za rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
longstarr Posted Sunday at 01:26 PM Author Share Posted Sunday at 01:26 PM Tak z EN fora mi poslal kolega foto, ze TPMS ECU ma byt nekde vzadu vlevo. Tak jsem sundal tapec a jsou tam opravdu nezapojene kabely a evidentne to neni origo z vyroby. Takzr je mozne, ze tam neco chybi... Ale podle toho uchyceni bych rekl, ze to bude spis nekde niz u leveho kola, ci nekde u narazniku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChouLu Posted Sunday at 07:35 PM Share Posted Sunday at 07:35 PM Nejlepší řešení by jsi měl je zkusit načíst vynucovačkou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
longstarr Posted yesterday at 05:44 AM Author Share Posted yesterday at 05:44 AM No ja predpokladam, ze to uz udelali v tom pneuservisu. Mam na fakture polozky nacteni ventilku cca 70 kc - 4x. Zkusim jak bude chvilka jeste kouknout ze spodu auta pod ten podbeh. Podle uchyceni te DSG jednotky to vypada, ze to bude spis zespoda. Jeste zkusim na diag kouknout na ty hodnoty jak psal Agrafik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChouLu Posted yesterday at 06:12 AM Share Posted yesterday at 06:12 AM Nemyslím si, že mají origo diag aby načetli ventilky vynucovačkou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted 20 hours ago Share Posted 20 hours ago Vynucovačku měl z neorigo servisů pp205 (Peugeot Kly) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrafik Posted 17 hours ago Share Posted 17 hours ago Snad se nepletu, ale buď stačí zapsat kódy pokud je znám pomocí diagnostiky a když je neznám, tak je načtu vynucovačkou a pak kódy zase zadám ručně. Tady zjevně něco nefunguje. Jednotka se hlásí?, když ji "" hledáš, jestli ji vůbec máš? Ukazuje hodnoty? Zatím jsem se nesetkal s tím, že by se ventilky nehlásily k autu po zadání jejich kódů. Většinou stačilo ujet do pár desítek/set metrů a zpřeházely se samy na pozice. Nejdéle trvalo automatické načtení po přehození sad pneu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.