Jump to content

Peugeot 407 TPMS


longstarr
 Share

Recommended Posts

Ahoj,

Chtel bych se s vami poradit ohledne TPMS na me P407.

Koupil jsem nove ventilky na aliku. typ:5430T4

V pneuservise se jim povedlo ventilky nacist, takze je namontovali na kola i s novyma pneu.

Ja uz ale bohuzel nejsem schopen je sparovat pres diagnostiku.

Zadam do diagbox seriove cisla, ale pak mi to vzdy hodi hlasku programming failed 😭

Auto jsem puvodne koupil a TPMS bylo deaktivovane.

Aktivoval jsem pres BSI akorat ted nejsem schopen ventilky sparovat s ECU.

Jeste jsem nezkousel nafoukat gumy na 3,7 baru jak pise diag. Pomuze to?

Navic mi u BSI svuti error F05E. chyba komunikace ventilku s ECU🥺

IMG_20220731_105440.jpg

Screenshot_2022-07-26-20-51-01-129_com.miui.gallery.jpg

IMG_20220801_181947.jpg

 

IMG_20220731_105257.jpg

IMG_20220731_105916.jpg

IMG_20220731_110019.jpg

Edited by longstarr
Link to comment
Share on other sites

Okej. Takze o vikendu sjedu na benzinku a nafoukam to na 3,7 dle navodu.

Ja mel za to, ze ventilky borci v tom peuervise aktivovali tim nactenim🤔

Takze nafoukat kola na 3,7 a pak to musim projet, jak je to nafoukane? Nebo staci nafouknout a hned potom zase upustit na puvodni hodnotu?

Pokud tomu rozumim, tak se tim nafouknutim ventilek fyzicky aktivuje a pak uz neni treba tento krok opakovat pri prehazovani kol atd.?

Link to comment
Share on other sites

Ahoj. Tak dneska jsem to zkusil na benzince nafoukat na 3,7. Resp. nafoukal na 3,7 a pak znovu upustil na origo 2,5. Na palubni desce porad stejna hllaska. Tlak v pneu neni monitorovan.

Nevim teda, jestli jsem to neudelal spatne a neni potreba to nahrat na diagnostiku pravr kdyz jsoz naustene na 3,7?

Nicmene uz jsem nasel lokaci ECU a prijimac signalu TPMS, tak na to kouknu jeste fyzicky, zda tam neni problem😦

Link to comment
Share on other sites

Hexadecimal a Decimal verzi uz jsem zkousel. Poradil mi to chlapik na anglickem foru. ( https://www.peugeotforums.com/threads/tpms-valves-pairing-with-ecu.362524/ )Muj Diagbox si je schopny ulozit pouze Hexadecimal. Kdyz jsem zadal v desitkove soustave, tak po potvrzeni diagnostika napsala, ze programovani ventilku selhalo a vratil tam zpet hexa...

Kdyz jsem si procital tu diskuzi, co jsi prilozil, tak tam pisou borci, ze to nekdy reaguje az po ujeti treba 30 min. atd. 

Ja to projizdel zatim jen po meste, treba 10min do obchodu, obcas semafor atd.

V diagnostice se pise"jizda 1 min nad 20 km/h" coz jsem dodrzel. Mozna bych mel zkusit delsi jizdu?

Link to comment
Share on other sites

Ventilky mam z Alíka.

Mely byt primo na P407 a prisly deaktivovane.

To jsem jim vysvetlil v pneuservise a domluvil se s nima, ze pokud se jim je povede nacist, tak at je namontuji na kola. Chlapik mi pak volal, ze ventilky uspesne nacetli a tak je namontovali pri vymene pneu.

Cisla ventilku mam zadane v diagnostice a jsou tam ulozene i pri pozdejsim nalogovani. Ale i kdyz jsou ulozene, tak mi pise programming failed atd...

Takze si rikam, ze bud opravdu spatne ventilky nebo nekde chyba v aute...

https://m.fr.aliexpress.com/item/4000200093907.html?spm=a2g0n.wishlist-amp.item.4000200093907&aff_trace_key=36ce4d29a2ab4a00bf3a4b15209c709f-1659823040956-04166-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=9583amp-Ot8_0oGJRHbr1Rg-oARQgw1659823055752&browser_id=fb98f219ea7a4f2c8762624c46dee8fb&is_c=N

IMG_20220731_105541.thumb.jpg.2bf08dfd7f3f7af875d7fdc7ca60df0e.jpg

IMG_20220731_105440.thumb.jpg.ff9dc26584ac88a14d5788e23660a364.jpg

IMG_20220806_235553.thumb.jpg.03bff44d9b259589f60b59b4bfa271af.jpg

Edited by longstarr
Link to comment
Share on other sites

Zkusim na to kouknout. Na toto jsem se zatim nedival 🤔

Jeste k te aktivaci.

Od predesleho majitele bylo DSG vypnute v nastaveni "zakaznik". tam jsem to tedy zapnul jako "prime s hodnotama tlaku pneu" nebo tak nejak.

Druhy parametr, co jsem nasel byl taky v BSI v seznamu ECU a tam jsem nasel detekce podhustenu a tam to bylo nastavene jako pritomne. Uz od minuleho majitele.

Takze jsem nasel pouze tyto dve mista, kde nastavit.

Dneska zkusim najit chvilku na diag a najit ty parametry. dam vedet. zatim moc diky za rady

Link to comment
Share on other sites

Tak z EN fora mi poslal kolega foto, ze TPMS ECU ma byt nekde vzadu vlevo. Tak jsem sundal tapec a jsou tam opravdu nezapojene kabely a evidentne to neni origo z vyroby. Takzr je mozne, ze tam neco chybi... Ale podle toho uchyceni bych rekl, ze to bude spis nekde niz u leveho kola, ci nekde u narazniku🤔IMG_20220807_152252.thumb.jpg.3549b5f2dcd14de62c1eb247dfcc8914.jpgIMG_20220807_150843.thumb.jpg.0c6cdd7ba8ca856cc46b8c0da830e605.jpgIMG_20220807_150804.thumb.jpg.b3b289c40f9eb4fec95c29b846b9368c.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

No ja predpokladam, ze to uz udelali v tom pneuservisu. Mam na fakture polozky nacteni ventilku cca 70 kc - 4x.

Zkusim jak bude chvilka jeste kouknout ze spodu auta pod ten podbeh. Podle uchyceni te DSG jednotky to vypada, ze to bude spis zespoda. Jeste zkusim na diag kouknout na ty hodnoty jak psal Agrafik.

Link to comment
Share on other sites

Snad se nepletu, ale buď stačí zapsat kódy pokud je znám pomocí diagnostiky a když je neznám, tak je načtu vynucovačkou a pak kódy zase zadám ručně.

Tady zjevně něco nefunguje. Jednotka se hlásí?, když ji "" hledáš, jestli ji vůbec máš? Ukazuje hodnoty?

Zatím jsem se nesetkal s tím, že by se ventilky nehlásily k autu po zadání jejich kódů. Většinou stačilo ujet do pár desítek/set metrů a zpřeházely se samy na pozice. Nejdéle trvalo automatické načtení po přehození sad pneu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...