Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nefungující otáčkoměr


Lordmajkl

Recommended Posts

  • O 3 měsíce později...

Mam 206 1,4 rv.00 a uz jsem ji koupil s nefungujicim otackometrem :-( Ne ze bych ho potreboval ale preci jen je obcas dobre vedet kolik tocim, protoze kdyz pak predjizdim v 100 na 4 tak si nejsem jist abych nepretocil :-). Preci je to jen 1,4. Kdybyste nekdo prisel jak na to dejte vedet!!! Mozna az budu mit cas a chut tak bych to okouknul co by tomu mohlo byt. Mam elektro stredni a sledacim uz jsem si poradil, tak snad zvladnu i tuto :-)

[upravil dne 5.9.06 RAB2]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To:RAB2. Na trojku vytahnes v pohode 110km/h (pri 5500 ot/min). Mam taky 1,4i r.v.2000, takze odzkouseno. Na ctverku muzes tocit asi do 140 km/h - ale to sem nezkousel. Vetsinou jezdim nekde mezi 2 a 3 tisicema otacek.

Navic - neni v aute omezovac otacek? tech 5500 ot/min jsem vytocil asi tak dvakrat - a rev to byl slusnej - pri normalni jizde a predjizdeni nebylo zatim potreba tocit do cervenyho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Na mojom Pugu som mal rovnaky problem, otackomer sa ani nepohol.

Rozoberacka budikov, kontoxom vycistenie vsetkych spojov (piplacka asi na 1h).

Potom som isiel este hlbsie dovnutra, komplet rozoberacka budikov.

Prisiel som na to ze vsetky rucicky su riadene cez take male motorceky. :(

Tak som rozobral aj ten motorcek, a cudujsa-svete, bolo tam zlomene umelohmotne kolecko, alebo lepsie povedane prevod na rucicku. :nevim

Tak som to zlepil sekundovym lepidlom, a odvtedy mam funkcny otackomer :potlesk:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Jo tak přesně takový problém mám na své 206, otáčkoměr má ručičku většinou v červeném (při běžné jízdě) někdy jede normálně, ale o pár tis. výš, někdy vůbec a někdy jen tak poskakuje.Budíky jsem měl rozdělaný, spoje propájený a nic nepomohlo.Kde bych našel čidlo otáčkoměru?Nebo signál je braný z altíku, jak mi někdo říkal.

A co se týče rychlosti, tak já na 2. 90km/h na 3. 130km/h .... 4. už jsem nezkoušel.Ale samozřejmě to bylo kapánek před omezovačem!Ono to není špatný vědět, když sem tam někoho člověk potrápí, samozřejmě s lepším autem proti tobě :D:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem mel stejny proble.rodice koupili 206 a po tydnu otackomer jakoby umrel ani se nehnul.

rozebral jsem budiky(opravdu stladacka za 15 minut byl do posledniho dilu rozlozeny na stole) a take se mi ulomila jedna osicka ve strojku toho otackomeru.hodinu jsem to lepil a bylo vse jak ma.

kdyz jsem po 2 letech dostal lakavou nabidku ze mi chrochtaka(1,9D) prodaj se slevou 50% nevahal jsem.a co nevidim otackomer zase kaput.koupil jsem starsi budiky(taky na foru) vymenil strojek otackomeru a mam snad na dalsi 2 roky pokoj... :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ako to tu tak citam tak musim konstatovat ze to mame teda pekne haraburdy tie nase auta. Aby sa lamali kolieska a osky v budikoch to je uz fakt sila. Ale to ste este necitali moj prispevok ktory idem prave napisat o tom ako mi auto nestartuje a tiez nejde otackomer atd atd...

[upravil dne 10.6.08 ROpa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Taky mi nejde otáčkoměr u 306 1,9TD nevíte někdo jak se v tmomto autě snímají otáčky jestli z alternátoru nebo jestli je tam čidlo ja jsem ho hledal na setrváku ale žádné jsem neviděl tak nevím. Zkoušel jsem už dva jiné otáčkoměry ale ani jeden nefungoval byly to sice Jagery a já mám Valeo myslíte že je tam nějaký rozdíl?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tuto istu zavadu maju aj tachometre aj otačkomery.Ako tu bolo písané chyba je v motorčeku je tam ulomená oska ozubeného kolieska.Už som to opravoval je to robota na 2 hodiny. Tam kde je ulomená ta oska treba to prevrtat vrtakom tusim že 2,5mm cez kryt motorčeka namiesto plastovej osky tam dat malý klinček dlžku treba upravit podla potreby a bude to fungovat 100 rokov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...
  • O 3 měsíce později...

Ludia, ked mi nefunguje iba otackomer, musim vsetky rucicky aj tak povyberat aby som to rozobral ?

EDIT: Takze zlomene to asi nebude, lebo ked pohybem s rucickou po nastartovani, tak sa prebere-ukazuje otacky ale postupne spadne na 0.

Neviete, aka to moze byt zavada ?

[upravil dne 28.1.2013 19:14 od Bloodeye]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna dnes jsem řešil podobný problém.

Po nastartování otáčkoměr naběhl na 1000 a pomalu s \"rachtáním\" padl na nulu a už se nezvedl.

Stačilo vyndat přístrojovku, \"rozlousknout\" ji, vyndat ručičky, dostat se k těm motorkům co ovládají osičky ručiček a hle, závada je na světě.

Oprava byla celkem jednoduchá. Nahradit osičku ozub. kola - jak tu bylo již mnohokrát psáno. Pak už stačilo jen sesadit, usadit ručičky, připojit konektory a odzkoušet nasazení, zkompletovat celou přístrojovku a už jen vrátit do auta. Když už v tom budeš, prohlídni si žárovičky a \"tišťák\".

Ještě jedna rada: pozor při rozebírání! Je to blbej plast! Radši dvakrát přemýšlej, kde to drží, než aby jsi potom lepil jako já! :)

Doufám, že ti to pomůže.

Duda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diki Dudo za navod.

A tu osicku kola si lepil, ci ako si ju nahradil?

A ked opravujem iba otackomer, nestaci vybrat iba rucicku otackomera? Ved naco vyberat ostatne?

Pripadne neni tu niekto z BA, kto by mi to pomohol za lahev rozobrat?

[upravil dne 29.1.2013 09:07 od Bloodeye]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí jen osička ot. Já sundával všechny, protože jsem měnil i polep budíků. Jinak drátek, který jsem použil pro nahrazení osičky má průměr 1,2 mm. Díru jsem vyvrtal 1mm vrtákem a \"osičku\" z drátu lehce naklepal do díry. Nic jsem nelepil. Na obou koncích jsem si nechal přesahy a až jsem si byl jist, tak jsem je ucvakl. Oprava i s demontáží a montáží zhruba na hodinku. :)

Duda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Zdravím 1 mám taktéž naprosto stejný problém , r.v. 2001 a otáčkoměr po nastartování vylétne něco kolem tisíce a hned spadne , pak přo přidání s sebou občas škubne , už je tu dost lidí co má tento problém , to pořád nikdo nepřišel na řešení ?... nevím ani kloudně z čeho to otáčky snímá ale vzhledem k tomu že jsem zkoušel odpojovat všechny čidla a otáčkoměr dělá stále to samé tak nejspíš z elektroniky , zkoušel někdo měnit budíky ? jestli to nepomohlo , protože jinak už fakt nevím , nee že bych ho potřeboval ale štve mě to , jediná věc co na autě nefunguje :) ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím 1 mám taktéž naprosto stejný problém , r.v. 2001 a otáčkoměr po nastartování vylétne něco kolem tisíce a hned spadne , pak přo přidání s sebou občas škubne , už je tu dost lidí co má tento problém , to pořád nikdo nepřišel na řešení ?... nevím ani kloudně z čeho to otáčky snímá ale vzhledem k tomu že jsem zkoušel odpojovat všechny čidla a otáčkoměr dělá stále to samé tak nejspíš z elektroniky , zkoušel někdo měnit budíky ? jestli to nepomohlo , protože jinak už fakt nevím , nee že bych ho potřeboval ale štve mě to , jediná věc co na autě nefunguje :) ....
A uz si skusal rozoberat tie budiky? Lebo tam je tem problem u vacsiny.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...