Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

EAT8 - jde zařadit N při vypnutém motoru?


Fransóz

Recommended Posts

Ahoj, nikde se mi nepodařilo zjistit jestli jde u EAT8 zařadit neutral při vypnutém motoru. Ví někdo jak na to? Občas bych potřeboval cuknout s autem v garáži, ale nechci ho kvůli tomu startovat. U druhého auta co mám s automatem stačí zapnout klíček, šlápnout na brzdu, zařadit N a je to. U EAT8 to takto nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle takle nefunguje ;) I když tam dáš N, tak po vypnutí klíčku ti tam skočí zpět P ;)

Musíš takle:


Nastartovaný motor, šlápnout na brzdu, dát N

Chcípnout motor, zapnout zapalování, šlápnout na brzdu, tuknout do voliče rychlosti jako kdyby jsi chtěl dát Rko

Povolit tlačítkem ruční brzdu

Pustit nohu z brzdy

Vypnout zapalování

Auto zůstane odbržděné ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se chce vyhnout startování, tak je to filtr box ven, odšroubovat jednotku automatické převodovky (pokud je to rok 2021 výše, tak odvrtat) a 7čkou klíčkem odjistit do Nka ;) 

 

U některých převodovek ještě naproudovat jeden pin aby jsi odjistil západku :D 

 

@Pe.Tr Vozíky a za autem/4 kolkou vytáhnout ven ;) EL nebo Hybridy ani takle neodblokuješ, tam jak se to zastaví, tak konec.. 

Upraveno uživatelem ChouLu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, ChouLu napsal:

Tohle takle nefunguje ;) I když tam dáš N, tak po vypnutí klíčku ti tam skočí zpět P ;)

Musíš takle:


1. Nastartovaný motor, šlápnout na brzdu, dát N

2. Chcípnout motor, zapnout zapalování, šlápnout na brzdu, tuknout do voliče rychlosti jako kdyby jsi chtěl dát Rko

3. Povolit tlačítkem ruční brzdu

4. Pustit nohu z brzdy

5. Vypnout zapalování

Auto zůstane odbržděné ;) 

Záhada mě zajímala už dva roky, co mám auto. Zkoušel jsem to teď, takže doplním:

- počínaje bodem 2. musíš následující operace stihnout v čase kratším, než 5 sekund

- bod 3. řadící pákou pohnout zepředu dozadu (tzn. jako bys řadil A)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pe.Tr tyhle kolový zvedáky jsou dobrý na manipulace po dílně kdy s tím auto přizvedneš za kola a postrkuješ to ručně, Na odtahovkách se používá podobný systém akorát že řekněme mohutnější konstrukce aby to vydrželo když se s tím auto podloží a vezme do brejlí nebo na naviják a tak se vláčí. 

@Fransóz každý dispečer/ka odtahové nebo asistenční služby se Tě při žádosti o odtah vozu vyptá a podle zjištěných faktů pošle odpovídajícím způsobem vybavené auto. Ale dá se říct že každý šofér odtahovky si dokáže poradit aby auto naložil aniž by ho poškodil více než bylo před odtahem. A dá se naložit i na auto bez  HR technologii popisovat detailně neboť by mě někteří chtěli kamenovat😀 jen napíšu že je to asi nejstarší způsob jak nakládat a každý odtahovkář používá svoji recepturu kluzného prostředku a z 90% je kluzný prostředek založen na mazlavém mýdle.  Jinak buď je odtahovka vybavená HR a auto se uváže na kříž a zvednutím se naloží pokud není vybavená HR tak má HB(hydraulické brýle) a na nich se to odtáhne případně i za pomoci vozíků kterýma se podloží druhá náprava. A do podzemních garáží jezdí téměř vždy " malá" odtahovka většinou postavená na podvozku nějakého 4x4 pick upu vybavená HB a vozíky a tím se provede vytažení na ulici kde se to naloží na jiný odvozní prostředek nebo pokud to není daleko tak se to odvlíkne až do servisu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...