Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

aditiva


nervozita

Recommended Posts

  • O 2 týdny později...
  • O 4 měsíce později...

eolys NENI mocovina ! Mocovinu natankujes u pumpy nebo z kanystru, podle toho, kolik si auto rekne. Eolys se doleva v servisu, uz jen treba z toho duvodu, ze tam vi, kterej typ Eolysu maji dolit a ze se jedna o nebezpecnou latku, se kterou je potreba taky nejak zachazet a ze je pak potreba resetovat stav pomoci diagnostiky.

Jinak jeste pro upresneni, u aut koncernu PSA se ten filtr oznacuje jako FAP, DPF se to oznacuje u koncernu VW.

A kdyz uz jsem u te kritiky, tohle je sekce pro vozy 807 (eventuelne by se dala pochopit i C8), takze dotaz na 308 sem jaksi vubec nepatri

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Ahoj. Zajímá mě proč to nejde. Když se rozbije čerpadlo aditivace, sežene se bandaska z vrakáče. Jenže 176 a powerflex se nedá mýchat a musí se sehnat to co máš. Auta se bouchaj na pásu 807, C8 Ullyse, Phedra. A co nádoby na aditiva, jaký je rozdíl v systému aditivace u 407, C4 nebo Jumpy, nebo co já vim 308. Dá se nahradit bandaska z jinýho auta? Proč to nebude komunikovat nebo vůbec fungovat bandaska z407 na 807 stejný rok stejná náplň jiný tvar, že nepasuje není relevantní odpověď, češi si umí poradit i stim. Tak proč ne??? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moze byt iny konektor, ine ulozenie, iny rozmer.
Kedysi som zhanal žhaviace rele, a hned sa pytali ak konektor tam jem štvorcovy bol pre talianske verzie, rovny pre stredoeuropske, a napr pre fiat tusio tipo bolo v 1roku pre 1 typ auta 5 roznych druhov rele.
Si myslis, ze nadrz na dblue vratane celeho prislosenstva za 1500€ bude rovnake vsade pre vsetky modely?
Podla clankov v inej sekcii sa to v servise neopravuje, len vymiena kus za kus. Nikde nie je napisane ze to nemozes skusat sam, ak mas na to patricne vybavenie, diagnostiku, vedomosti, cas miesto atd.

PS: AdBlue je jedna vec
      elyosys vec druha...

Upraveno uživatelem mmartinkovic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@nervozita To je jednoduchý , jak se ta aditivace postupně vyvíjela , tak se měnilo i provedení čerpadel (aditiva mají různou hustotu) , dávkování , jejich elektronika a ovládání (s jednotkou aditivace nebo s ovládáním jednotkou motoru) , takže opravdu nezáleží jenom na typu aditiva a tvaru nádobky , těch proměnných je tam víc . Takže asi ani čechy nenapadlo zkoušet laborovat s nádobkou z jinýho auta , ale to samezřejmě není důvod k tomu , abys to nezkusil ;)

před 54 minutami, nervozita napsal:

mýchat

trochu si zopakuj vyjmenovaný slova , tohle fakt bije do očí :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jde o aditivaci Eolys, stejný rok =stejný eolys, u mě powerflex, nová nádoba stojí 241 eur a víc je na víc vozů, já mám 807 a jde i na Jumpy  a Experta proto se ptám co je tam tak sofistikovaný že by to nešlo a děkuju za hodinu čestiny ze školy jsem už dlouho :))

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...