Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Netopí/nechladí


kingbacker

Recommended Posts

Ahoj/dobrý den,

v 807, r.v. 2012, mám v zimě pocit, že netopí, jak by mohlo. A teď, po doplnění klimatizace, kde zkouška těsnosti proběhla ok, ani nechladí. Snažil jsem se problém hledat zde, jsem laik, no, zeptám se, jestli jsou nějaké tipy....od svého mechanika jsem dostal tip na borce, co tomu rozumí, ale jestli je něco, co se dá zkusit i doma....díky a mějte se

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, klimu asi jako laik doma nevyřešíš a u topení je předpoklad, že voda drží za jízdy teplotu kolem 85-90 stupňů, pak záleží zda jde voda přes radiátor v topení bez problému (jestli není ucpaný, i částečně) a potom aby fungoval ventilátor v kabině, aby se točil na všechny rychlosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na jednom autě jsem měnil čidlo teploty,nějaký podobný blbosti to dělalo...Já měnil to co měří teplotu v proudu vzduchu za radiátorem,taková dlouhá tyčka.Kdysi na Xantii zlobil větráček co nasává vzduch z kabiny přes čidlo teploty vzduchu v kabině,to se chovalo podobně podivně.Na 807 je za takovou malou mřížkou u levého kolena spolujezdce.Jo,taky když je spolujezdec dlouhán a opře si koleno o tu mřížku a ucpe jí,tak to pak neví která bije a chladí/topí úplně nesmyslně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

R.2012 už nemá čidlo teploty v kabíne , BSI "vypočítava " teplotu podľa vonkajšej teploty , intenzity slnečného žiarenia atd.

Chcelo by to odskúšať klapky v kúrení , tlak v klimatizácii atd.(cez diagnostiku)

Čo sa týka topenia ja som mal pripchatý radiator (slabý prietok vody)....pomohol preplach kyselinou citronovou (24 hodín naliata do radiarora)

Chladenie - spína kompresor?

-sahary sa točia?

-trubka výstup z kompresora do chladiča horúca ,výstup z chladiča do výmenníka v kabíne vlažná (teplá) - výstup z výmenníka v kabíne do kompresora (tá hrubšia) studená.

 

Upraveno uživatelem ferinko2
Odkaz ke komentáři