Ronass Posted May 12 Share Posted May 12 Ahoj. Chtěl bych poradit. Můj otec byl dnes s 307 1.6HDI rok 2005 na emisích a neprošel. Auto kouří. Kouří to jen při prudkém přidání plynu. Při startu a nebo normální jizdě ne. Jen když se přidá při prudkém zrychlení. Nevíte jaká může být příčina? Měl jsem to napíchlé a pouze chyba egr byla v paměti. Tu jsem smazal a už se neobjevuje. Podotýkám že už to tak kouří asi dva roky, jen se to neřešilo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferinko2 Posted May 12 Share Posted May 12 Čierny dym = pomer málo vzduchu k množstvu nafty. ozzy56 and inoxing 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hafity Posted May 12 Share Posted May 12 Před emisema to chce vyhnat pavouky.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velkybanan Posted May 12 Share Posted May 12 Každý to šetří, hlavně jezdit za 4 1.co udelat pořádně to projet po dalnici nejlépe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havlicek.Lukas Posted May 12 Share Posted May 12 odesel FAP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted May 12 Share Posted May 12 dýmí mu to dva roky, takže to projetí po dálnici něco pomůže, ale nee tolik, aby prošel ofiko STK , tady už bude třeba nějaký servisní zásah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronass Posted May 13 Author Share Posted May 13 (edited) tak jsem dnes provedl vymenu vzduchoveho filtru,byl dost spinavy. a jel jsem to projet asi dvacet kilometru tak rychlosti 110km/h, jelikoz otec opravdu jezdi kolem komina padesatkou.no a zmena je takova,ze pri mensi rychlosti a rozjizdeni je cerny dym porad.pri rychlosti 100km/h a prudkem pridani se dym zmeni na sedy az bily. po zpomaleni a zastaveni na krizovatce a naslednem rozjeti je zas cerny. toto uz fakt nevim. prijel jsem domu a dal na diagnostku co mam domaci a zadna chyba. pri proslapnuti na neutral opet kouri cerne,ale decentne. jedine co jsem zpozoroval,tak byly povolene vstriky,dva prolinaly,tak jsem je vsechny dotahl a dalsi vec pri vypnuti motoru cvaka neco za palivovym filtrem.asi tak 30 vterin. u me 307 to nedela. tak me napadlo,zda za tim filtrem neni nahodou ten \egr a zda neni sekly nebo neco a proto i po vypnuti klicku vnem rachoti chvili. Tak bud egr,ale to by asi nejelo,kdyby byl v haji a nebo vstriky??? ma to nalitane 180000tisic. nebo ten fab?muze delat cerny kour? jinac auto taha,jede svizne,necuka, nekolisa na volnobeh. pouze trosku piska turbo uz. je to slozite napsano ale snad to pochopite Edited May 13 by Ronass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted May 14 Share Posted May 14 (edited) potřebuješ někoho kdo umí s origo diag., aby ti řekl co s tím je , jinak pokud tam je naftový filtr déle než 30 tisíc, tak vyměň i ten--nebude to mít sice vliv na kouření z výfuku, ale jinak ti ho vymění servis za dvakrát vyšší cenu, protože výměnou filtrů vzduchu a paliva servis asi začne... Edited May 14 by ozzy56 inoxing 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronass Posted Wednesday at 03:56 AM Author Share Posted Wednesday at 03:56 AM tak nove info k zavade. Nikdo neví . bylo to na diagnostice,vse ok,zadna chyba. vymenen filtr vzduchovy,projeto po dalnici pul hodiny na rychlost 3 a 110 rychlost. stale pri prudkem pridani kouri. obvolano asi pet servisu. kazdy mluvi neco jineho. pry mam spatny fab,sundat a nechat promerit. jen fab nehlasi zadnou chybu,tak at ho nesundavam zbytecne. auto jede normalne,zadne cukani,zadna chybna kontrolka nesviti. jeste me napadlo,zda to predtim nemohl nekdo cipnout na silnejsi kilovaty a proto to huli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sale Posted Wednesday at 07:57 AM Share Posted Wednesday at 07:57 AM V první řadě vstřikovače na kontrolu a případně repas. Pokud ohřátý motor při přidání plynu zakouří bíle, bude to pravděpodobně špatně spalovaná nafta, (odkapávající vstřik). V dúsledku tohoto pak zanesený fap a egr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronass Posted Thursday at 04:14 AM Author Share Posted Thursday at 04:14 AM Pri ohratem motoru auto kouri cerne. Nemate nekdo typ na fungujici nejaky pripravek na dekarbonizaci a vycisteni katalyzatoru a dpf filtru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaC2 Posted Thursday at 04:39 AM Share Posted Thursday at 04:39 AM Podle mne 1,6hdi z roku 2005 žádné dpf/fap nemá. Takže si myslím, že tam nebude co čistit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawe8 Posted Thursday at 06:01 AM Share Posted Thursday at 06:01 AM Demontovat vstřiky a dát na test Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronass Posted Thursday at 06:10 AM Author Share Posted Thursday at 06:10 AM ze nema fab??? a tu močovinu do nadrzky pod autem doplnuju tedy proc??? vzdyt i u me 307 rok 2003 byl fab Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawe8 Posted Thursday at 06:38 AM Share Posted Thursday at 06:38 AM Dej VIN, jinak samozřejmě jestli to má FAP, tak bude potřeba nový. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inoxing Posted Thursday at 06:44 AM Share Posted Thursday at 06:44 AM Byly verze (66kw), ktere FAP nemely. Pokud mas nadobku na Eolys- to neni mocovina, tak tam FAP je/byl tovarne. Jestli ti auto kouri cerne, tak potrebujes prvne udelat dobre diagnostiku a zjistit proc se tak deje- prebytek nafty. Tzn. malo vzduchu- unik na tlakove vetvi vzduchu, sekla klapka, sekla regulace turba, maf, map atd atd. Tohle ti zjisti nekdo, kdo s diagnostikou umi vic, nez jen zadat vypis chyb, ale umi cist merene parametry napr. Na dalku ti nikdo nic lepsiho asi neporadi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronass Posted Thursday at 06:44 AM Author Share Posted Thursday at 06:44 AM tady je vin VF33E9HZC84354622 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawe8 Posted Thursday at 06:52 AM Share Posted Thursday at 06:52 AM FAP bude nejspíš popraskaný a propouští saze... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted Thursday at 07:01 AM Share Posted Thursday at 07:01 AM před 46 minutami, Ronass napsal: ze nema fab??? a tu močovinu do nadrzky pod autem doplnuju tedy proc??? vzdyt i u me 307 rok 2003 byl fab FAB je firma přes visací zámky a vložky zámků , FAP je něco úplně jiného, stejně jako močovina..., zkus něco načíst po internetu, takhle se opravdu nikam neposuneme Sale 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronass Posted Thursday at 07:27 AM Author Share Posted Thursday at 07:27 AM omlouvam se za ten fab, mensi chybka. ja myslel ze mocovina strika do fap a ten dela regeneraci. tak tim padem servis co cisti filtry pevnych castic mi to vysvetlil spatne asi. uzavřem toto téma. vytahnu fap ven,ktery tam vlastne nemam a nechám ho vyčistit a zkontrolovat zda není vysypaný.Děkuji za názory a rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.