Dydzej Odesláno 9. květen 2002 Sdílet Odesláno 9. květen 2002 Ahoj, moje 605 2.1 TD (1992) zacala zlobit - i po kratke a pomale jizde se mi natlakuji hadice s chladici kapalinou a obcas to tu vodu vyhazi. Auto se neprehriva. Motor ma nove udelanou hlavu (Peugeot servis), delali tam i analyzu kapaliny, jestli do ni nejde vyfuk a pry je to OK. Chladic neni ucpany, termostat je novy. Cim by to mohlo byt? Napada mne par veci: nacata hlava motoru (dle servisu byla pry OK), spatne udelane tesneni pod hlavou (i to je moznost), a nebo - ale tim si nejsem jisty - spatna funkce EGR ventilu, jako ze by max. mnozstvi vyfukovych plynu slo stale zpatky do sani. Nebo regulace turba, ze by porad tlakovalo na max.. Nestalo se vam to taky uz nekomu? Mate nejaky napad, jak presneji zjistit cim by to mohlo byt? Anebo kontakt na zkusene motorare, ktery se v tehlech motorech dobre vyznaji? Diky, Dydzej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 10. květen 2002 Sdílet Odesláno 10. květen 2002 Opět nechci dělat reklamu, ale zkus se kontaktovat s Martinem Kamišem www.mk-racing.cz. mě poradil ve všech mozných věcech a myslím, že toto nebude pro něj problém. pežotíkama se zabývají už dost dlouho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. květen 2002 Sdílet Odesláno 10. květen 2002 S EGR ventilem to nemá co společného. Pokud to fouká do vody, je to buď hlava, těsnění, nebo popraskané vložky válců apod. To začalo dělat po tom servisu? Hm, tak to už bych tam nelezl... Odkud jsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 12. květen 2002 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2002 Diky za pomoc, je to hlavou. Uderil jsem na servicemany (prece jen jsem tam jeste jednou vlezl...) a vypadlo z nich, ze pri vymene tesneni pod hlavou (ted koukam, ze jsem v tom prvnim mailu napsal, ze mi delali hlavu motoru, sorry, davali tam jen nove tesneni pod hlavu) tu hlavu vubec nezkouseli tlakovat, i kdyz tvrdili ze jo, takze si to panackove zase rozeberou a ja tu hlavu pojedu nechat zavarit, srovnat, atd. sam. Jinak jsem z Prahy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. květen 2002 Sdílet Odesláno 13. květen 2002 Co to bylo za servis? A? víme, na co si dávat pozor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 4. červen 2002 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2002 Vsechno je jinak!!! Hlava se po natlakovani ukazala jako dobra, a nakonec byla (ted uz doopravdy) pricinou sprasena montaz noveho tesneni. Pri montazi hlavy zpet nevycistili zavit v bloku motoru a zrejme tam zustala nejaka necistota. Pri utahovani na predepsany moment strhli zavit v bloku u dvou sroubu na kraji, takze tesneni moc netesnilo a vyfuk sel znovu do vody!!! Uz jim to tam nenecham, buhvi co by tam sparasili priste. Jo a byl to Peugeot servis v Beroune. Tak pozor na nej. Dydzej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.