Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Těsnění sání


tomáš406406

Recommended Posts

Neměnil jsem a papírové nedával. Nechal jsem  to původní tvarové gumové. Nebyl s tím žádný problém. Motor měl před tím namotáno víc jak 250tkm  a najel pak, než šel pryč, ještě min.50 tkm. Jen ne ve 406 ale v Xantii .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Papirovy patri pod hlinikovou verzi sani. Ta se davala na tyhle motory cca do prelomu roku 96/97, pak uz byly vsechny plastovy s gumovymi "o-krouzky" Ty vetsinou nebyvaj ztvrdle. Daleko casteji jsou tvrde o-krouzky u vstriku, tam to pak casto prisava falesnej vzduch. A nebo to plastovy sani nekdy praskalo ve svarech, ale to spis u aut s LPG, kdyz to nahodou chytlo zpetny zasleh.

Jinak teda podle fotky jsi ten chliv pred sundanim toho sani mel vyfoukat nebo vysat, takhle ti urcite dost bordelu napadalo do valcu

 

Upraveno uživatelem Ferry
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...