tomáš406406 Odesláno 4. březen 2022 Sdílet Odesláno 4. březen 2022 Měnil jste někdo těsnění na sání? Patří tam oba typy těsnění, tvarové (gumové) to určitě ano a to druhé papírové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 4. březen 2022 Sdílet Odesláno 4. březen 2022 Neměnil jsem a papírové nedával. Nechal jsem to původní tvarové gumové. Nebyl s tím žádný problém. Motor měl před tím namotáno víc jak 250tkm a najel pak, než šel pryč, ještě min.50 tkm. Jen ne ve 406 ale v Xantii . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 4. březen 2022 Sdílet Odesláno 4. březen 2022 (upraveno) Papirovy patri pod hlinikovou verzi sani. Ta se davala na tyhle motory cca do prelomu roku 96/97, pak uz byly vsechny plastovy s gumovymi "o-krouzky" Ty vetsinou nebyvaj ztvrdle. Daleko casteji jsou tvrde o-krouzky u vstriku, tam to pak casto prisava falesnej vzduch. A nebo to plastovy sani nekdy praskalo ve svarech, ale to spis u aut s LPG, kdyz to nahodou chytlo zpetny zasleh. Jinak teda podle fotky jsi ten chliv pred sundanim toho sani mel vyfoukat nebo vysat, takhle ti urcite dost bordelu napadalo do valcu Upraveno 4. březen 2022 uživatelem Ferry t0m@s ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.