Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jaké použít přípravky do nafty


Uranin

Recommended Posts

před 2 minutami, Péťa napsal:

Já při každém tankování (ale jen v zimě) a tankuji u EuroOilu naftu bez biopříměsí

před 3 minutami, Péťa napsal:

Já při každém tankování (ale jen v zimě) a tankuji u EuroOilu naftu bez biopříměsí

ještě detail,můžete doporučit nějakou určitou značku ?

Před hodinou, ozzy56 napsal:

ahoj, většinou dáváme VIF do nafty 

dík,dáváš to při každém tankování,nebo třeba 1 měsíčně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dávám asi 10 let VIF aditivum, do nafty, a nikdy žádný problém, pocitově tišší motor, a na letní VIF se mě zdá že to líp jede, ale asi to bude jen pseudoefekt. Jinak při každým tankování dávám 3 vršky. 

Upraveno uživatelem Šalda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já dávám VIF pokaždý do všeho (nafta i benzín). Nedávno mi v jednom krámě s autodílama řikali, že je zbytečný kupovat letní aditiva od VIFU, že je lepší dávát pořád VIF zimní. Vysvětloval mi to kvůli nákýmu složení, že ty zimní jsou lepší. To už jsem zapomněl. Zajímalo by mě, jestli jste se s tím někdo taky nesetkal?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak za mě před každým tankováním flaška VIFu dle sezóny a Eurooil. a nevím jestli je to "mládím" auta ale starty ať už je zima či léto fakt na drc... když slyším kolem sebe to dlouhé točení některých nafťáků tak si říkám že to smysl má...

a s tou tichostí v létě bych souhlasil jen je problém že i studený motor v létě je "teplejší" takže si vyber že... takže s tou tichostí ty vyhrává psychika 🙂 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vif do nafty a benzinu, vacsinou v zime, Ale tankujem len OMV a zatial ziadny problem.
Ono je tazko povedat, ci je to lepsie. Zalezi ako sa jazdi, ci je dobita bateria, aka zn auta, napr hovorili ze octavie tusim musie dosiahnut urcitu rychlost otacania startera a az potom povoli nastartovat, ale nedam za to ruku do ohna.
Dalsia vec je hustota oleja, stav zhaviacich sviecok, miesto kde parkujes, atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 2. 2022 at 21:42, martg napsal:

s tou tichostí ty vyhrává psychika

já si to taky myslel, když jsem kdysi poprvé nalil do nádrže VIF, motor byl diesel, ale psalo tu vícero lidí, že jim motor tak nějak šel ,,měkčeji'' a tišeji , tak nevím no, asi to placebo nebude 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím od roku 1990, od roku 1994 převážně diesely a nikdy jsem do nafty nic nepřidával. Je fakt, že co se na stojanech objevují rovnou aditivovaná paliva, tak tankuju často právě je - odměřovat VIF po víčkách a přilívat ho mnohdy problematicky do nádrže (četl jsem, že se některé nádrže umí i bránit dolití čehokoliv bez tankovací pistole) by mě asi dlouho nebavilo

 

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to tak čtu,tak je sice hezké,že používáte VIF,ale mě šlo hlavně o příměsi pro přímé čištění EGR ventilu,filtru pevných částic a třeba i turba.To jsou podle mě části nejvíce zanesené.Ten VIF je podle mě takový spíše( preventivní )mám na mysli třeba čistič Autoprofi.

https://www.zbozi.cz/vyrobek/autoprofi-43243-250-ml/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jaaaaaa , 

Tec2000 prvni to prozenu paliv soustavou a pak udelam vymenu oleje s proplachem taky od nich. 

delam to vsech svych autech co jsem mel/mam  ale zjistil nsem ze spreje na cisteni uz prestaly prodavat. jeste mam jeden v zasobe na nekdy 😁

Upraveno uživatelem Pe.Tr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Zdravím vespolek. Chtěl bych se podělit se zkušeností s přípravkem TEC2000. Dostalo se mi do ruky jedno balení tohoto přípravku,rok mi to leželo ve sklepě a až teď sem se konečně dokopal k aplikaci na tý mojí popelnici. Jedná se o P807 2.0hdi 100kw. Najeto něco málo přes 230000km. Připojení na palivový okruh nebyl žádný problém protože nemám čerpadlo v nádrži. Po nastartování motor chvíli běžel normálně po asi jedné minutě se trošku změnil zvuk. Měřil sem hladinu hluku před aplikací naměřil sem něco kolem 40db. Na zpátečce sem měl malý plastový filtřík a čekal nějakej bordel ale nic se nekonalo. Ze zpátečky tekla krásné čirá kapalina a filtr zůstal krásné čistý. Celý proces trval asi 27minut pak sem opět měřil hlučnost s naftou naměřeno něco mezi 39-40db. Jízdní vlastnosti mi připadali stejné jako před aplikací. Takže poznatek z tohoto procesu je takový že sem nezaznamenal žádné zlepšení. Auto jezdí stejně jako předtím. P.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...