Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Převis vs. Podzemní garáže a zpomalovací prahy


fox131514635481652

Recommended Posts

Přátelé, po několika letech se škodovkou zvažuji vrátit se zpět ke lvům. Má 206ka se mnou byla přes deset let a projela celou Evropu, tak znovu koukám. A ta 407 coupé je prostě krásný stroj, grand tourer na cestování jak má být.

Jenže ten převis, že jo... Mám obavy.

Majitelé 407, můžete se podělit o zkušenosti, kde všude se vejdete a nevejdete? Je ten převis problém nebo vůbec ne?

Případně nabízím kafe a symbolickou pětistovku, pokud by si někdo z vás tady v Praze udělal čas a přijel k nám do Strašnic, otestovat ten vjezd do garáží osobně 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, se 407 jezdím už pár let a zatím jsem jsem měl problém asi jen v jedněch podzemních garážích kde jsem škrtnul lízátkem o zem. Jinak v pohodě ale je pravda že uplně každý den do nich nejezdím. Zpomalovací prahy a retardéry bez problému. Někdy je na ten předek potřeba myslet při zajíždění čumákem k vyššímu patníku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, to jsi mě docela uklidnil. V rámci rešerše na tenhle model jsem našel spoustu komentářů právě od tebe. Tuším, že jsi jich vystřídal i několik, že?

Předpokládám, že i vjezdy do garáží musí splňovat nějaký ten standard a 407 určitě nemá největší čumák na trhu... alespoň doufám 😁

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dlouhodobě jsem měl dvě, pak hodně krátkodobě když je mám na opravu a prodej nebo na díly tak s nimi chvíli pojezdím, mám je jako koníček :D Taky věřím, že ty vjezdy mají určitý maximální uhel, ale někdy to od pohledu vypadá fakt strašně :D často stačí jet jenom pomalu a v pohodě to jde projet aby se tolik nezhouply tlumiče jak na to najedeš rychleji než je zdrávo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bych jen dodal že tohle se všechno vztahuje k vozům který jsou standartní a mají přední tlumiče a péra v kondici. Všechny vjezdy výjezdy jsou podle normy takže toho bych se nebál pokud je auto v pohodě někde to chce jak je psáno výše jet o chlup pomaleji než jiným vozem alespoň když tam jedeš po prvé. Pokud je to vjezd do domácí garáže tak bych se nestyděl na několikrát si zastavit a zkontrolovat si jak to vychází po čase už to bude ve voku a nebudeš se tím zabývat hlavní je si to uvědomit když pospícháš a auto zahazuješ tak jak je to běžné na parkovišti u hypersuper  čumákem přes obrubník protože na těch parkovištích si s nějakýma normama hlavu většinou nelámou a někdy i centimetr výšky navíc než na jiném místě toho samého parkingu je problém.  Na druhou stranu těch 407 jezdí mraky a mraky se jich válí na vrakárnách takže přední nárazník a jeho součásti se sehnat dají. Jinak tam vysloveně dolů tak jako nárazník nic netrčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, fox131514635481652 napsal:

To jsou z fabriky fakt tak nízko? Kde udělali inženýři z Francie chybu?

neřekl bych chybu--to auto je prostě tak nízko zkonstruované, navíc když má po těch letech unavené pružiny, je ještě níže, než konstruktér asi počítal :myslim , soused měl naftového kombíka a prodal to, bo nezajel na chatu, furt někde drhnul spodkem, jinak auto chválil :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Pro případ, že by tohle téma někdo v budoucnu našel, tak jsem právě přesvědčil majitele světlemodré 407 (ačkoliv ne verze coupé, po které koukáme), aby zkusmo zaparkoval u nás v garáži.

Naprosto v pohodě. Pomalu, v klidu, nespěchat... a pak to jde. Ale teda trochu líznul SPZkou nebo čím, při cestě dolů. Nahoru bez problému.

Takže i 407 je znovu v kartách 😎

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Chce to opatrnost ale problémy s tím nejsou :) Mohu potvrdit jak z pohledu SW tak Coupe :P Největší nepřítel jsou místy vysoké obrubníky, tam je to často fakt na milimetry - origo lízátko si prostě škrtne.. Na mém Coupe už ho ani nemám, designově ani není znát že chybí a já se lépe vejdu :) Každopádně by stálo za to zkusit zaparkovat i to Coupe, přece jen je oproti SW rozměrově trošičku jinak, a pak může být každý centimetr znát.. 

A co se týče RZ, tak vpředu rámeček zrovna u 407 nemá co dělat :D Buď to trčí dolu a to hned urveš, nebo to musíš mít hodně nahoře a to vypadá prostě odporně :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...