Jump to content

Kvalitni potah sedacky


doctortom508
 Share

Recommended Posts

No řeknou že máš moc velkou pr.el do té sedačky😀.  Podle mě to je na reklamaci ale vůbec bych s tím nečekal na nějakou příležitost jako garanční prohlídka nebo tak něco prostě se objednej a trvej aby o tom byl že jsi to reklamoval byl zápis a aby si to vyfotili to jak se k tomu budou potom stavět je věc jiná ale ty budeš mít od nich papír že jsi je na to že sedačka má vadu upozorňoval dokud byla vada minimální třeba řeknou musíme počkat až ten šev praskne nebo tak něco ale ty budeš krytej a budeš mít pro případné spory něco v ruce. 

Ale co se týče kvality aut tak se docela děsím jak to vypadá u těch " levných" když tady vidíme jaký "vady a nedodělky" se řeší u auťáků za 600 a více.

Link to comment
Share on other sites

Už jsem to sem možná jednou dával, tohle je volant z firemního Mondea Vignale za cca 1 mil. Kč. Rok výroby 2016 a najeto něco přes 120 tis. km. Prostě šunt. Když se podívám na kožený volant u svých aut z roku 2007-2008 a která mají najeto 200 - 260 tis. km tak ty jsou proti tomuhle jako nové, jenom trochu "oleštěné".

volant1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jezdila s tím ženská s prstýnky (která je nemá :D ), ale tohle není od prstýnků. Prostě se to postupně oloupalo. Stejná osoba jezdila předtím s jiným autem a kožený volant byl jako nový když se auto prodávalo (r.v.2003 300 tis. km). Ještě souběžně s tím jezdí s MB V220 a tam ten volant zatím drží.

Link to comment
Share on other sites

Poskozeny volant od prstynku dokazu pochopit, stane se. Na 508 jsem mep taky osoupanej, ale ne takto, ale zase vic nez na octavce. Ja si kdysi znicil kozeny volant rukama od cementu, sice na rukou nebylo nic videt, ale asi jsem mel nejaky zbytky a kuze sla do hajzliku. Ona na tom fordu to muze neco podobnyho.

Link to comment
Share on other sites

No jako volanty jsou teď dost ošemetná záležitost. Nikdo ve vývoji nepředpokládal že nastane období kdy bude potah volantu čelit takové výzvě jako je několikrát denně dávka desinfekce. Měl jsem tady asi tři auta od WV koncernu teda jako starší kousky někdy okolo r. 2000 ale na všech potah volantu na kaši tam se měnili volanty. Pak při přezouvání tady jedna panička předvedla takové divadlo že jsem čuměl a ten zákazník který šel na řadu po ní taky. Auto přivezla sama ho zavezla na zvedák z auta vystoupila a šla si domu. Když bylo auto hotové tak jsem jí volal že si to může vyzvednout a protože řekla že jde hned a že do 10 min. že je tu tak jsem auto nechal na zvedáku že si ho zase vyveze přišla vzala pixlu s desinfekcí nakydala to na volant utřela papírovou utěrkou tou utěrkou ještě otřela klíče, ručku a šaltpáku a vnitřní kliku na dveřích a pak teprve vlezla do auta utřela si ploutve a ještě mokrejma ploutvema od tý desinfekce nastartovala a začal couvat ven. A to když to zavezla na zvedák tak se ptala jestli si tím budu hejbat a já jí řek že nemám důvod do toho auta lézt.  To se pak jako nikdo nemůže divit že na spoustě aut vypadaj volanty tak jak vypadaj.  Jako pochopím když si někdo utře volant v autě kde se řidiči střídají a vezme ho nějakým ubrouskem který má desinfekční účinky ale v autě kterým jezdí člověk sám a leze tam po sobě samém mi to přijde jako extrém.

Link to comment
Share on other sites

před 2 hodinami, doctortom508 napsal:

Poskozeny volant od prstynku dokazu pochopit, stane se. Na 508 jsem mep taky osoupanej, ale ne takto, ale zase vic nez na octavce. Ja si kdysi znicil kozeny volant rukama od cementu, sice na rukou nebylo nic videt, ale asi jsem mel nejaky zbytky a kuze sla do hajzliku. Ona na tom fordu to muze neco podobnyho.

Hele to se šéfový zeptám, jestli si pořádně myla ruce od cementu když s tím jezdila 🤣🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

možná by jste se divili, ty levné značky bývají spasované na lince lépe než ty dražší, neříkám, že jsou bez chyb, ale často  u testů těchto aut píšou, že kvalita zpracování za ty peníze super :)

 ale asi do té doby, než se z označení ,,levné'' dostanou do kolonky ,,prémiové'' , pak už na kvalitu kakají, což ostatně  vidíme denně kolem sebe, auto za milion a kvalita zpracování a materiálu unter hund :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

V dnešní době už není skoro vůbec rozdíl mezi levným a drahým autem co se týká kvality komponent nebo zpracování. Na druhou stranu taková 307 stála v roce 2000 klidne 700 tisíc. Ještě před 4 lety jsem kupoval 308 ve výborné výbavě za 380 tisíc. Teď pravda auta zdražila, ale za ty roky proběhla inflace o x desítek procent. Takže kdyby automobilky netlačily na cenu, tak ta auta stojí dneska klidně ještě dvojnásobek...

Link to comment
Share on other sites

V 5. 1. 2022 at 19:00, doctortom508 napsal:

Tak prekvapive jen dle foto pry 9bjednaj8 noby potah sedadla. Treba je to bezna vada nebo super pristup.

To buď rád, já jsem s reklamací sedačky neuspěl.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...