Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P407 3.0 V6 nestartuje


sharpers

Recommended Posts

Ahoj, dostala se mi do ruky 407 Sw s motorem 3.0 V6 která nestartuje a snažím se přijít na to proč.

 

Po zapnutí zapalování nevyskáčou žádné chyby, čerpadlo si zahučí a pak je klid. Po otočení klíčku se nestane nic, startér se ani nepohne, nic necvakne.  V diagnostice nejsou v Ecu motoru uložený žádné závady, baterie je nabitá, kostry vyčištěny a vypadají ok. 

A te´d to zajímavější. ECU motoru si nevšimne a nehodí chybu když například odpojím snímač klikovky, snímač vačky nebo třeba cívku. Taktéž v sekci ECU motoru a tam sekce Driving je psáno, že motor točí 4280 otáček a má 99nm krouťák. Nevím ze kterého čidla má toto info, číslo se nijak nemění ani po odpojení různých snímačů. Jen se lehce mění mezi 4240 až 4300 podle kolísání napětí baterie. 

 

Vyzkoušeny pojistky a všechny vypadají ok, vyzkoušena jiná BSM, řídící jednotka motoru s BSI , které byli z jiného, plně funkčního auta, a žádná změna. Prakticky jediné na co umí ECU reagovat je odpojení čidla u filtrboxu a odpojení ventilu odsávání benzinových par, jinak nereaguje na nic . Při testech v ECU motoru jde otestovat škrtící klapa, cívky, ventilátor, čerpadlo a vše funguje jak má. Měření zbytků parametrů taky vypadá ok.

 

Nějaký nápad prosím co vyzkoušet ? Je mi jasné, že startér může být blokován řídící jednotkou protože si myslí, že je nastartováno, nicméně nevím které čidlo mu tuhle informaci posílá když snímač klikovky je odpojen

 

Děkuji za jakoukoliv radu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusit probudit startér startovacím kabelem přímo od + na baterce :myslim  Je to taková čuňačinka, ale tonoucí se stébla.... Teda pokud je ke startéru nějaký rozumný přístup.... :roker

Upraveno uživatelem Hafity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Pánové přiznávám se, že jsem Vám nevěřil :D vzhledem k okolnostem a diag jsem si říkal že to startér nemůže být. No byl to startér :D Byl upálený ten spojovací kabel co vede z jedné části startéru do druhé, nevím jak se to přesně jmenuje. Stačilo sundat nárazník, chladič, vypustit vodu, katalyzátor, a pak se šlo ke startéru dostat :D  Moc děkuji, už to zase vrní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...

Já z toho pochopil, že má dvě závady:

1. Blokováno řídící jednotkou motoru

2. Chyba převodovky, kód 1644

 

A že jeho Pan opravář od toho dává ruce pryč a posílá ho do autorizáku.

 

Ono to napsat by bylo moc složité a pracné, jednodušší je udělat kopii obrazovky. Nechápu :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak smysl stejní, když napíšu nebo vyfotím obrazovku, pochopil veď :)))), potřebují radu co z tím,volal na servis Peugeot,pan,,,ochotný,,, vysvětlil, může to stát 100000 Kč nebo 200 Kč:))),200 Kč určitě ne, diagnostika budet nějakých pár korun stát 

Upraveno uživatelem pavelu96
Necituj celý přímo předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...