Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 2008 SUV sedačka řidiče


Jury06

Recommended Posts

A ja zase kadiaľ chodím, tak pežoty chválim. 2008 SUV je môj piaty pežot v rade v priebehu posledných 30 rokov a ani raz som sa nesklamal. Dokonca o jeden (nová 206ka) bol taký záujem, že mi ho po dvoch mesiacoch ukradli😠. Každý novší bol pohodlnejší, výkonnejší, priestrannejší, úspornejší, ... . Prirodzene, ak by som chcel exteriérovú a interiérovú bezchybnosť, tak by som sa musel poobzerať po nejakom Rolls-Royce🤨.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto byl můj třetí Peugeot a právě ten propadl na celé čáře. Pokud je někdo ochoten slevit ze základních kvalitativních standardů tak je to jeho volba. Moje nároky na kvalitu provedení exteriéru i interiéru jsou zcela běžně očekávatelné u nového vozu. Dalo by se na to říct na vrch huj ve spod fuj.

 

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jistě, najdou se problémy u každé značky. Já jen tvrdím že značka u které nelícuje plechařina, značka která není schopná uhlídat kvalitu lakování a to i v místech hůře dostupných, značka která bagatelizuje například pohyby řadící páky atd. je značka nedůvěryhodná jako taková a servis to nezachrání. Trávit čas záručními opravami se určitě nechce nikomu a brát záruční opravy jako standard je nesmysl.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tím lakováním to není neschopnost uhlídat kvalitu--prostě lakují jen jednou vrstvou z důvodu ušetření nákladů, ano, je to na hlavu, zákazníci s tím nesouhlasí (podle debat na forech), ale to je tak vše, co s tím mohou..., bohužel dělají tak u více značek aut, poprvé jsem si tohohle všiml u Fiatu Panda před cca 15 lety, kdy nové auto nemělo v barvě motorový  prostor a spodek kapoty--ani tu jednu vrstvu 😯😯, jenom základ..., počítám, že na tuhle fintu brzy přejde i RR nebo Bentley🙈😂 (aby ušetřili u auta za 5 milionů třeba 200.-Kč za deci barvy):(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si nevybereš, každá automobilka má něco. Jde spíš o přístup servisu, který tady byl zřejmě špatný. Mně nelícuje úplně přesně víčko nádrže, ale není to nic, co by mě rozházelo. 

Jel jsem v posledních cca 3 letech celkem 4x Superbem nebo Kodiakem a u třech z nich (2x Superb a 1x Kodiak) při brždění strašně hučely a vibrovaly zadní brzdy. Všechno to mělo nájezd do 50tkm, u toho Kodiaka už tam byly ty brzdy dle řidiče jednou měněné a chystal se na výměnu znovu.

U VW Arteon z půjčovny (nájezd cca 10tkm) fungovalo "automatické řízení" tak špatně, že to bylo vyloženě o hubu. Nejdřív jsem nevěděl, že tam něco takového vůbec je, ale bylo mně divné, jak je auto ve vyšších rychlostech nestabilní a musel jsem se s ním rvát. Pak jsem zjistil, že je tam tenhle nesmysl. Ale to byla ještě pohoda, občas jsem to zkoušel zapnout, až - jel jsem do zatáčky a systém najednou zjistil, že nemá dost dat, tak se bez varování vypnul. Tím přestal volant stáčet do zatáčky a auto pěkně ustřelilo směr krajnice. Tak tak jsem to vybral. Druhý den ten systém naštěstí odešel, bohužel včetně tempomatu - a byl od toho pokoj.

Nouzové brždění u Superbu vyhodnotilo řazení se auta z připojovacího do mého pruhu jako náhlou překážku a zaflekovalo to - ten, co se řadil do mezery za mnou má hnědé trenky asi ještě teď...

Volvo za 1,6 mio kolegy - špatně slícované všechny dveře.

Kamarád měl služební Scalu a měl hrozné problémy s infotainmentem. Už si nepamatuju, co tam bylo přesně špatně, ale bylo toho víc a byly to vyloženě softwarové chyby.

Kolega měl u nového Hyundaie z výroby úplně rozhozená světla a při pokusu o seřízení se na plechovém ozubeném kolečku, kterým se to přes dlouhý šroubovák nastavovalo, lámaly zuby...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
V 1. 11. 2021 at 14:43, Jury06 napsal:

Zdravím.

Bohužel mi při koupi tohoto auta unikla nepohodlná přední sedadla. Řeším jen řidiče a tam je pro mne sedadlo úzké, a prakticky bez bočního vedení. Rád bych to nějak vyřešil a tak se ptám jestli to tu někdo neřešil. Mám představu nechat někde udělat nové výplně jen nevím kde by to udělali kvalitně a za rozumnou cenu.

Budu rád za každou radu a předem díky.

No já bych neřekl že je nepohdlná ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou kvalitou nových aut mám  bohužel také špatnou zkušenost z firemních aut. Momentálně bereme auta na operák a aktuálně jsou to Škodovky. Byli to dva Rapidy, ty byli v pohodě, nebyl s nimi žádný problém. Potom jsme tam měli Fabie, jedna z nich měla během těch tří let trvalý problém se zadními brzdami (bubny). Vždy za čas začali při mírném brzdění hučet. A často se stalo, že třeba po víkendu kdy auto stálo se zadní brzdy zasekly a museli se "utrhnout" rozjetím auta. Bylo to celkem 3x na reklamaci, pokaždé brzdy rozebrali, vyčistili a řekli, že žádný problém nenašli. Auto pár měsíců brzdilo v pohodě a potom opět stejný problém. Než se auto vrátilo tak se problém začal objevovat znovu, ale už jsme to neřešili. U současné Fabie se problém se zadními brzdami objevuje také, ale v mnohem menší míře, brzdy občas při mírném brzdění hučí, ale naštěstí se nesekají. Zato auto bylo už dvakrát nebo třikrát na reklamaci se svítící kontrolkou diagnostiky motoru a chybou systému start-stop. Po třetí opravě řekli, že je potřeba oprava softwaru v jednotce, která ovšem ještě není k dispozici. Takže to nějak "poštelovali", od té doby se problém neobjevil, ale start-stop funguje nějak divně. No hlavně, že to jezdí. Ono ani víc to řešit nemůžeme, protože leasingovka to řešit nebude, když jí servis řekne, že auto je v pořádku. To bychom si to jinak museli platit z vlastní kapsy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, Driver napsal:

........ Ono ani víc to řešit nemůžeme, protože leasingovka to řešit nebude, když jí servis řekne, že auto je v pořádku. To bychom si to jinak museli platit z vlastní kapsy.

 A přesně toho jsem se celou dobu bál, když jsem měl na škole v užívání Supa na OL. Naštěstí se nijak extra nesypal, ale věřím, že kdyby jo, tak bych s leasingovkou jako kulatá lopata nic nezmohl (a vedení těsně nade mnou by si určitě nijak prsty nepálilo) 

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak k té kvalitě....Měl jsem mimo jiné Mazdu Premacy a ta po 18letech a 250 000km byla ve stavu kdy z ní sice nikdy nic neupadlo, vše fungovalo, motor ani nevěděl že něco ujel a za celou dobu byla jen 1x v servise(čidlo3000kč)!!! Jenže zrezivěla tak otřesně že už to dál nešlo.

2008 má opravdu problém s lícováním dílů ale nepohodlná sedadla? Můžu porovnat se sedačkou v kamionu která je na dlouhá trasy stavěná a v 2008 se mi zdá dokonce lepší.

Ale asi to bude postavou,já mám jen 167 cm.... ☺️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 měsíců později...

Zdravím ve spolek, měl bych dotaz ohledně sedačky P2008 u řidiče s výhřevem, výbava active rok 2018. Najel jsem necelých 90 000 km a sedák u řidiče je prodřený. Dá se to nějak přečalounit? Nebo kolik stojí nová sedačka? Ať googlím jak googlím, nemohu nalézt 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak ACTIVE Pack a ty by jsi chtěl lepší a tvrdší boční vedení :)  ? No myslím , že musíš koukat na lepší výbavu a nejenom PSA. U Škody je to samé. Dynamické zesílené boky předních sedaček jsou jen za příplatek skoro u všech středních tříd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zmiňoval jsi , že se nevejdeš do sedačky  a že boky jsou slabé.  Žádný sedák ? :) 

Raději běž do něčeho většího a nevybírej si auta pro štíhlé osoby s vypracovaným zadkem :)  a nebo prodávají podsedáky i vyhříváním

Upraveno uživatelem lexxlutor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...