Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 307 HDi Siemens nestartuje


wolziiino

Recommended Posts

Ahoj Peugeoťáci,


obracím se na Vás s problémem u mé 307 HDi 66kw Siemens r.v 2004. Bohužel se mi ztrácela voda a jednoho dne to přišlo, místo oleje bilý šlem a voda nikde. Abych nemusel pracně rozdělávat hlavu atd. tak jsem vzal jiný holý motor, který jsem měl z předešlé 306kdy HDička a začal jsem komponenty typu vstřikovací lišta, čerpadlo, držáky atd přeskládávat na ten nový motor. Udělali se rozvody, nová spojka, nová náplň olej i voda, všechny filtry. Když se startovalo ihned po rozvodech bez převodovky chytlo to na brnk, říkám si ,,paráda", motor krásně vrčel, tak jsem pokračoval v krasojízdě a dal jsem převodovku atd. Po doskládání auta ejhle auto přestalo startovat, točí točí, starteré točí motorem a auto nechce chytnout. Říkal jsem si, zavzdušněná palivová soustava. Zkoušel jsem znovu a např. z 20 pokusů o startování to 2 chytne a nekolísají otačky, hezky vrní, jede, jde za plynem, do té doby než to chcípnu. Jakmile to chcípnu a chci okamžitě opět nastartovat, tak to zase jen točí a točí a točí a zase to stejné 30x pokus a třeba nic. Už se na to snažím přijít týden a nic mě nenapadá.

Bohužel PP2000 se mnou není moc kámoš, protože když chci dát live data a startuji, tak mi to vyhazuje ztrátu připojení. Takže vůbec nevidím tlaky, apod. . Prostě nic.
Výpis chyb byla trvalá závada snímač referenčního válce- obdržená hodnota není správná. (vyměnil jsem snímač na klice, protože měl málo cca 200ohmu dle informací má mít okolo 370-400 ohmů.. nic, chyba stále stejná, vyměnil se snímač na vačce, nic pořád stejné)
 
Už si nevím rady, zítra zkusím opět zkontrolovat rozvody jinak už nevím.  Předtím to nědělo vůbec a teď najednou tohle. Nenapadá Vás někoho něco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Setrvak jsem dával ten co byl na 307, to už mě taky napadlo, ze to má jinak třeba zuby. Jsem fakt v koncích:( jen nechápu, proč když dám live data a startuju, mi to napíše ztracené připojení, takže nevidím ani zda je synchronizace či ne :(((

Upraveno uživatelem wolziiino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 když motor semtam chytne, tak mechanicky bude OK, podle mě to bude v elektrice, resp. elektronice a tam jsem bohužel vedle , ale nejspíše měřit a měřit hodnoty, které mají být v určitém rozmezí (napadá mě tlak nafty) aby motor chytil a jel, já bych k tomu vzal autoelektrikáře s praxí, který si půjde podle svého, protože vím, že člověk, který to skládal je v nervech a chytá se i chujovin, které nemají se startem motoru nic společného--doufám, že jsem byl správně pochopen :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj přátelé a příznivci této super značky,

Mám radost. Závadu jsem odstranil a pro ostatní, kdyby toto někdo řešil, tak je problém to, že systém bosch má jiné vackove kolo a jiný snimac. Dal jsem původní vačkove kolo se snímačem a tadá a točí na brnk.

Jen doplním obrázky. První obrázek je systém siemens a druhé bosch.

Všem zúčastněným chci poděkovat a omluvit se za moji hloupost, že mě to nenapadlo dřív, ale děkuji všem co se mi snažili pomoci.

Hezký víkend všem. 

IMG_20211022_211324_01.thumb.jpg.b64c0e57d644baa66d9c0e0137c54480.jpg

 

IMG_20211022_211418_01.thumb.jpg.1366c556e21ed8daf1e345a8eccbf562.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...