Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Už si nevím rady :D


pug206cc

Recommended Posts

Ahoj všichni, přestavuju a předělávám si své první autíčko a tak trochu se mi to vymklo kontrole. Sled posledních událostí byl takový, že řídící jednotka (která si drží meziplyn při řazení) a já jsme spálili lamelu spojky, tak jsem pořídila HDS, s tím, že by teoreticky mohla vydržet, jenže než jsem sehnala mechanika, auto mělo lamelu úplně na hadry a byla jsem překvapená, že jsem vůbec dojela do servisu. Bylo zapotřebí dát i jiný setrvák, do kterýho nejtky v lamele vykroužily drážku. Po odjetí ze servisu, kde díky neshodám auto bylo přes 4 týdny to začalo.

Prvně se jen "dusil"  a zadržoval palivo - mi přišlo - tak jsem natankovala plnou nádrž s aditivy s tím, že tam mám jen usazený bordel. Pak jsem vyměnila svíčky, které byly už spálené. Auto postupně pokračovalo v samodestrukci a to: volnoběh normální, po nastartování se tedy motor snažil vyskočit z auta i přes to, že jsou nové držáky (to trvalo jen do nových svíček), jenže když jsem se chtěla rozjet po tom, co jsem déle stála na volnoběh a BYLO TEPLÉ POČASÍ tak mi po zařazení a zmáčknutí plynu padly otáčky i na 600 pak mi přišlo že snad i 500 otáček a velmi pomalu a těžce se rozjel, hned jak se došoural k 1500 někdy podle počasí i až 1800, tak se rozjel a byl zas ok. K tomu střílí plameny, což úplně nebylo v plánu. střílí při řazení nahoru i dolů, když prudce přidám a i když pustím plyn. Prostě furt. 

Podávací čerpadlo bylo už na sklonku smrti, tak jsem tedy nové koupila dříve, než to bylo v plánu, přišlo mi, že tam tlačí nepravidelně palivo. Pomohlo to, ale jen když se na pár dní ochladilo. Dala jsem klapku a váhu vzduchu z motoru, co se mi tu válí (ten samý na díly) koupila jsem OBD a tam chyba na katalizátoru (leštěný svody a přestavěný výfuk, fungovalo to před tim v pohodě) a na tlaku a teplotě vzduchu sacího potrubí. ohledně teploty mám "nápor" na sání a saje chladný vzduch, neohřívá se o motor. 

Nejvíc nechápu to, že volnoběh drží a když se mám rozjet, tak padnou otáčky a šourají se tak pomalu, že mě stihne celá křižovatka na desetkrát poslat do vzdálených krajů a hned jak se to dotáhne na vyšší otáčky tak úplnej zážeh. 

Prosím poraďte mi, napadlo mě, jestli to nedělají vstřikovací ventily, ale to by mi asi OBD hlásilo chybu na válcích, ne? Jo a počítám s tím, že z mých tlumičů je už jen obal, takže ztrátu výkonu přisuzuju tomuhle. 

Nenadávejte mi prosím, nejsem vyučená mechanikem a všechny ty úpravy si tam vymýšlím tak nějak sama a jestli mi neporadíte, tak se aspoň pobavte nad mým příběhem, ale budu radši za konstruktivní kritiku. Děkuji :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám motor NFU benzín 1.6 16 ventil.. no plyn je vedený na lanku, ale pak je to na elektrice.... no sání jsem i čistila a těsný je, kontrolovala jsem to a s těmi rozvody noo to mi řekni víc, to mi ale přijde nepraděpodobný, ty otáčky v meziplynu si fakt podrží, je to tou jednotkou, ale to dělal od koupi, mám to po nějakém tuningari a fungovalo to, tak jsem to nechtěla rozkopat úplně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle bude zřejmě "běh na dlouhou trať".... :roker

Primárně musí být motor dobrý po mechanické stránce (rozvody, tlaky) a až potom se řeší elektrika a elektronika.... 

Čidlo na klice: jede/nejede....

Jakým způsobem se kontrolovala těsnost sání?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no rozvody jsou dělané tak před 5k km... noo to sání :D za škrtící klapkou mám koleno z abs plastu a na něm trubku teplem spojenou a jeste s objímkou, na ní je hříbek, ten je pak v takovém "filtr boxu" do kterého vede ten nápor.. říkám že si to montuju sama, ale tam prostě nejde, aby to netěsnilo, jediné místo by bylo na té škrtící klapce a tam jsem to fest dotahovala, právě proto, že mě napadlo, že by to mohlo netěsnit... teď mě napadlo, jestli nemůže být průšvih v tom plastovém rozdělovači nebo co přesně to dělá, kam se nasává vzduch za klapkou nad ventily... třeba prasklina nebo něco zezadu, kde jsem se nemohla všimnout... jo a OBD mi hlidalo tlak v sani, ale nemám uplne představu, jaký hodnoty mám chtít... -_- 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, pug206cc napsal:

ale tam prostě nejde, aby to netěsnilo, jediné místo by bylo na té škrtící klapce a tam jsem to fest dotahovala, právě proto, že mě napadlo, že by to mohlo netěsnit... 

To by ses divila, kde si vzduch dokáže najít cestu.... Za běhu motoru stříkej na všechny spoje čistič brzd, nebo startovací spray.... Pokud se změní otáčky, tak jsi doma....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono když to Jarda načnul s tím setrvákem chápu dobře že to je amputovanej díl z motoru kterej má něco za sebou? Tak on může problém být i v tom ten setrvák může být " ujetej " z toho motoru ke straně může bejt připálenej a spousta věcí. A to je jeden z důvodů proč když se mění spojka tak se dává nová celá sestava protože pak je jistota že to bude fungovat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže je dost pravděpodobný, že za tohle padání otáček a všechno může ten setrvák? Chápejte, setrvák není stokorunová položka, takže vím, že je lepší vždy nový, ale na to nebyly peníze. No je to vyoperovaný z motoru auta, kde fungovala spojka a chod motoru, dokud nezmokla elektrika a auto vlastně šlo na díly kvůli elektrice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...