Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 2.0 turbo TCT Rhodes by čakom


čakom

Recommended Posts

Jak se říká do třetice všeho dobrého... :D
Dlouho jsem odolával při pořizování dalšího TCT. Za poslední rok se prodávali dvě který jsem nekoupil.
Před týdnem jsem narazil na jednu  na fotkách celkem pěknou.

Takže je to moje třetí TCT.
2.0 turbo benzín 108kw TCT, XU10J2TE, RGX 
vyrobena 17.7.1996
modrá Rhodes
najeto 130 000km 
lpg elpigas

vybava
4x el. okna
el. zrcatka
automaticka klíma
el. kožené sedačky s pamětí

nějaka prace se na ní najde
vyměnit pravý zadní rameno + geometrie
opravit lpg
před levím zadním kolem vyvařit cca 10 cm prah.
nalakovat přední narazník a pp blatník

plany
zakladní servis olej a filtry
rozvody
nějakej podvozek 
nějaký alu kola
možná černý lišty s chromem
blow off ventil ???
zvýšit plnící tlak turba ???
 

 

4/2022   130 000km   olej + filtry
6/2022   131 500km   L+P čep řízení, manžety řízení, LP vzpěra stab., L+P zadní tyčky geometrie, pravý zadní rameno, geometrie, výměna brzdovky
6/2022   132 000km   výměna rozvodů, řemene příslušenství, chladíci směs, montáž výfuku z dárcovskýho auta 

 

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg

Upraveno uživatelem čakom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • čakom changed the title to Peugeot 406 2.0 turbo TCT Rhodes by čakom
  • O 1 měsíc později...
  • O 2 týdny později...
  • O 5 měsíců později...
  • O 2 měsíce později...

Vyměnil jsem zadní vodorovné tyčky geometrie, přední čepy řízení, lp vzpěru stabilizátoru a na zadní nápravě na pravé straně ohlé rameno se kterým jsem auto už koupil.
Výška auta nebyla moc dobrá tak jsem vzal podvozek weitec co mam doma z červené 406. Auto šlo dolu 70/50. Jenže to už je pro mě moc. Tak jsem začal hledat co bych tam dal. Volba padla na kompletní pevný podvozek ta-technix se snížením 45/45. Po rozbalení celkem zklamání... V setu byly nějaký polský tlumiče gh. Navíc každý přední tlumič měl jiný uchycení do těhlice. Po měření jsem zjistil že rozdílné uchycení nebude mít vliv na výšku vozu. Namontoval jsem předek a auto šlo dolu stejně jak na weitecu o 70mm ve předu. Takže reklamace a vrácení peněz.
Na 406 už není moc výběr co se tyče snížení 45 až 55 co jsem chtěl. Nakonec jsem šel do menšího snížení 30/30 ale od známého výrobce Eibach.  
Při výměně pružin jsem vyměnil i ložiska na vrchním uložení.
Po geometrii jsem mohl konečně nahodit original kola co jsem sehnal.

20220609-054631.jpg

na podvozku weitec 70/50
20220530-155909.jpg

finální snížení na podvozku eibach 30/30
20220609-055148.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...