Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Větráky chlazení 405SRI


Roman

Recommended Posts

Čau Lidi,tak už jsem tu se staronovým problémem.Má 405 nechladí a nechladí...Když přivedu +12V na vývod čidla,tak běží obě polohy(mám dva větráky),ale na přívodu do čidla mám asi -12V a nevím odkud... Že by skříplej drát...Nevím,ale doufám že mi někdo poradí.Dík Fido

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co treba spatna kostra? Na sahare v pravo i levo jsou takove plechove svorkovnice a ty byvaji casto zkorodovane. Pravda, pristup je tam jako k penezum, ale kdyz se odmontuje maska, tak je to kousek pod urovni vyztuhy narazniku. Chce to prostrikat kontaktolem, nebo vymenit. Mam na mysli 405ku.;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rucni ovladani je stoprocentni zajisteni nuceneho chlazeni, ale nemyslite ze se vracime do dob, kdy se tento zlepsovak delal do skodovek?:( Me osobne to pripada jako bastleni systemu. Kdyby to tak melo byt, urcite by to bylo uz od vyrobce. Mozna jsem pich do vosiho hnizda, ale hledal bych chybu ve funkcnosti puvodniho zarizeni.;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jeste jedna moznost: pokud sundas ten papundekl, co je nad nima, tak se k nim dostanes a... sou tam relatka - ozkouset. Jinak je tam jeste pojistka! a ta hoooodne doooobre zkoroduje.... a mohla by tam brat falesnou zem. Kdyz se kouknes zepredu auta, tak by mela byt vpravo, v mistech vedle chladice....

taky sem se totiz divil, ze na cidlo to rozjedu, ale jinak nejedou. Vymenil sem pojistku a mam vystarano. :D akorat uz nevim, kolik sem tam vrazil, mam dojem ze snad 5 nebo 10A a drzi....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci tak já to vysvětlím ještě jednou:Když sundám svorkovnici z čidla a přivedu +12V na odchody z čidla tak to funguje,ale nejde mi proud do čidla,respektive tam mám -12V a to je asi špatně...Tak a fčíl mudrujte,a Ondro kde je ta pojistka???U chladiče není,nebo jí neumím najít...ten pojiskovník je vedle baterky(2x30A).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no napeti na cidle nevim, ale jestli mas trikonektorovej (to cidlo), tak ho rozpoj, a dva draty staci zkratovat a mely by se roztocit (oba ventilatory).... pokud se neroztoci, tak je dobry zkratovat poly u tech relatek, jestli nejsou relatka v prd....

napeti na tom cidle o vikendu zmerim, co tam probiha....

ta pojistka: rozdelas ten horni papundekl, a kdyz kouknes (koukas zepredu) na pravej vetrak, tak vpravo od nej je krabicka s relem a jeste malinko napravo by mela bejt ta pojistka.... ja ji mel udelanou (od vyrobce?) jakoby do vzduchu, nebyla nijak pridelana k plastum atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak znova,konektor je třídrátovej.Když do odchodu přivedu +12V rovnou z baterky,tak relais cvaknou a větráky běží,ale na přívodu je -12V!Takže na propojení drátem nereaguje.Zbývá otázka,jestli je přívod na čidlo jištěnej ještě někde cestou nebo jen ve velké pojistkovce...?Ondro,tu samostatnou pojistku máš pod maskou vedle větráku,respektive relais?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no privod bude jistenej asi uz jenom na hlavni desce....

jinak ja tu pojistku mel vedle praveho relatka... tedka envim, jestli uvnitr nebo venku, delal sem to pred rokem....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...