Petr9 Odesláno 28. červenec 2021 Sdílet Odesláno 28. červenec 2021 Zdravím vás. Pre týždňom mi menili na aute spojku,komplet sadu. Pred výmenou šiel pedál spojky tuhšie,po výmene super,ľahúčko, až som bol prekvapený,jak nádherné ide sešlápnout. Ale po cca 1 týždni jazdenia už zase začína spojkový pedál ísť ťažšie a v hornej polohe(2/3) ako keby troška drhol. Podobne ako pred výmenou. Neviete čo by mohol byť problém? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 29. červenec 2021 Sdílet Odesláno 29. červenec 2021 To by ma tiež zaujímalo, mal som to podobne, predpokladám že buď opotrebovaná vysúvacia páka, ktorú nie každý pri výmene mení, alebo nedostatočné premazanie (alebo nesprávnym mazivom) hriadeľky po ktorej sa posúva ložisko? Každopádne by bolo dobré dopísať podrobnosti, akú spojku ti dávali, kto to menil, menená aj vysúvacia páka?, atď... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 29. červenec 2021 Sdílet Odesláno 29. červenec 2021 Mám stejný problém. Spojka LUK, páka se neměnila, čím jsme to mazali už netuším xD Není to nic hrozného, ale někdy jde krásně jako po výměně, někdy trochu hůře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr9 Odesláno 29. červenec 2021 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2021 Sadu zistím, zavolám mechanikovi. Čo sa týka mazania,tak vravel že tam dával nejakú lepšiu vazelínu. Fakt prvý týždeň nádhera, úplne ľahúčko šla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 29. červenec 2021 Sdílet Odesláno 29. červenec 2021 Presne to isté som mal po výmene aj ja, tešil som sa asi týždeň, potom klasika ako predtým a po rokoch je to stále rovnako tvrdé. Ja to v podstate ani veľmi neregistrujem, ono človek si na to zvykne, ale keď presadnem do rovnakej 307čky, kde to ide stále zľahka, tak ma to celkom štve. Mám tam sadu LUK, tuším aj s novou vysúvacou pákou, starú zničilo rozsypané ložisko. Niekde tu na fóre sú skúsenosti s LUK sadou, že je to na 307čke najhoršia voľba, ale reč bola o diesloch, tak neviem či to platí aj na benzíny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 17. srpen 2021 Sdílet Odesláno 17. srpen 2021 Potvrzuji, LUK je špatná volba do francouzkých motorů, minimálně PSA group. Já jsem si ji namontoval do benzínu 1.6 a od začátku cukala, klepala, rok jsem to vydržel, pak jsem dal Valeo a po problému. Je to konstrukční vlastnosti lamely a celkově je to takové méně kvalitní, méně festovní provedení u LUK, pokud dám vedle sebe LUK a Valeo. V dieseleu je to podobně, po půl roce začlo chrastit ložisko apod. Prostě LUK ne. Anebo se prodávají falzifikáty a LUK za to nemůže, nevim. Nekde jsem cetl, ze se to vyrabi v africe a od ty doby je to takove, jake je, ale to je jedna baba povidala. Takze, jednoznačně Valeo, mozna Sachs, ale s tim nemam zkusenost u PSA. 307rg ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 17. srpen 2021 Sdílet Odesláno 17. srpen 2021 Mám na spojce od LUK najeto 80 tis a zatím absolutně bez problému . Takže ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 17. srpen 2021 Sdílet Odesláno 17. srpen 2021 Je pravda, že mi auto taky podivně škube... Začalo to asi měsíc po výměně spojky. Jako jestli teď nepomůžou ty lambdy, tak už zbejvá jen tohle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 18. srpen 2021 Sdílet Odesláno 18. srpen 2021 @pajas502 Dopodrobna jsem tehdy studoval proč se tak stalo a dělo i odlišnosti, které u LUKu způsobují cukání při pouštění spojky- konkrétně je lamela 4 pružinová místo 8 pružin, ložisko má tělo z plastu místo z kovu a po tom roce zpětné záchyty z plastu praskly (vliv na funkci to nemělo, ale je to na pováženou), Valeo mělo plechové zpětné záchyty. Přítlačák měl po roce mírně křivou dosedací plochu listových pružin (tam,kde se opírá ložisko o přítlačák, tak listové pružiny nebyly ve stejné výšce- rovnoběžně s třecí plochou pro lamelu). Výroba- nebylo napsáno, kde byla vyrobena, asi je to jedno. Špatnou montáží to nebylo. Chybná funkce se projevovala tak, že při povolování spojky bez plynu se takřka nedalo plynule rozjet- auto cukalo a škubalo sebou. Slyšitelně trhala lamela, patrně z důvodu nesouososti s dosedacíma plochama a málo tuhého tlumiče vibrací na lamele (4 pružiny vs 8). Jakmile spojka sepnula, nic dál necukalo, nešlo to od motoru, jen ty rozjezdy, zkrátka bez plynu to bylo utrpení. Takže se buď prodávají falzifikáty nebo to byla náhodná trefa na špatný kus nebo je kvalita LUKu prostě špatná pro PSA... jiný vysvětlení nemám. Ale falzifikáty částečně vylučuji, protože i zkušenosti ostatních byly podobné s LUK, ikdyž zdroje i doba zakoupení byly různé (např. z AK, něco z eshopů apod.). Zajímavé je, že u VW LUKy fungují dobře. ozzy56, 307rg a VojtouNerCZ ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.