Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

508 SW GT 2015


Jancek

Recommended Posts

Ahojte,

 

Po delším hledání  a pokukování po fóru.... a po x prohlídkách 508ček jsem narazil na 508 GT 2015 ještě s motorem 2.2

Původně jsem měl v merku 133 kw motorizaci s euro6 jen to co jsem viděl byla naleštěná bída  ... bohužel o 2.2 GT nevím zhola nic.

jak Euro 5ka vypalovala ? ředil se olej ? 

Na co bych se měl připravit, nějaké známé chybky? trpí na něco to auto ? co při koupi ?  podle všeho by mělo mít 98tis najeto v roce 2018 dovezeno od prvního majitele z DE. teď to týpkovi stojí doma bo žena s tím nechce jezdit a on má služebák.

Olej v převodovce nikdo ještě neměnil což je ... w/e

 

díky moc předem !

Honza.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tohle? https://auto.bazos.cz/inzerat/139294593/pneugeot-508-gt-22-diesel.php 
Známé chyby? Koroze - hlavně lemů blatníků/podběhů pod kobercem, teče gufero mezi motorem a převodovkou. U prvních face modelů odcházejí "LED hokejky" a občas i hlavní LED reflektory :myslim Taky to žere baterky, díky "chytrému dobíjení"(volt control). Ale jestli to má opravdu 100tis, tak by tam neměl být žádný problém. FAP vypaluje normálně a do cca 180-200tis km bys o něm vědět neměl - pak se asi přihlásí prázdná nádržka na aditivum. O nějakém pozorovatelném ředění oleje já nevím. Měním olej ročně po 8-12tis km (jak to vyjde) a nepřibývá ani neubývá :nevim Jinak 2.2 je oproti té 180K verzi jinde a nemá AdBlue, stopstart apod, takže samá pozitiva :aut :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, díky za reakci, jo to je ono. Nevím jestli kilometry sedí, dohledat se to nedá.  Podle všeho za poslední 2 roky to auto najelo tak 5K max, auto dovezl v roce 2018 takže  by to teoreticky i mohlo sedět.  První face byly 2014 je to tak ? 2015 by těch neduhů mohlo bejt zbavené, ale třeba sem pořád naivní.  Samo ten motor se mi líbí, a vidina že bych dříve nebo později musel platit 20K  za nádržku adblue se mi též nezamlouvala.

 

můj roční nájezd bude kolem 20K +- cesty do práce denně 60km a víkendové 200km +-. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tohle asi neumím odpovědět. Nevím co tím myslíš - "sloužit solidně"? Stejně tak nevím, co si mám představit pod pojmem "pružnost motoru" :nevim
Převodovka je klasický Aisin měničový automat se všemi výhodami a neduhy, které tyhle verze mají. A motor je prostě silnější, než ten 180K 2L. 2L má zase nižší spotřebu a podle mého názoru je i o něco tiší :myslim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 7/26/2021 at 3:48 PM, MJSytic said:

Ano, ale je to verze AM6. Od Euro6 je to EAT6. Jsou tam nějaké změny kvůli podpoře S&S atd. Ale základ je shodný :myslim

Ahoj @MJSytic , takze treba 308 2.0 HDi Euro 5 co ma podle popisu co sem nasel AM6C automat je opet Aisin co se pozdeji pro Euro6 jmenuje EAT6 (a je treba ve starsich Travellerech, Rifteref apod) ??
Na ty sem zatim zadne velke nadavani necetl, v zasade jen sama pozitiva (v ramci moznosti hydrostatu). Nebo sem neco prehlidl ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...