Jancek Odesláno 26. červenec 2021 Sdílet Odesláno 26. červenec 2021 Ahojte, Po delším hledání a pokukování po fóru.... a po x prohlídkách 508ček jsem narazil na 508 GT 2015 ještě s motorem 2.2 Původně jsem měl v merku 133 kw motorizaci s euro6 jen to co jsem viděl byla naleštěná bída ... bohužel o 2.2 GT nevím zhola nic. jak Euro 5ka vypalovala ? ředil se olej ? Na co bych se měl připravit, nějaké známé chybky? trpí na něco to auto ? co při koupi ? podle všeho by mělo mít 98tis najeto v roce 2018 dovezeno od prvního majitele z DE. teď to týpkovi stojí doma bo žena s tím nechce jezdit a on má služebák. Olej v převodovce nikdo ještě neměnil což je ... w/e díky moc předem ! Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 26. červenec 2021 Sdílet Odesláno 26. červenec 2021 Ahoj, tohle? https://auto.bazos.cz/inzerat/139294593/pneugeot-508-gt-22-diesel.php Známé chyby? Koroze - hlavně lemů blatníků/podběhů pod kobercem, teče gufero mezi motorem a převodovkou. U prvních face modelů odcházejí "LED hokejky" a občas i hlavní LED reflektory Taky to žere baterky, díky "chytrému dobíjení"(volt control). Ale jestli to má opravdu 100tis, tak by tam neměl být žádný problém. FAP vypaluje normálně a do cca 180-200tis km bys o něm vědět neměl - pak se asi přihlásí prázdná nádržka na aditivum. O nějakém pozorovatelném ředění oleje já nevím. Měním olej ročně po 8-12tis km (jak to vyjde) a nepřibývá ani neubývá Jinak 2.2 je oproti té 180K verzi jinde a nemá AdBlue, stopstart apod, takže samá pozitiva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jancek Odesláno 26. červenec 2021 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2021 Ahoj, díky za reakci, jo to je ono. Nevím jestli kilometry sedí, dohledat se to nedá. Podle všeho za poslední 2 roky to auto najelo tak 5K max, auto dovezl v roce 2018 takže by to teoreticky i mohlo sedět. První face byly 2014 je to tak ? 2015 by těch neduhů mohlo bejt zbavené, ale třeba sem pořád naivní. Samo ten motor se mi líbí, a vidina že bych dříve nebo později musel platit 20K za nádržku adblue se mi též nezamlouvala. můj roční nájezd bude kolem 20K +- cesty do práce denně 60km a víkendové 200km +-. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jancek Odesláno 26. červenec 2021 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2021 Převodovka v GT je pořád aisin ? to samé jako v 2.0 133 kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 26. červenec 2021 Sdílet Odesláno 26. červenec 2021 Ano, ale je to verze AM6. Od Euro6 je to EAT6. Jsou tam nějaké změny kvůli podpoře S&S atd. Ale základ je shodný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jancek Odesláno 26. červenec 2021 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2021 takže by měla sloužit solidně, jak bys hodnotil 2.2 vs těch 2.0 133KW? myslím že pružností to bude to samé či ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 26. červenec 2021 Sdílet Odesláno 26. červenec 2021 Na tohle asi neumím odpovědět. Nevím co tím myslíš - "sloužit solidně"? Stejně tak nevím, co si mám představit pod pojmem "pružnost motoru" Převodovka je klasický Aisin měničový automat se všemi výhodami a neduhy, které tyhle verze mají. A motor je prostě silnější, než ten 180K 2L. 2L má zase nižší spotřebu a podle mého názoru je i o něco tiší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jancek Odesláno 29. červenec 2021 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2021 Tak, auto je doma fotky dodám později..už sem stihl udělal flek na sedačce... MJSytic ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xSilver Odesláno 2. srpen 2021 Sdílet Odesláno 2. srpen 2021 On 7/26/2021 at 3:48 PM, MJSytic said: Ano, ale je to verze AM6. Od Euro6 je to EAT6. Jsou tam nějaké změny kvůli podpoře S&S atd. Ale základ je shodný Ahoj @MJSytic , takze treba 308 2.0 HDi Euro 5 co ma podle popisu co sem nasel AM6C automat je opet Aisin co se pozdeji pro Euro6 jmenuje EAT6 (a je treba ve starsich Travellerech, Rifteref apod) ?? Na ty sem zatim zadne velke nadavani necetl, v zasade jen sama pozitiva (v ramci moznosti hydrostatu). Nebo sem neco prehlidl ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.