Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 5008 1.6 HDi FL


Haator

Recommended Posts

Zdravim Pezotaci, hladam 5008 po facelifte, 1.6 naftak, kilometre okolo 100 000, v stave aspon na par rokov nevyzadujucu velke investicie, nakup na splatky. Inzeraty si viem dohladat, ale pomohlo by, keby ste mali tip na konkretny kus, ktory pripadne poznate, alebo aspon predajcu. Najlepsie manual, ale ak bude len automat, bude to smutne, ale zvyknem si.
Uz vcera bolo neskoro, 307cka mi zacala zhasinat za jazdy a uz pri poslednom skoro 2tis eurovom servise dostala stopku, viac ani euro.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano toho som si vedoma :( podla toho aj filtrujem ponuky. Dokoncujeme barak a taka hotovost uz holt nie je. Ale konkretne AAA som skrtla, to radsej kolobezku.

Posledna moznost je 307cka na predaj v kosickom Peugeote, ale to je zase len docasne riesenie, hoci rychle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovedu se vžít, když má někdo napjatý rozpočet.

Takže rady starého peugeoťáka:

- nejlevnější řešení by bylo opravit tvou 307. Poptávej tady, kdo v tvém okolí by ti opravil tu 307

- při prodeji a koupi jiného ztratíš peníze, a koupíš zase mačku vo vreci (on prodávající ví, proč se toho zbavuje)

- na splátky ne, to nikdo rozumný neprodá

- určitě si nepůjčuj

- kup auto, na jaké máš, např. 307 1,6 benzín - osvědčené motory NFU nezlobí, tam se pokazí jedině zapalovací rampa, ale jinak celkem nic

- ta 307 1,6 HDi je fajn auto, ale pokud ho opravář neumí opravit, tak je problém

- nechoď na opravy do značkového servisu, je to drahé

- tady bych ti poradil, kdo by ti opravil 307 1,6 HDi, což je rada nanic

 

- Košice - máš na mysli tuto ? https://www.autobazar.eu/peugeot-307-sw-16-hdi-confort-fap-id19285009.html

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dalsia investicia do toho auta nepripada do uvahy, za posledne 4 roky je v nom 5000 eur plus robota hadam dalsich 5000, zadna geometria v haji a zhorsuje sa, motor aj po generalke a pretesneni stale zababrany od oleja. Aktualne pri vyssich otackach depollution system faulty a motor zhasne, skoro ma to zabilo pri predbiehani. Tiez je z bazaru, dlho bezproblemovo sluzilo, vykuchane, cipnute, servisak paradny, ale uz je to pase. 350 000 km uz asi nezaokruhlime, game over.
Rozumiem tvojej rade, ale nemyslis vazne porovnavat investicie do 14rocneho a max. 5 rocneho auta. Keby sa mi pacilo nejake nove auto, idem do toho, ale take neexistuje.

Ano presne to auto z linku som myslela, pripadna nudzovka ked moje nenastartovalo ("uz" ide, ale problem pretrvava). Na vymenu za mojich dochodcov, posledne roky u nich servisovane. Ale dalsie 14rocne auto nie je riesenie.

Tak nic, pojdem na blind, snad sa podari.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to auto prodáš tak za 0 Eur.

Jak jsem psal, doporučoval bych 307 kombi benzín, lze koupit za asi 1200 E v jezdícím stavu, aby normálně prošlo STK. Samotného věku auta bych se nebál, já provozuji bez problémů 1007/rok 2005, 3 kusy 307 rok 2003 a dále několik (více než 10) aut z roku asi 2010.

Škoda, že jsi tak daleko.

Servis si z tebe udělal zdroj peněz. 5000 E plus práce dalších 5000 to snad ani není možné.

Zadní náprava - na 307 se moc nemá co pokazit, ani geometrie. Je to svařenec určitého tvaru, málokdy se ohne (jedině když smykem vezmeš obrubník bokem). Mohou být vadná ložiska (dost drahé) nebo brzdy.

Motor od oleje - se musí najít odkud to teče a přetěsnit. Spíše je otázka, zda žere olej - přetěsňovat se asi nevyplatí.

No dobře, tak už do toho neinvestuj.

Z finančního hlediska doporučuji koupit tu 307, anebo nějaký Citroen, ty jsou levné a funkční.

A hlavně najít si dobrého opraváře. A do autorizovaného servisu zásadně nechodit.

PS: kupuji do firmy i nová auta a pak s nimi jezdím během záruky do autorizovaného servisu. Provozní náklady na nové auto jsou vyšší, než na staré, které jezdí do obyčejného, neautorizovaného servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

https://auto.bazos.sk/inzerat/125913579/peugeot-307.php

tento by sa páčil? Je třeba promluvit s majitelem, odhadout, zda je pečlivý a zda není úplně chudobný, tzn. zda dělal servis jak se patří. Případně se ho zeptat, kam chodil do servisu. A jak dlouho auto měl. Zda není kšeftař, ale normální dlouhodobý majitel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 7. 2021 at 10:20, P607Olda napsal:

https://auto.bazos.sk/inzerat/125913579/peugeot-307.php

tento by sa páčil? Je třeba promluvit s majitelem, odhadout, zda je pečlivý a zda není úplně chudobný, tzn. zda dělal servis jak se patří. Případně se ho zeptat, kam chodil do servisu. A jak dlouho auto měl. Zda není kšeftař, ale normální dlouhodobý majitel.

Nezartuj, kociare poslem postou, detom kupim listky na vlak a psy dam do utulku?
Potrebujem velke auto.
Uz sme mimo temy, ale co si narychlo pamatam za posledne roky - FAP 2x problem EGR to iste, vsetko von, komplet spojka, komplet prevodovka, brzdy asi 3x, posledny krat komplet vsetko, lebo boli dosticky uz zavarene, rozvody 2x, chladic, klima, revizia elektriky, lebo vypalovalo ziarovky a smerovka spustala stierace a podobne.. bezna udrzba kazdy rok cca 500 eur. Ked raz napisem, ze naprava je nenastavitelna a neopravitelna, tak je to tak. Ked napisem, ze bolo nakomplet vymenene a utesnene co sa dalo vramci rozumnej ceny prave u servisaka odporuceneho odtialto z fora a aj tak to nepomohlo, tak je to tak. Dalsia robota a material okolo tohto bol odhadnuty na minimalne 2000, a to uz hovorime a komplet rozobrati motora a olejovej vane a neviem coho este. Olej nemizne, kolko nalejem, tolko tam je, nevyteka, proste ho pretisne von, obali zhora zdola a je tam, pred stk musim ist do umyvarky, aby nepindali.

Gratulujem k vydrzi aut, ktore mas, nech este dlho sluzia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ťažká rada, keď peniaze sú už vydané.

Na to mám také merítko - ak výdaje na opravy (závady) presiahnu 1 CZK na km, tak auto musí preč. A treba sa rozhodnúť včas, prv, kým sa tie peniaze zaplatia.

Máš dosť smolu, lebo autá 1,6 HDi prevádzkujem vyše 300 t. km, a je to OK. Jedná sa o Partnery. A fakt je, že 307 2,0 HDI s najazdenými 330 t. km, som už predal (za 4000 CZK), lebo sa furt niečo kazilo na motore.

Zadná náprava (písala si zadná) je naozaj nenastaviteľná, ale na nej sa obvykle nič nekazí, a z vrakoviska sa dá kúpiť lacno, lebo ich nikto nepotrebuje.

Potrebuješ veľké a jednoduché auto... Požičku neberiem do úvahy, takže do 2000 E.

Dačo takéto https://auto.bazos.cz/inzerat/139596005/fiat-scudo-peugeot-expert-citroen-jumpy.php

a možno ešte so starým motorom bez turba 1,9D - málo ťahá, ale vydrží večne.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...