Béďa Odesláno 22. červenec 2021 Sdílet Odesláno 22. červenec 2021 Online služba TELEMAINTENANCE: 650 000 zákazníků Peugeot a dvě ocenění · Peugeot nabízí individuální sledování provozu vozidla pro větší bezpečnost a bezstarostné používání · Tato služba nedávno získala 2 ocenění · TELEMAINTENANCE je nově k dispozici i pro elektrifikovaná vozidla Služba TELEMAINTENANCE zjednodušuje život zákazníků Peugeot, neboť je informuje o termínu servisní prohlídky nebo o nutnosti servisního zásahu. Palubní telematická jednotka informaci analyzuje a předá ji zákaznickému servisu značky. Ten kontaktuje zákazníka a navrhne mu schůzku v prodejním místě, které si majitel vozu zvolí. Služba TELEMAINTENANCE, která je od roku 2016 nabízena kupujícím nových vozidel se spalovacími motory, je nyní k dispozici širší cílové skupině: · Majitelé elektrifikovaných vozidel (plug-in hybridů a 100 % elektrických vozů); · Soukromí majitelé ojetých vozů se spalovacím motorem, kteří si mohou službu dodatečně objednat prostřednictvím aplikace MyPeugeot; · Firemní zákazníci s méně než 5 vozidly, kteří si koupí nové vozidlo v síti Peugeot. Tato služba, kterou zákazníci hodnotí 9 body z 10, vykazuje vynikající míru doporučení (65 %). Nedávno získala dvě ceny: „Nejlepší zařízení pro palubní data a zákaznickou zkušenost“ na DataFestivalu 2020 ve Francii a „Trofej pro digitální inovace Cercle Montaigne“ v Belgii. Službu TELEMAINTENANCE v současnosti využívá více než 650 000 zákazníků značky Peugeot. Je k dispozici ve Francii, Belgii, Španělsku, Portugalsku, Itálii, Německu, Velké Británii a Nizozemsku a v současné době se rozšiřuje na další evropské země[1]. „Jsme hrdí na to, že jsou naši zákazníci se službou TELEMAINTENANCE spokojení. Tato služba také výrazně zvyšuje loajalitu k naší značce a naší prodejní síti,“ prohlásila Linda Jackson, generální ředitelka společnosti Peugeot. Peugeot Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2020 prodala téměř 1 200 000 vozů. Poté, co oslavila 210. výročí, představuje v roce 2021 novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. Vedle kompletní řady elektrifikovaných osobních a užitkových vozů vyvinul Peugeot nový koncept Neo Performance. První v této nové řadě efektivních a vysoce výkonných vozidel je 508 Peugeot Sport Engineered. [1] V ČR zatím není služba TELEMAINTENACE k dispozici Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.