Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Online služba TELEMAINTENANCE


Béďa

Recommended Posts

Online služba TELEMAINTENANCE: 650 000 zákazníků Peugeot a dvě ocenění

·          Peugeot nabízí individuální sledování provozu vozidla pro větší bezpečnost a bezstarostné používání

·          Tato služba nedávno získala 2 ocenění

·          TELEMAINTENANCE je nově k dispozici i pro elektrifikovaná vozidla

 

Služba TELEMAINTENANCE zjednodušuje život zákazníků Peugeot, neboť je informuje o termínu servisní prohlídky nebo o nutnosti servisního zásahu. Palubní telematická jednotka informaci analyzuje a předá ji zákaznickému servisu značky. Ten kontaktuje zákazníka a navrhne mu schůzku v prodejním místě, které si majitel vozu zvolí.

 

Služba TELEMAINTENANCE, která je od roku 2016 nabízena kupujícím nových vozidel se spalovacími motory, je nyní k dispozici širší cílové skupině:

·          Majitelé elektrifikovaných vozidel (plug-in hybridů a 100 % elektrických vozů);

·          Soukromí majitelé ojetých vozů se spalovacím motorem, kteří si mohou službu dodatečně objednat prostřednictvím aplikace MyPeugeot;

·          Firemní zákazníci s méně než 5 vozidly, kteří si koupí nové vozidlo v síti Peugeot.

Tato služba, kterou zákazníci hodnotí 9 body z 10, vykazuje vynikající míru doporučení (65 %). Nedávno získala dvě ceny: „Nejlepší zařízení pro palubní data a zákaznickou zkušenost“ na DataFestivalu 2020 ve Francii a „Trofej pro digitální inovace Cercle Montaigne“ v Belgii.

Službu TELEMAINTENANCE v současnosti využívá více než 650 000 zákazníků značky Peugeot. Je k dispozici ve Francii, Belgii, Španělsku, Portugalsku, Itálii, Německu, Velké Británii a Nizozemsku a v současné době se rozšiřuje na další evropské země[1].

„Jsme hrdí na to, že jsou naši zákazníci se službou TELEMAINTENANCE spokojení. Tato služba také výrazně zvyšuje loajalitu k naší značce a naší prodejní síti,“ prohlásila Linda Jackson, generální ředitelka společnosti Peugeot.

 Peugeot

Peugeot je globální kreativní špičková nespecializovaná značka. Mezi její hlavní hodnoty patří dokonalost, perfektní vzhled a emoce.  Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2020 prodala téměř 1 200 000 vozů. Poté, co oslavila 210. výročí, představuje v roce 2021 novou identitu s logem, který podtrhuje její osobitost a nadčasovost. Vedle kompletní řady elektrifikovaných osobních a užitkových vozů vyvinul Peugeot nový koncept Neo Performance. První v této nové řadě efektivních a vysoce výkonných vozidel je 508 Peugeot Sport Engineered.

 

[1] V ČR zatím není služba TELEMAINTENACE k dispozici

AP_2018_ATELIER BATTERIES_WORKSHOP BATTERY_001_0.jpg

AP_2018_SIGNALETIQUES CLIENT_SAFETY CUSTOMER_003_0.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...