Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

5008 2.0 BlueHDi EAT8 Allure Pack


Fishman

Recommended Posts

Pěkný auto, osobně se mi moc tyhle " holčičí" gazíky nelíbí ale tohle vypadá k světu. A přijde mi teda na tak velké auto ta max. váha přívěsu nic moc ale asi je to daň za ten automat. 

No ale to je asi jednodušší ty vrata otevřít tlačítkem přímo na nich než odpojovat zásuvku a pak ji zase zapojovat. Tuším že to tady někde bylo i vysvětlený že otevírání jako takové funguje jen při použití tlačítka na vratech a ne na "dálku" asi je to myšlené tak že když budeš stát  mezi autem a vlekem tak dokážeš odhadnout jestli je můžeš otevřít aniž by došlo ke kolizi vrat s vlekem. 

Upraveno uživatelem Vena garážmistr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@HanysR Takže musíš taky najít přesné místo a jak kopnout jak jsem psal výše :D Vždyť tohle přesně jsem psal i s dodatkem když se to naučí tak to bude hračka.

@Fishman Pokud máš tažné připojené, tak po zmáčknutí otevření se jen pootevřou ze zámku a následně jdou otevřít a zavřít manuálně(jde to z tuha).Je to takto nastaveno z bezpečnostních důvodů kdyby jsi měl na tažném nosič kol s kolama,aby jsi zadní dveře neotevřel do něj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Charlie 1 napsal:

To je u všech modelu, že pokud budu mít připojeny vozík že se neotevřou zadní vrata, tak jediné odpojit zásuvku a pak to půjde? 

Nebo jaká je jiná možnost? 

ano u všech s el. vraty ;) pokud je přívěs připojen v zásuvce, jednotka to pozná, pošle info do BSI a BSI zakáže pohyb vrat 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, chuck11 napsal:

@HanysR Takže musíš taky najít přesné místo a jak kopnout jak jsem psal výše :D Vždyť tohle přesně jsem psal i s dodatkem když se to naučí tak to bude hračka.

Nevím o čem to mluvíš, vždyť píšu že u mě to funguje bez zaváhání. Nic tedy hledat nemusím 🙂

Jinak včera jsem použil nosič na kola a je to přesně tak. Po připojení elektriky tažného se vypne kamera, senzory a víko musím otevírat manuálně. Co mě překvapilo je, že se vypnou i přední senzory což nechápu. Předek jsem myslel že pojede. 

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem nadaval na otvirani kufru nohou. Smrdlal jsem to ze strany na stranu jako vsichni v testech aut v tv. A v manualu je to kopnuti jinak, trochu jsem to zkousel a uz to funguje ok. Je me stve, ze pokud mam pripojeny neco v zasuvce taznyho, tak se el.otvirani odpoji a musim otevrit rucne. Chapu, ze to je ochrana dveri, ale stacilo by to odpojit od vnitrniho tlacitka a tlacitka ovladace a mohlo to jit otevrit tlacitkem na dverich. Prece kdyz u toho vzadu stojim, tak vidim, ze mam drzak na kola a sklopim ho a pak si dvere otevru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dal drzak na kola a el.otvirani je cele v duchu pjůžo, proste napul. Dokud nezapnu zapalovani, tak auto vubec netusi, ze mam neco na kouli a kufr lze elektricky otevrit. Takze ochrana dveri zadna. Az po zapnuti zapalovani se dvere odpoji, to je zase pocem, kam jdes :)

Kdyby se na tu jakoby ochranu vys..li, udelali by lip a ja bych se nemusel prat s dverma rucne.

Upraveno uživatelem doctortom508
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Ahojte, tak to teď byly 3 měsíce od koupi nového auta. Najeto je něco přes 4000 km, kombinovaná spotřeba 6,3 l/100km.

Zatím vše funguje jak má, jezdí skvěle, síla motoru je znát. Teď pá-so jízda přes půl republiky ve čtyřech, plus plný kufr,

hlavně po dálnici, a to zrychlování i do kopce bylo jak po másle. I bez Sport režimu.  Zatím jsem dokoupil dojezdové kolo,

které jde pěkně strčit do toho rygolu na stojáka za zadníma sedadlama, takže nezavazí. Na zimu mám objednané disky

Detroit 18´ Grey v akci z Lion Car, plus nějaké ty doplňky, ať to vypadá ještě líp (chrom koncovky výfuku, kryty pedálů a

nášlap levé nohy, ofuky oken ) Pak ještě pořeším s pneuservisem zimní pneu, něco dobrého za rozumnou cenu.

Na staré 3008 se mi zdály nejlepší Hankook oproti Nokian a Sava, neustřelovaly tak na sněhové břečce.

Takže jo, zatím spokojenost, jistě dobrý kup za 5 min 12, když se tak dívám na současný ceník, kdy dvě nejlevnější Active 

verze 5008 zrušili a ostatní zdražili, tuto moji verzi už o 74000. Kamarádi mají od června objednanou novou C4 a Fabii,

zatím v nedohlednu, ale to je už téma do jiné sekce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já většinou jezdím sám a po okrese. Ale na druhou stranu to na dálnici nijak nešetřím, když dovolí situace, tak to fičí kolem 140 - 150.

Někdy taky táhnu vozík. Při poslední delší jízdě z jihu na sever Moravy, většinou po dálnici, kterou jsem zvlášť měřil, to žralo ve čtyřech,

 né zrovna štíhlých lidech, 6,6 l/100km. Každopádně je to posun k lepšímu, se starou 3008 1,6VTi bych byl na 8 - 8,5 l/100km.

IMG_20211015_171716.jpg

IMG_20211015_171712.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...