Freedy Odesláno 6. červenec 2021 Sdílet Odesláno 6. červenec 2021 Zdravím, pořád mě trápí na 2.0 Hdi rhr, vysoký tlak turba, nejspíš zatuhlé naklápění, když koukám do diag tak ukazuje, že naklápění chodí mezi 39 - 100 %, těch 39 je i při vyplém motoru a odpojení podtlaku, čidlo jsem dával nové. Na turbo neni vůbec přístup chtěl jsem sundat podtlak co ovládá naklápění, ale nedokážu se dostat k závlačce co drží tyčku podtlaku na osičce ovládání. Jak se k tomu dostat, může mi prosím někdo říct postup kudy a jak? Dál se chci zeptat, když už to náhodou sundám a rozhejbu jak poznám, že mám naklápění na 0, je zvenčí na turbu doraz (nálitek) nebo něco podobného? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 1. září 2022 Sdílet Odesláno 1. září 2022 Sice po vyse roku, ale mohel by si napisat jak to dopadlo? Zistil si, kde bol problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 2. září 2022 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2022 Muselo turbo ven, zjistil jsem, že se nechodí naklápění lopatek (chodilo mezi 50 - 100 %)a turbo si nemohlo ubrat a přeplňovalo moc, proto to hlásilo chybu. Nakonec jsem radši dal nové a tohle nechal na repas. Práce na jeden den. Agrafik ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 6. září 2022 Sdílet Odesláno 6. září 2022 presne toto ma asi ceka. Mne tez ide turbo 31-89%... horna hranica neni problem, ale pri plnem zeslapnuti plynu tych 31% je moc, a tlaci 2,5 baru (pozadovane 2,3) a hadze no nudzaku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.