Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kabinový filtr


strsky

Recommended Posts

Vítám Tě na Peugeot clubu :papa

Pokud se staneš řádným členem , tak by se tato informace dala zjistit v servise boxu v příslušném vlákně. 

https://www.peugeot-club.com/forum/197-servisni-historie-a-nahradni-dily-podle-vin-kodu-peugeot-citroen/

Upraveno uživatelem pavelu96
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, MJSytic napsal:

Ach jo :roll Taky nedělám Powershell, protože mi přijde složitý a přitom je to prý brnkačka...

Když vám ty úkony přijdou složité, nechte je na někom, pro koho nejsou :papa

opravdu ti příjde normální umístit filtr někam, kde se špatně mění, když to samé auto před modernizací mělo filtr klimy vyřešeno o dost lépe??  😯,vyměnil jsem těch filtrů umístněných za kastlíkem spolujezdce desítky, vím dobře jak se vyměňují 😉

jinak taky se stále považuju za pežoťáka, ale u tebe mám dojem, podložený tvými reakcemi zde, že kdyby peugeot dodal na trh sebevětší debilitu, budeš mu furt fandit a tleskat :myslim, ale já prostě napíšu svůj názor, když se mi to nelíbí a vím, že to jde udělat lépe -- mmch. u prolisované vany oleje jsi byl taky spokojený, ač celá odborná veřejnost psala o idiotském řešení...😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ozzy56 Vidíš a já si zase napíšu ten svůj :)  Já jsem na rozdíl od tebe nikdy osobní automobil nekonstruoval, takže nemůžu posoudit, zda v celém kontextu požadavků to šlo zkonstruovat lépe :myslim  Já si jen uvědomuju, že když mi něco přijde idiotské a složité, může to z jiného pohledu být OK. Jinak s vanou jsem byl a stále jsem spokojený, protože asi nejsem ta odborná veřejnost. Vím o 307 co má s takovou vanou najeto skoro 300tis a naše 308 přes 150tis. Ale je to evidentně neodpustitelný konstrukční přešlap...
@chuck11 Ale u pravostranného řízení se to zase mění fajn :) Podobně to má i Focus, ale tam se sundává i pedál plynu :aut   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No myslím že teda tohle umístění není úplně nejšťastnější ale taky úplně nejhorší. I u té 407 je to o tom vyměnit ho jednou nebo dvakrát a pak už je to jen o cviku.  @ozzy56 co se týče té vany ano pravdu máš v tom že to opět není nejšťastnější řešení ale funguje na tisících aut a většina uživatelů to neřeší protože to pro ně není podstatné. Neberu Ti tvůj odborný pohled na věc z mého pohledu to taky není úplně boží řešení ale jak píšu spousty aut s tou vanou funguje já když měním na takovém autě olej tak zvedám auto na tom mém kolíbkovém zvedáku a jak je auto nahnuté na zadek tak to z té vany vyteče lépe. A když už jsme u toho nejsem si jist teda jestli je to fabricky doporučený postup ale velká většina mechaniků olej z těchto motorů odsává. Vím že mě tady budete poučovat jak to není dobré odsávat olej ale teď jsem vyzkoušel na dvou těchto motorech dva postupy z jednoho vypustit jak jsem popsal výše a z druhého jsem olej odsál odsávačkou z Lidlu jediné co jsem opomněl bylo podívat se na měrku než jsem olej z motoru začal dostávat kolik ho tam bylo ale když budu vycházet z toho že množství oleje při výměně je cca 3,75 L tak řekněme že od výměny je přirozený úbytek oleje třeba 0,15L tak tam může být 3,60 L odsávačkou jsem z motoru dostal malinko přes 3,5L a vypuštěním neupravenou vanou malinko pod 3,5 L  měřeno na měrce kanistru. Takže si myslím že i když ta vana není upravená tak tam zbyde možná o něco málo víc než u jiného motoru takže zase takové drama s tím zbytkem starého oleje ve vaně to nebude. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si myslím, že to je prostě jen o té prioritě při výrobě. Zajímalo by mě, jak jsou jednotlivé požadavky designu, bezpečnosti, konstrukce, funkčnosti, snadného servisu atd., seřazeny od nejdůležitějšího po nedůležitý :myslim Bohužel si myslím, že servisáci a jejich "snadná výměna" bude v žebříčku hodně dole :myslim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Položme otázku: co je pro servis lepší:

- snadno přístupný filtr, který do servisu nepřijede

- anebo těžko přístupný filtr, kdy každý zákazník za práci 0,5 hod. zaplatí 400 Kč.

Takže podle mne jde o to, aby se autorizované servisy něčím živily.

Ve výrobě je to jedno, tam se filtr vloží, dokud je to nesestavené.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale to my co se motáme kolem aut :), přece dobře víme , ale kam až tenhle přístup automobilek zajde ?? , bude v budoucnu nutné u nich foukat pneu, nebo čistit okna ??

když už nic, tak v zájmu automobilky by mělo být, aby ,,jejich'' mechanici měli u takových prací, jako je výměna olejů a všech filtrů dobrý přístup :myslim, vždyť tohle jsou nejčastější úkony, které by mělo auto absolvovat :roker

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...