Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P406 HDI 80kw nouzak najeto 232000km


bobo7

Recommended Posts

Člověče když diagnostika píše " trvalá závada signál tlaku nafty zkrat na kostru " tak bych to šacoval v první řadě čidlo tlaku nafty. Protože to čidlo do ŘJ hází nesmysly a ŘJ nepovolí start nebo jen v nouzovém režimu aby nedošlo k dalším škodám. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Ahoj,dnes som to riešil na jednej 406-tke..."že Techron D koncentrát priamo do filtra pobuľkať na voľnobehu a potom pojazdiť".Ale toto auto už trhalo,voľnobeh poskakoval a zdochýňalo.Tak šrác nalial ten koncentrát do filtra a nechal bežať(v nádrži. minimum nafty-ideálne by to bolo na priamo).Na stretnutie asi 15km prišiel s rozpojenými káblami,lebo strašne trhalo.Zapojil kábliky(žltý konektor pod filtrom),tak sme to napichli na dia-P0190 a štartoval.Voľnobeh čistý,jazda-auto zrazu ide,plný plyn žiaden nudzák.Hláška vymazaná,kontrolka zhasla a hotovo.Len jeden snímač tlaku už vymenil a nepomohlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...