Tibor Ando Odesláno 14. červen 2021 Sdílet Odesláno 14. červen 2021 (upraveno) Ahojte, Skusim stastie u Vas, nakolko mi dochadzaju napady a hlavne trpezlivost. Mam 508cku, GT, 2,2 HDi, najazdenych 232.000 km. Problem je, ze auto posledne tyzdne pocas regeneracie FAPu brutalne trha motorom, ak zastavim , motor aj vypne. Diagnostika nepise ziadne chyby, auto nepise ziadnu hlasku na pristrojovke alebo podobne. Auto malo este prvy,povodny filter pevnych castic, tak som si ho dal v Nemecku v Peugeote pozriet, a nasledne aj vymenit pred 3 dnami, kedze bol na 100 zaplneny. Vymena prebehla, bola to pekna suma 1.800 € ... Auto fungovalo krasne, ide ako delo, spotreba klesla o 1,5 litra... Lenze po prejdeni prvych 500 km na novom FAPu, zapla sa regeneracia a vsetko sa zacalo od znova... Neuveritelne trhanie motorom, nutene dusenie turba, po zastaveni automaticke vypnutie motora. Po pockani asi 15 min, mozem nastartovat a ist dalej 400-500 km bez problemov, kym sa zase nezapne regeneracia. Dnes som bol znova v Peugeote, tentokrat na Slovensku, aby ho napichli na diagnostiku, ale vozidlo nepise ziadne chyby... Mali by ste nejake napady, skusenosti?? Dopredu Vam dakujem, Upraveno 16. srpen 2021 uživatelem Tibor Ando Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. červen 2021 Sdílet Odesláno 14. červen 2021 napadá mě vrátit se do Německa a reklamovat myslím, že v Blavě bys za opravu tolik neplatil Tibor Ando ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tibor Ando Odesláno 14. červen 2021 Autor Sdílet Odesláno 14. červen 2021 Ano, ale co reklamovat? Chcel som od nich vymenit FAP, to aj spravili… je novy… otazka je, preco pri regeneracii FAPu trha motorom a vypina ho… robilo to aj so starym, aj s novym FAPom… A pritom ziadnu chybu nehlasi… Cital som na forume, ze niekomu to robilo kvoli jednemu zlemu zhavicu.. Ale jemu hlasila dianostika, ze zhavic je pokazeny.. Mne nic… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 14. červen 2021 Sdílet Odesláno 14. červen 2021 aha, myslel jsem, že to trhá až po montáži nového FAP... Tibor Ando ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 14. červen 2021 Sdílet Odesláno 14. červen 2021 Bude to chtít asi zajít někam k diagnostikovi. Ne jen k "připojovači" Tibor Ando ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 14. červen 2021 Sdílet Odesláno 14. červen 2021 před 27 minutami, Tibor Ando napsal: ze niekomu to robilo kvoli jednemu zlemu zhavicu.. Ale jemu hlasila dianostika, ze zhavic je pokazeny Regenerace by měla probíhat za provozní teploty motoru, takže na to by neměly mít žhavičky vliv, už nemají co zahřívat. Jedině , pokud si to dobře pamatuju, může dojít k situaci, kdy po několika nedokončených regeneracích spouští regeneraci při ne úplně zahřátém motoru - ve stylu "teď už musím". Možná ještě při regeneraci sledovat , jestli je zavřený EGR. Tibor Ando ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tibor Ando Odesláno 15. červen 2021 Autor Sdílet Odesláno 15. červen 2021 před 8 hodinami, MJSytic napsal: Bude to chtít asi zajít někam k diagnostikovi. Ne jen k "připojovači" Vedel by si niekoho kdporucit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tibor Ando Odesláno 15. červen 2021 Autor Sdílet Odesláno 15. červen 2021 před 8 hodinami, Agrafik napsal: Regenerace by měla probíhat za provozní teploty motoru, takže na to by neměly mít žhavičky vliv, už nemají co zahřívat. Jedině , pokud si to dobře pamatuju, může dojít k situaci, kdy po několika nedokončených regeneracích spouští regeneraci při ne úplně zahřátém motoru - ve stylu "teď už musím". Možná ještě při regeneraci sledovat , jestli je zavřený EGR. Tiez mi to je cudne ale na velmi vela miestach citam, ze k uspesnej regeneracii su potrebne aj funkcne zhavice… Teraz som dopozeral video kde malo tento problem Audi a nakoniec to boli zhavice… aj tu na fore pisal jeden chalan co ma 1.6 hdi, ze jemu to prestalo po vymene zhavicov, lenze jemu aj pisala diagnostika chybny zhavic… Skusim najst nejakeho profesionala na diagnostiku, ale nebude to jednoduche… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 15. červen 2021 Sdílet Odesláno 15. červen 2021 Pokud máš podezření na špatné žhaviče, tak to je jednoduché a stačí na to multimetr za dvě stovky. Změřit jejich odpor a pokud budou ok, tak na nich změřit napětí po startu studeného motoru. Tibor Ando ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Djzaza Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 Při dnešních teplotách na nich napětí nenaměříš. Jedině že bys dal auto do místnosti pod -3 stupňů. S tou regenerací mohou mít žhaviče společné, při regeneraci mi u mého auta zapíná vyhřívání oken + zapne sahara + začnou žhavit žhaviče. Je to z důvodu, aby motor měl velkou zátěž. Tibor Ando ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 Ale naměří , žhavičky fungujou i při těhle teplotách ChouLu a Agrafik ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 před 9 hodinami, Djzaza napsal: Při dnešních teplotách na nich napětí nenaměříš. Žhaví a poměrně dlouho, když je motor "studený". Na volnoběh i pár minut. Žhaví v závislosti na otáčkách motoru, kdy v určitých otáčkách přestane žhavit a po poklesu otáček zase žhavit začne, než se motor ohřeje na požadovanou teplotu. jóó emise. Ta kontrolka žhavení na palubce signalizuje zhasnutím jistou připravenost na start motoru , ale žhavičky i po zhasnutí kontrolky a startu motoru žhaví dále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tibor Ando Odesláno 16. srpen 2021 Autor Sdílet Odesláno 16. srpen 2021 Ahojte , Takze po dlhych mesiacoch hladania priciny trhania/dusenia motora pocas regenracie FAPu som tento problem vyriesil, dufam, ze to niekomu do buducna pomoze: Kedze diagnostika nikdy neukazovala ziadnu chybu a v autorizovanych servisoch mi nikde chybu nenasli, zacal som si to sam hladat. Nebudem tahat cas, vymenil som SKRTIACU KLAPKU spolu so senzorom, ktory je v skrtiacej klapke zasunuty lebo bol dost spinavy. Skrtiaca klapka vyzerala OK, ale mala mensie volu pri skoro zatvorenom stave. Auto ma teraz novy EGR, nove turbo, novy FAP, skrtiacu klapku, vsetko original diely peugeot... ide ako raketa a spotreba 5,8 litra s klimou na dialnici ozzy56 a MJSytic ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.