H.O. Odesláno 15. duben 2003 Sdílet Odesláno 15. duben 2003 Chystam na podzim koupi starsiho stroje a nechci moc pretect pres 200 000. Potrebuji nutne stehovaka (vozim pravidelne zvukovou aparaturu), ale take auto, ktere mi umozni cca 2x do mesice pohodlne a rychle prejet napric republiku. Pri prumene najetych 2-3000 km za mesic uz asi nema cenu uvazovat o nicem jinem nez o dieselu, takze se ptam: 405 Break - min penez a pocitat s vetsimi naklady na udrzbu a mensim komfortem, nebo 406 Break - snad min oprav v nejblizsi dobe a novejsi auto.? Jaky motor? Predem dik moc za vsechny konstruktivni pripominky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 15. duben 2003 Sdílet Odesláno 15. duben 2003 no nevim, kolik najedou HDicka... ale u 405kovejch dieslu neudelas chybu, pokud bude mit pod 200 tkm... 406 - lepsi, novejsi, delal se i 1,9TD a pak 2,0HDi.... nevim, asi bych koupil 406ku, preci jenom bude novejsi.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 15. duben 2003 Sdílet Odesláno 15. duben 2003 jeste se delal 2,1 TD, teda jestli me pamet neklame bejt tebou tak taky jdu do 406, prece jenom uz je to novejsi auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 15. duben 2003 Sdílet Odesláno 15. duben 2003 souhlasim s Masinkou. 406 a stacil by i 2,1 td. Motor 1,9 je slaby a za HDI zaplatis vic peneź. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest JR Odesláno 15. duben 2003 Sdílet Odesláno 15. duben 2003 jo jo 406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 16. duben 2003 Sdílet Odesláno 16. duben 2003 Pridam neco pro upresneni. 406ky se delaly 1.9TD= 90k, 2.1TD= 110k, 1.9HDI= 90k(bez IC), 1,9HDI= 110k (s IC) a 2,1HDI= asi130k, ale to si nejsem jisty s tim vykonem. Ja mam 1,9TD a muzu rici, ze 405ka v TD je ostrejsi, ale jak uz jsem tu nekde psal, tak je o 300kg lehci a a zhruba o 50cm kratsi. Nejsem zadny zavodnik. S tim co mam jsem spokojeny a nemuzu rici, ze by to auto nejelo. a jeste bych chtel podotknout, ze je mene hlucnejsi. A jeste k te cene. Do 200tisic kc sehnat 406ku v breaku nebude jednoduche. Preji ti hodne stesti a doporucuju 406ku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Odesláno 16. duben 2003 Sdílet Odesláno 16. duben 2003 Jestli máš 200.000,- tak se koukni po 406 taky bych do ní šel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 16. duben 2003 Sdílet Odesláno 16. duben 2003 406 break do 200.000,- Kč? To jako, i s nutným počátečním servisem - rozvody apod., tedy rezervou cca 30tis Kč? To znamená koupit za 170tis Kč? Hm, tak to jsem fakt zvědavej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stembi Odesláno 16. duben 2003 Sdílet Odesláno 16. duben 2003 406 Break v HIDčku se prodává od 350 000 vějš. Rozohdně bych nešel do modelu vyrobenýho před rokem 1999, má hrozný crash testy. Za 200 tis. seženeš jenom tu 405. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H.O. Odesláno 16. duben 2003 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2003 Tak mam na stole 2 nabidky z autobazaru (pro lepsi orientaci) a to 406 2.1 TD BREAK, 406 1.9 SRDT (mimochodem, co znamenaji vsechna ta pismenka) - oba z r. 1997, najeto kolem 130-tis. prvni za 220, druhy za 230 (predpokladam ze do podzimu ceny srovnatelnych vozu pujdou jeste dolu) - co od podobnych ocekavat, na co si dat pri koupi obzvlaste pozor (krom pecliveho hledani stop po bouracce), co vsechno okamzite po koupi pro jistotu vymenit? Samozrejme pocitam s nejakou nutnou pocatecni investici... Co tak rocne stoji udrzba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H.O. Odesláno 16. duben 2003 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2003 Originally posted by stembi 406 Break v HIDčku se prodává od 350 000 vějš. Rozohdně bych nešel do modelu vyrobenýho před rokem 1999, má hrozný crash testy. Za 200 tis. seženeš jenom tu 405. Ano, to jsem take zjistil... Jenze: 405 na tom s crash testama neni lip, prave kvuli tem jsem uvazoval jeste o Mondeu od konkurence, ale jejich 1.8 TD mi prijde natolik nepresvedcivy - jak vykonem, tak spolehlivosti, nebo hlucnosti - ze je uz asi jednoznacne ze hry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 16. duben 2003 Sdílet Odesláno 16. duben 2003 Mondeo 1,8TD combi z r.96 jsem nedávno viděl u jednoho dovozce, za 125tis. Bylo fakt pěkné, kam se hrabe 405-ka... Akorát ten motor, to je průser. Fordí 1,8TD, to je prostě sázka do loterie... Pokud jsi ochoten dát zhruba těch 220tis + ještě něco málo za počáteční servis, vezmi 406 2,1TD, nebo 1,9TD - ten mechanický, co má Radek. Není to sice na závodění, ale stačí to víc než dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H.O. Odesláno 16. duben 2003 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2003 Vazne uvazuji o te 2.1TD, pokud si dobre pamatuji tak jsem se tu nekde docet, ze je to jediny motor, ktery prevoduji tak, ze \"nasich\" dalnicnich 130 jede jeste pri slusnych otackach. Jaky je rozdil ve spotrebe a spolehlivosti oproti 1.9? Na co si dat pri koupi pozor? Co vsechno se da ocekavat za uvodni investice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 16. duben 2003 Sdílet Odesláno 16. duben 2003 H.O. nevim co vse, ale ja jsem pri nakupu (405 GRi Break) menil veskere kapaliny - olej, brzdovku, chladici, kap. v posilovaci, dale remeny, kotouce a desticky. To je asi vse.. . Jo, jeste jsem nechal nafouknout pneu dusikem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TURBO_KrteK Odesláno 16. duben 2003 Sdílet Odesláno 16. duben 2003 dusikem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 16. duben 2003 Sdílet Odesláno 16. duben 2003 ja jsem je dnes foukal dusikem. Koupil jsem nove pneu.ale dam je pryc?Nemel by nekdo zajem? 215/40r16.Ja pujdu do R17. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Venca Odesláno 17. duben 2003 Sdílet Odesláno 17. duben 2003 H.O. nebylo by lepší a levnější podívat se po nějaký lehčí bouračce? Je to ideální (kromě ceny), že víš do čeho deš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H.O. Odesláno 17. duben 2003 Autor Sdílet Odesláno 17. duben 2003 No, nevim nevim. Jednak nemam zazemi, kde bych si to sam dal do kupy, takze bych musel do servisu a tezko odhalit, co vsechno tomu bylo uz pred havarkou, nehlede na skryte nasledky (geometrie, otresem poskozena prevodovka ci motor a pod.). Navic jsem zatim nikde nevidel, ze by nekdo bouranou 406 TD Break nabizel... Mam pocit, ze jsou asi pomerne vzacne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TURBO_KrteK Odesláno 17. duben 2003 Sdílet Odesláno 17. duben 2003 nemate nejaky cesky link, kde bych si mohl neco precist o plneni gum dusikem fakt o tom slysim prvne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 17. duben 2003 Sdílet Odesláno 17. duben 2003 H.O.: tak ted mam pro tebe kseft jedna 406ka break a myslim, ze je to HDi stoji u nas v Roznove v bazaru - je rozbita, ale da se opravit primo tady... zitra ti tu hodim podrobnosti, bohuzel foto asi nebude k dispozici, ale co vim, tak je tam rozbitej predek, nijak moc, rekl bych ze jen trochu vetsi tukanec a promackla strecha. Pry se to skoulelo do prikopy a posadilo se to bokem na predni pravy roh strechy.....Jo a je to stribrna barva ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.