Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Ošetření koroze


longstarr

Recommended Posts

No nechtěl bych jet za ním ve chvíli kdy mu to upadlo ale ve své době byly tyhle samodomo opravy celkem běžné, těch škodovek co byly vyvařeny hadrama namočených v epoxidové pryskyřici sem vyděl několik. Nedávno o tom vyšel dokonce článek na idnes. https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/tuning-beton-banan-diferencial-nafta-veteran.A210131_134255_autoservis_cerl#space-a

A montážní pěna se stříká do vyrezlejch konců blatníků na Fabiích dodnes, na to existujou návody i na netu 🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsou lidi, co si s tím pohrajou, zakytujou, pěkně vybrousí, pak přelakovatelné Body, vrchní lak a nikdo okem nepozná, že je to shnilotina, spodek stříkne bodýčkem hezky do černa, že je pod tím hadra na podlahu vidět není 😂, naopak maník na STK vidí, že se o auto ,,stará'' a pustí to i když je to vlastně vrak :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám nejlepší zkušenosti s pasivátorem rzi loctite 7505 (je na vodní bázi). Zkoušel jsem i teroson vr 625 ve spreji na bázi epoxidu, ale nezdálo se mi že by to fungoval. Podvozek bych chtěl stříknout teroson r-2000. Produkťák od loctitu se dušoval že ten ochranný nátěr podvozku mám kupit ve verzi základ na vodní bázi, prý je mnohem odolnější a něco dražší.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...