Dýdý Odesláno 14. červen 2021 Sdílet Odesláno 14. červen 2021 Když koukám na ty ceny odrezovačů tak je asi levnější rovnou flexa a ceočko. ozzy56 a Namor74 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. červen 2021 Sdílet Odesláno 15. červen 2021 tak shnilotinu odrezovačem nezachráníš, to máš pravdu , to fakt flexu a Co2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 15. červen 2021 Sdílet Odesláno 15. červen 2021 By jste se divili co někteří umělci zachrání odrezovačem, montážní pěnou a kytem Radek Hurvajz ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. červen 2021 Sdílet Odesláno 16. červen 2021 já zažil prahy na škodovce vytvořené z IPY a zalité betonem i s roxorem, takže tak... Hafity a inoxing ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 16. červen 2021 Sdílet Odesláno 16. červen 2021 No nechtěl bych jet za ním ve chvíli kdy mu to upadlo ale ve své době byly tyhle samodomo opravy celkem běžné, těch škodovek co byly vyvařeny hadrama namočených v epoxidové pryskyřici sem vyděl několik. Nedávno o tom vyšel dokonce článek na idnes. https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/tuning-beton-banan-diferencial-nafta-veteran.A210131_134255_autoservis_cerl#space-a A montážní pěna se stříká do vyrezlejch konců blatníků na Fabiích dodnes, na to existujou návody i na netu ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 19. červen 2021 Sdílet Odesláno 19. červen 2021 Kolega má na svoji O1 podlahu zadělanou ipou Ale má to jako pracanta, stačí mu, že to jede a narve tam dřevo xD Nicméně jezdí s tím i na nákupy a výlety, nechápu, že to projde TK, kor v dnešní době. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vozzyn Odesláno 19. červen 2021 Sdílet Odesláno 19. červen 2021 "nechápu, že to projde TK" A pak ti ten k*kot na technické ještě řekne, že normy jsou pro všechny stejný, to bys ho hned přetahl trubkou. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. červen 2021 Sdílet Odesláno 20. červen 2021 jsou lidi, co si s tím pohrajou, zakytujou, pěkně vybrousí, pak přelakovatelné Body, vrchní lak a nikdo okem nepozná, že je to shnilotina, spodek stříkne bodýčkem hezky do černa, že je pod tím hadra na podlahu vidět není , naopak maník na STK vidí, že se o auto ,,stará'' a pustí to i když je to vlastně vrak Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dennis77 Odesláno 20. červen 2021 Sdílet Odesláno 20. červen 2021 Já mám nejlepší zkušenosti s pasivátorem rzi loctite 7505 (je na vodní bázi). Zkoušel jsem i teroson vr 625 ve spreji na bázi epoxidu, ale nezdálo se mi že by to fungoval. Podvozek bych chtěl stříknout teroson r-2000. Produkťák od loctitu se dušoval že ten ochranný nátěr podvozku mám kupit ve verzi základ na vodní bázi, prý je mnohem odolnější a něco dražší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.