Lopuch950 Odesláno 3. červen 2021 Sdílet Odesláno 3. červen 2021 Zdravím lidi, jsem tu nový, teprve zjišťuju jak to tu funguje, tak snad jsem založil vlákno správně . Dělám servis na své 306 cabrio v motorizaci 1.6 65kW , NFZ. Potřebuji vyměnit středové ložisko na pravé poloose (to , co je uloženo na zadní straně motoru). Na pravo od ložiska je kloub poloosy, nalevo nějaký kroužek, který nejde stáhnout dolů. Dá se toto ložisko nějak vyměnit, nebo se měnila celá poloosa? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. červen 2021 Sdílet Odesláno 3. červen 2021 musíš vyměnit i ten kroužek, částečně ho načni rozbrušovačkou a klepni v drážce sekáčem a kladivem, kroužek praskne a sundáš ho, to samé s ložiskem ale jestli má poloosa už dost odjeto (cca 100 tisíc a víc), kup repasovanou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 3. červen 2021 Sdílet Odesláno 3. červen 2021 No já nevím, už si to moc nepamatuju, ale ten kroužek (na rozdíl od ložiska) jsem se snažil zachovat, bo kde bych sehnal jinej Ale ložisko je nějakej normální TPRM, něco jako 6203, nebo 6302, samolitr ZZ.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. červen 2021 Sdílet Odesláno 3. červen 2021 samozřejmě zachovat, ale stalo se mi, že kroužek prostě nešel dolů ani po nahřátí autogenem (čímž ho vlastně zničíš) proto píšu, že někdy je lepší --jednodušší--koupit repas poloosu a je klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 3. červen 2021 Sdílet Odesláno 3. červen 2021 Jednodušší to samo je, vo tym žádná.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. červen 2021 Sdílet Odesláno 4. červen 2021 jinak ten kroužek byl samostatný díl, nevím jak je k sehnání dnes, ale v nejhorším ho každý soustružník umí vyrobit třeba za flašku jinak se přiznám, že když mělo auto najeto cca 80 tisíc a více, měnil jsem komplet repas poloosu , cena pokud dobře pamatuju kolem 3000 Kč , poloosa vydržela 50 tisíc a více kilometrů, podle toho jak s tím jezdili a jak se repase ,,povedla'' u výrobce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 7. červen 2021 Sdílet Odesláno 7. červen 2021 kúrňa chlapi, ja mam na poloosiach na dvoch Francúzoch cez 300 000 km a nic im nie je, a su to ropáky s 250 Nm, tak preco davat po stovke repasy? Origo je origo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. červen 2021 Sdílet Odesláno 8. červen 2021 300 tisíc na jedny poloosy je docela vyjímka, většinou jsem opravoval auta, co se tu natahala ze západu a ta měla už několik poloos za sebou..., a ty repase jak píšu--50 tisíc a šly..., tenkrát stála nová poloosa na 205ku 14 tisíc Kč, takže všichni chtěli radši repas za 2600 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.