Jump to content

Recommended Posts

Krajní z běžného auta, co má ve druhé řadě 3 místa jsou totožné se sedačkama 3. řady a jdou jakkoliv prohazovat (není ani podstatné, zda je pravá nebo levá, zámky pásu jsou na obou stranách. Prostřední sedačka 2. řady má integrovaný pás a je větší a těžší. Podle manuálu ji  do druhé řady dát nejde, jen je možné ji ve sklopeném stavu cvaknout tuším doleva za řidiče ale jen pro transport prázdné sedačky, když třeba uprostřed potřebujem dlouhý prostor pro převoz nákladu. V praxi jsou zámky a koleje v podlaze stejný, ale prostorový uspořádání dělá potíže a ta prostřední sedačka, pokud se použije ve třetí řadě jde alespoň u některých aut pak dost blbě vyndat. 

Existuje verze auta, co má i ve druhé řadě jen dvě sedačky (tuším pullman nebo tak nějak se jmenuje) a pak to jsou křesla s područkama a ty se myslím do třetí řady nevejdou přes podběhy, ale to je asi dost výjimečná věc.  AHa beru zpět podle 

 to vypadá, že i v tomhle případě jsou sedačky stejný. 

 

Pro úplnost dodejme, že existuje do třetí řady i třímístná lavice, která je v celku a je zacvaklá jen v krajních kolejnicích a ta samozřejmě jde jen do třetí řady a pak i to, že  existují i jen pětimístné verze 807, co nemají ve třetí řadě koleje a snad i jen dvoumístná verze cargo, ale to jsou marginálie. 

Honza

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...