Jump to content

Moto vs. Auto - a nebo jak chcete


Recommended Posts

Jen názorně a snad pochopitelně pro ty kteří vědomě / někdy / nedodržují povolené "limity" rychlosti.
Video je jen názor že když letím nemusím se pak divit že jsem nedojel :)
Ono na reakci je pekelně málo času.

 

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 43
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mno, bezpecnost vozidel obecne musime rozdelit na pasivni (co snese konstrukce pri narazu) a aktivni - jak to akceleruje kdyz tomu nalozim plnej kotel / jak to brzdi, kdyz to na hulvata zaslapnu na fl

Tak to si pětiprocentní... 😂😂😂

Ještě bych podotknul, že vzdělání není, bohužel, zárukou inteligence....   

S auto vs moto to ma spolecne co? Vsak je to auto-auto a je to jen o rozdilu rychlosti. A jeste schvalne ponekud absurdnim, tzn sotva kamionova 80 oproti top 300+, kterou naprosta vetsina aut nezvladne a pokud ano, zvlada to maloktery ridic.  Navic, miji se s rozdilem rychlosti nejakych 230km/h. S rozdilem 200km/h se bezne miji na statovce a nikoho to nijak neprekvapuje. Takze? 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

me se libi jak stresne vysoka politika resi emise ktere jsou ve svete big problem. 

v ramci bezpecnosti se tohle sice resi taky (rychlost-bezpecnost ) , ale uplne spatne. 

proste kdyz umi nakazat euronormy 6 a vyse , bezpecnostni prvky vybav , tak mi nerikej co chybi k tomu naridit vyrobcum aut a moto strop 150 km/h ???

Edited by Pe.Tr
Link to post
Share on other sites

@Pe.Tr ale proc narizovat strop na 150km/h? Duvod? Bezpecnost to neni. Spousta nehod je ve vyrazne nizsich rychlostech a je fatalnich. Fakt nepotrebujeme dalsi a dalsi buzeracni predpisy.

Ps: Nemecko ma na mnoha kilometrech stale neomezenou rychlost. Jejich statistiky nehodovosti ale nerikaji, ze by to byl problem. 

Link to post
Share on other sites

no Nemecko uz zacina ty rychlostni limity resp useky bez omezeni snizovat.

rekni mi teda proc se vyrabi auta co umi 150km/h + , kdyz ve vetsine sveta je strop +/- 130km/h 

 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Spis mi rekni, proc to omezovat? Jaky je duvod delat buzeracni narizeni k nicemu? Proc? To je ta spravan otazka. Ne proc se dela neco, co se muze delat a muze pouzivat, ale proc to zakazovat a omezovat.

Vsichni vime, ze sladky napoje jsou nezdravy. Proc neni zakazana Coca Cola a podobny veci? Vsak kolik by to zachranilo zivotu, kdyby to nebylo a uz maly decka se tim nemohly ladovat? Pojdme vsem najalnovat zivoty, a hotovo. Tak snadny by to bylo. 

 

A proc sis koupil auto i motorku, co umi dost pres 130? K cemu? Vsak to prece nepotrebujes. Tak na co to vubec mas?

A Nemecko to omezuje ne kvuli bezpecnosti, ale kvuli revu ekoteroristu. Takovy kalsicky melouni, zvenku zeleny, uvnitr komunisticky rudy.

Edited by sitler
Link to post
Share on other sites

ja neresim resp nepisu ze chci aby se to omezovalo, ale ze se ktomu postupem casu stejne dostaneme , jen automobilova lobby je zrejme vetsi nez ta potravinova ikdyz nejake regulace uz sou, me teda vic stve omezeni vykonu vysavacu jak vykonu aut. kazdopadne ze nekdo pije kolu od decka , me na zivote neohrozuje , coz se o autech resp nekterych ridicich v nich rict neda. ano mam obe silnejsi jak pises ale nejezdim tak abych ohrozoval/omezoval okoli nebo sebe.

Link to post
Share on other sites

A proc mas pocit, ze ty mas mit teda silnejsi auto/motorku, ale ostatni ji mit uz nemuzou, "protoze by urcite byli nezodpovedny"?  Jo, case m se k tom udostaneme. Protoze tupy ovce si libujou v tom, ze maj nalajnovanej zivot vcetne vsech jeho pravidel a nemaj vubec zadnou vlastni odpovednost a sva rozhodnuti. Jistemu procentu debilu to tak proste vyhovuje.

Kazdej normalni clovek s nejakou touhou po svodobe pri tehlech pokusech zvraci nad tim, co se pokousi zavadet a co vsechno se v ramci "obecne ochrany kazdeho prdu" snazi prosadit na ukor svobody a individualni odpovednosti.

Link to post
Share on other sites

Kdyby tam spíš ukázali jak dlouho trvá než přibrzdí na těch dejme tomu 130.. Nic ve zlém, ale tohle je o ničem :) Tak ho prostě několikrát minulo rychlejší auto.. 

Nicméně takovou nepříjemnou zkušenost zrovna z německa mám. Dal jsem si malou časovou rezervu na cestu z Prahy do Lipska - respektive nepočítal jsem s nehodou v Hloubětíně (+30 minut) a rozkopanou dálniční "křižovatkou" u Drážďan (+20 minut). Navigace ukazovala dojezd o skoro půl hodiny později než jsem byl domluvený se zákazníkem, tak jsem tedy využil jejich neomezené rychlosti. Díky nízkému provozu jsem tedy nasadil tempo 200+ km/h a stihnul to. Ovšem zhruba v půli cesty mezi Drážďany a Lipskem jsem potkal kolonu kamionů jedoucí těch cca 90 km/h. V tom místě byl zrovna připojovací pruh, a co čert nechtěl, zrovna se tam připojoval jeden němec a pěkně "po česku" to poslal mezi těmi kamionu rovnou do levého. Musím uznat že obyčejná Octavia III. generace brzdí ze 200 na 100 velmi pěkně :) Co si budem, málem mě to stálo trenky.. 

Link to post
Share on other sites

@sitler  Neni to o ničem jiném než když u letím Já jako čuně musím zákonitě počítat a je jedno na čem / v čem že okolí mě nemusí vubec registrovat.
Ono je to absurdní a podobné nepotkáváme ani v německu kde je už hodně useků do 130km/h ....

Tak že představa že letím na rovném přehledném úseku může nám tam prostě vjet auto ;) nebo traktor ....
Jinak má max v autě byla 298 a tehdy "to" monstrum melo chuť na víc a značka třícipa hvězdička.

Stejně tak táhlé zatačky ANO kola jsou většinou za dělící čarou ale v "naklonu" hodně už na mé pulce vše ostatní tedy v protisměru - dnes jsem jednoho potkal a stačí potkat v protisměru auto právě u dělící čary
a schválně kdo bude "vítěz" "A" sloupek a nebo hlava jezdce ;)

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mno, bezpecnost vozidel obecne musime rozdelit na pasivni (co snese konstrukce pri narazu) a aktivni - jak to akceleruje kdyz tomu nalozim plnej kotel / jak to brzdi, kdyz to na hulvata zaslapnu na fleku / a co to udela, kdyz to najednou strhnu "za roh".   O te aktivni bezpecnosti se uz dlouho nemluvi protoze dnes vetsina uzivatelu vozidel uz nejsou ridici, ale pouzi uzivatele a EU nam uz dlouho diktuje trend, ze jsme nesvepravni kreteni, kteri by se bez EU regulaci davno pozabijeli navzajem.  Zazil jsem dost situaci, kdy me vykonne auto nebo motorka "vytahla" z pruseru diky tomu, ze to "hafo" jelo, kdyz jsem potreboval.

Jezdim od 14ti na motorkach a od necelych 18 ti autama, dodavkama, lodema, letadlama. Ridil jsem neco skoro na polovine tyhle zemekoule a jediny nehody (zatim diky bohu) byly jen ty, ktere jsem nezavinil ja. Jo, stava se mi, ze vyresim krizovku za ostatni, protoze necumim na mobil, ridim a sleduju, co se deje okolo (i za mnou). Zrovna tak se mi parkrat stalo, ze moji "nepozornost "zachranil" nekdo jinej.

Problem neni auto versus motorka versus cokoliv. Problem je obvykle debil nebo pyca za rizenim...  :D   A je nestesti teto doby, ze vsichni maji pravo na vsechno, ale zadne povinnosti a hlavne zadnou osobni odpovednost. Ridicak bych daval jen lidem, co minimalne pochopi zaklady fyziky na zakladce + prvni 2 rocniky na stredni nebo ucnaku.

 

 

Edited by BubakGS
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
před 1 hodinou, ozzy56 napsal:

tu poslední větu předchozího příspěvku bych dvakrát podtrhnul a pak elektronicky omezil rychlost u všech aut na 100km/h, na zabití stačí i tolik 😉

...tak přesně to bych zrovna já nikdy neudělal (to omezení).

Edited by BubakGS
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...