mara2424 Odesláno 29. květen 2021 Sdílet Odesláno 29. květen 2021 Dnes jsem měnil termostat a povedlo se mi po výměně při odvzdušňování chl. soustavy zalomit odvzdušňovací imbus vedle termostatu, takže mi z toho stříká voda asi sežraný od chladičky. Nevíte je to nějaký speciální šroub nebo obyčejný? A když se mi ho nepodaří vyndat dá se vyměnit celý ten díl ? Díky moc za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. květen 2021 Sdílet Odesláno 29. květen 2021 Co tam máš za motor? Kdyby bylo nejhůř, tak bych asi měl mít celý ten kus i s odvzdušňovákem.... Ale těchto motorů se všude válí mraky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara2424 Odesláno 29. květen 2021 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2021 (upraveno) 1.1 44 kw r.v. 97 , a to pozdro chladiče s odvzdušňovákem je jen na šroubech nebo na nějakem těsnění ? Díky Upraveno 29. květen 2021 uživatelem mara2424 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. květen 2021 Sdílet Odesláno 29. květen 2021 Pouzdro chladiče Raději to vyfoť, ať mluvíme stejnou řečí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 29. květen 2021 Sdílet Odesláno 29. květen 2021 (upraveno) asi ma na mysli komoru termostatu tam nejaky inbus asi bude jen si myslim ze odvzdusnuje se sroubkama co pripaminaji ventilky na pneumatice nechapu proc lezl pod nejaky zazrany inbus Upraveno 29. květen 2021 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. květen 2021 Sdílet Odesláno 29. květen 2021 106 se odvzdušňuje na třech místech v pořadí: chladič, komora termostatu a nakonec hadice topení.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 2. červen 2021 Sdílet Odesláno 2. červen 2021 (upraveno) V 29. 5. 2021 at 12:51, Havlicek.Lukas napsal: nechapu proc lezl pod nejaky zazrany inbus Proč asi skrze odvzdušnění-na hadici topení je ventilková čepička, a na termostatu pak je imbus. JO a chladič ne každý má .Původní na naší 106 to měl , nynější nový chladič už nemá odvudšnovací šroub, Takže máme jen 2 místa na odvzdušnění!! Pro tazatele- lze udělat z obyč. šroubu s danýmn závitem a vypilovanou drážkou v části závitu-aby se pak nemusel celý vyšroubovávat. Upraveno 2. červen 2021 uživatelem dýzl ozzy56 a Hafity ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 2. červen 2021 Sdílet Odesláno 2. červen 2021 origo odvzdusnovak je mosaznej, navrtanej cca do 3/4 stredem a pak asi 2mm dirka bokem skrz zavit. Vyrabel jsem ho kdysi normalne doma na sloupove vrtacce. Rozmer sroubu je M6x1 s delkou 18mm, origo cislo 130629, v Autokelly ho maj origo Peugeot za 57Kc skladem na dvou skladech, po cele CR do druheho dne k dodani, obj cislo PSA 130629 dýzl ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. červen 2021 Sdílet Odesláno 2. červen 2021 jojo, nové chladiče na výpustný šroub už dávno nehrajou, odvzdušnovák taky... , převodovky nemají svůj šroub na napuštění oleje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.