Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

emisna kontrola 206 1.4 hdi


Pa3k206sw

Recommended Posts

zdravim .viem,ze sa to tu preberalo x krat.ale ja som dva krat nepresiel cez emisnu kontrolu.mam mat hodnotu 1,51 a mal som 2,63 a druhy krat 3,02 pricitam k tomu aj to ze to skusal pri 4500 az 5000 otackach myslim,ze je to vela.vymenil som pal.filter utesnil vyfuk dal aditivum a nic.tak vas prosim o radu co este treba vymenit opravit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008
před 12 minutami, MJSytic napsal:

Live parametry z DIAG říkají co?

Tak to mě také zajímá.  U mě říká DIAG (v Peugeotu)  vše OK, u Parťáka 1.6 HDi a emise neprolezu ani náhodou 🙃.  Jediné co u toho auta vidím je turbo, které určitě trochu propouští, pak je to celé zasviněné a při těch 5000 tis. otáčkách ty saze prostě letí ven. Při normálním provozu mi to viditelně nijak nekouří a auto jede suprově.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je auto bez filtru. Myslím si, že pokud s tim jezdí klidným tempem a pak mu to na emisích takhle osolí, tak to co tam ve výfuku nasbíral poklidnou jízdou jim vyklepe do meřícího zařízení. Asi bych, pokud je toho auto schopno s tím zkusil nějaký delší výlet a přitom po zahřátí ho zkusil pěkně podržet u těch 4000ot a pak ty emise ještě zkusil znovu. Může to udělat i po té diagnostice, jestli mu tam nic nenajdou.

 

A k tomu EGR, asi záleží kolik má najeto. Co jsem měl auto, tak mi přijde, že po 150.000km, už to není ono a po 180.000 je to stejně zralé na výměnu. Diagnostika bylo vše v pořádku a stejně ten ventil byl ten tam. Sice se hýbal, ale propouštěl a zasekával se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, HonzaC2 napsal:

To je auto bez filtru. Myslím si, že pokud s tim jezdí klidným tempem a pak mu to na emisích takhle osolí, tak to co tam ve výfuku nasbíral poklidnou jízdou jim vyklepe do meřícího zařízení. Asi bych, pokud je toho auto schopno s tím zkusil nějaký delší výlet a přitom po zahřátí ho zkusil pěkně podržet u těch 4000ot a pak ty emise ještě zkusil znovu. Může to udělat i po té diagnostice, jestli mu tam nic nenajdou.

 

A k tomu EGR, asi záleží kolik má najeto. Co jsem měl auto, tak mi přijde, že po 150.000km, už to není ono a po 180.000 je to stejně zralé na výměnu. Diagnostika bylo vše v pořádku a stejně ten ventil byl ten tam. Sice se hýbal, ale propouštěl a zasekával se.

mas pravdu jazdil som kludne do 90km/h skoro dva roky takze asi tam je nejaky nanos bude a hlavne kratke trasy.ma nejakych 198....km najazdene ja som druhy majitel.dnes idem na DIAG.ked nic neukaze idem cistit egr dam tam lepsiu naftu a idem znova..dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

robil mi to mechanik v Peugeote najprv pri vypnutom a potom pri naštartovanom motore a takto povedal :podla DIAG.je všetko v poriadku a ked naštartoval preklikal to niekde inde a hovori ,že EGR ventil funguje ako ma.Takže tak.Toho pana poznam takže mu verim.

Upraveno uživatelem pavelu96
Necituj přímo předchozí příspěvek. I když ho přeložíš, tak je to proti pravidlům :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...