Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Svolávací akce - tažné zařízení


jardas

Recommended Posts

Teď otázka jestli to nemá 5008 skutečně výklopné jako 508. To tady nikdo neví? To přece musíte vědět jestli to máte z fabriky nebo dodatečně. U 508 je výklopný hák a je to max pohodlí, žádné lehání, mazání, sundávání apod. Přeci musíte vědět jakou jste dělali konfiguraci. Sundávací aby se mi to válelo v autě ani napevno bych nikdy nechtěl. 

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na svojí 807 mám co se kdysi montovali sundavací TZ Thule přiznám se že ze začátku jsem ho poctivě sundával ale poslední dva roky možná tři roky už je tam nastálo. Přestal mi fungovat jeden couvací senzor a vypnulo to všechny senzory takže teď používám pevný doraz na couvání místo elektronického. Jednou za čas když si vzpomenu tak to sundám očistím a zase vrátím na auto. Je pravda že taky dost často tahám vlečňák. Ano je nepříjemný když rovnám věci do kufru že se mlátím do holeně o to TZ ale to je jediný negativum.

Ono jestli jde nebo nejde udělat z fabriky vyklápěcí automat to taky asi dost záleží na tom jaké jsou tam zástavbové prostory a na některá auta se to prostě celé to zařízení nevejde. Co vím tak u MB, BMW nebo i u těch WV jsou to většinově auta bez rezervy která mají ten vyklápěcí automat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Péťa napsal:

Proč ne napevno? Napadá mě, že jedině kvůli vzhledu. Ale pokud (jako já) velmi často jezdíš s vlekem, tak mě by to nevadilo. Sice mám teď u Mercedesu výklopný, ale to jen proto, že tam už byl. Jinak bych si nechal namontovat pevný.

Samozřejmě že kvůli vzhledu. Dovedeš si představit třeba na 508 nebo krásné 5008, 3008 GT tažné napevno? To auto to prostě degraduje, je z toho hned pracant. Tažné nesmí jít u takového auta poznat, že tam vůbec je. 

Nehledě na to, že kdysi jsme měli Transportera a na něm TZ napevno a často když jsem něco nakládal do zadního prostoru, tak jsem si okopal holeně. Nic příjemného 😁

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trošku mimo PSA. Na CRV jsme také řešili tažné. U Hondy z výroby nejde jen dodělávané. Nejdřív nám salón nabízel pevné - což se mi s ohledem na vzhled, cenovku a fakt že s tím taháme jen vyjímečně vůbec nelíbilo. Pak nabízeli sundavací. Otevřeli jsme na salóně vystavené auto a při pohledu do kufru, kde pod podlážkou není žádné místo protože tam je baterie, tak s tím jsem taky úplně nechtěl souhlasit :D Takže poslední možnost bylo "elektrické" tažné. Vlastně pořádně netuším proč tomu říkají elektrické.  Tažné je ovládané táhlem, které se nainstaluje místo zásuvky v kufru (asi možná proto elektrické), takže tažné po zatáhnutí vypadne a jen se nohou docvakne do polohy. A zpátky stejný postup, zatáhnu tažné se povolí a jen ho nohou zakopnu pod auto. Dokonce se v Hondě povedlo ponechat otvírání kufru nohou, jen ho posunuli trošku do strany, ačkoliv Honda uvádí že při tažném o tuto funkci přijdem.

Ikdyž to tažné je tam stejně na okrasu :D Brzděný přívěs máme max na 750 kilo a nebrzděný snad 550 :D :D :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se podívej kolik kg má svislý zatížení aby tam na to šel nosič na kolaTy brďo takový váhy mívala stodvacítka . 550 nebržděnýho a 750 bržděnýho tak to by bylo pro mě absolutně mimo. Navíc málokterá kára do 750kg je bržděná většina co vím tak je nebržděná. A tam je to jedno max. váha vleku s nákladem je v papírech 750kg ale pokud nesmíš táhnout větší váhu tak je to na šoférovy aby zjistil kolik naložil.  Ale tak jako kdysi berlingo 1100 kg bržděných a táhnul jsem 600kg podval + jedničkovou xsaru s naftovým dvoulitrem ta měla tuším něco přes 1600 kg a taky jsem to zvládnul pravda je že to je skoro 10 let zpátky a dneska bych si to asi nelajznul páč by to bylo asi i na přetržení rodnýho listu a nedej bože když by se ještě něco stalo tak bych byl hvězdou TN a potom fakt netoužím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, HanysR napsal:

Samozřejmě že kvůli vzhledu. Dovedeš si představit třeba na 508 nebo krásné 5008, 3008 GT tažné napevno? To auto to prostě degraduje, je z toho hned pracant. Tažné nesmí jít u takového auta poznat, že tam vůbec je. 

Nehledě na to, že kdysi jsme měli Transportera a na něm TZ napevno a často když jsem něco nakládal do zadního prostoru, tak jsem si okopal holeně. Nic příjemného 😁

To se nesmí tak prožívat 🤪

Mě už pevné 2xzachranilo zadek auto, když to do mě tukli před přechodem 🤪lepší napevno než sundavaci a mít zadek do banánů, ono se to opraví, ale už to bude bourany a lakovany... To samý když někdo couvá, tak je koule ochrana zadku... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, ozzy56 napsal:

při těch couvacích kolizích před supermarketem se nepřenese nic a o to celkem jde--při vyšších rychlostech je to jedno :roker

Jenže pak při marketech jsou dodřeny nárazníky ,spztky od těch ko...co to maj stále na autě. Proto se snažím když už někde jedem parkovat s novým dále.

A i havárka při vyšších rychlostech bez koule udělá menší škodu,řeší se to u nás i při vývoji do Škudky MB

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Charlie 1 napsal:

To se nesmí tak prožívat 🤪

Mě už pevné 2xzachranilo zadek auto, když to do mě tukli před přechodem 🤪lepší napevno než sundavaci a mít zadek do banánů, ono se to opraví, ale už to bude bourany a lakovany... To samý když někdo couvá, tak je koule ochrana zadku... 

Co je za mnou je mi u prdele. Taky názor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, HanysR napsal:

@Charlie 1 Však každého věc 🙂 Já bych nesnesl. Na SUV ještě možná ale na 508 ani omylem. 😉

Je fakt, ze 508 v sedanu s kouli by vypadala divne. Driv jsem sundavaci z lenosti nechtel, ale pri stavbe domu se jezdilo s vlekem casto. Ted dam obcas drzak na kola, taxem rad, ze je koule sundavaci.

 

Upraveno uživatelem doctortom508
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, Milan+ napsal:

Jenže pak při marketech jsou dodřeny nárazníky ,spztky od těch ko...co to maj stále na autě. Proto se snažím když už někde jedem parkovat s novým dále.

A i havárka při vyšších rychlostech bez koule udělá menší škodu,řeší se to u nás i při vývoji do Škudky MB

dívám se na to samozřejmě z mého pohledu--když ten druhý neumí couvat, ať si odře auto o mé tažné a dobře mu tak :super, při vyšších rychlostech je úplně jedno, jestli máš pevné tažné nebo nee--okolí tažného bude vždy zborcené včetně výztuh a minimálně na výměnu plechových dílů -- pokud to nebude totálka..., ani vývoj ve škodovce s tím nic neudělá, je to fyzika z VI. třídy ZDŠ..., a v dnešní době, kdy pojišťovny valí skoro všechno na totálku je to fakt šumafuk :)

ale je dobře, že si zatím každý může vybrat jaké tažné chce :super, bohužel ZATIM...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Ahoj,

nevíte, někdo proč má 5008 2.0HDi s manuální převodovkou, tedy bez S&S systému (startování tlačítkem), možnost pouze 600kg bržděného i nebržděného přívěsu??

image.png.aa9c9f08c1cdbffac1944d76742121ad.png 

 

TZ je tedy dodělávané ale trochu nechápu, jak stejná motorizace s S&S má už možnost  1800 oproti těm 600tům...

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...