Návštěvník Odesláno 16. červen 2021 Sdílet Odesláno 16. červen 2021 (upraveno) Teď otázka jestli to nemá 5008 skutečně výklopné jako 508. To tady nikdo neví? To přece musíte vědět jestli to máte z fabriky nebo dodatečně. U 508 je výklopný hák a je to max pohodlí, žádné lehání, mazání, sundávání apod. Přeci musíte vědět jakou jste dělali konfiguraci. Sundávací aby se mi to válelo v autě ani napevno bych nikdy nechtěl. Upraveno 16. červen 2021 uživatelem Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 Proč ne napevno? Napadá mě, že jedině kvůli vzhledu. Ale pokud (jako já) velmi často jezdíš s vlekem, tak mě by to nevadilo. Sice mám teď u Mercedesu výklopný, ale to jen proto, že tam už byl. Jinak bych si nechal namontovat pevný. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 Na svojí 807 mám co se kdysi montovali sundavací TZ Thule přiznám se že ze začátku jsem ho poctivě sundával ale poslední dva roky možná tři roky už je tam nastálo. Přestal mi fungovat jeden couvací senzor a vypnulo to všechny senzory takže teď používám pevný doraz na couvání místo elektronického. Jednou za čas když si vzpomenu tak to sundám očistím a zase vrátím na auto. Je pravda že taky dost často tahám vlečňák. Ano je nepříjemný když rovnám věci do kufru že se mlátím do holeně o to TZ ale to je jediný negativum. Ono jestli jde nebo nejde udělat z fabriky vyklápěcí automat to taky asi dost záleží na tom jaké jsou tam zástavbové prostory a na některá auta se to prostě celé to zařízení nevejde. Co vím tak u MB, BMW nebo i u těch WV jsou to většinově auta bez rezervy která mají ten vyklápěcí automat. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 před 2 hodinami, Péťa napsal: Proč ne napevno? Napadá mě, že jedině kvůli vzhledu. Ale pokud (jako já) velmi často jezdíš s vlekem, tak mě by to nevadilo. Sice mám teď u Mercedesu výklopný, ale to jen proto, že tam už byl. Jinak bych si nechal namontovat pevný. Samozřejmě že kvůli vzhledu. Dovedeš si představit třeba na 508 nebo krásné 5008, 3008 GT tažné napevno? To auto to prostě degraduje, je z toho hned pracant. Tažné nesmí jít u takového auta poznat, že tam vůbec je. Nehledě na to, že kdysi jsme měli Transportera a na něm TZ napevno a často když jsem něco nakládal do zadního prostoru, tak jsem si okopal holeně. Nic příjemného Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doctortom508 Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 Ja mam sundaci jen kvuli vzhledu a jeste to je sluzebak. Bylo objednany s autem, ale myslim, ze je dodelany v salonu. Aspon dle toho, ze plast kolem je rezany pilkou. Jinak na jinym aute mam na pevno a nevadi to. Ale vyklapeci by me taky nevadilo a nemusel bych mit hak v kufru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 Tažné mám origo sundavací. Po sundání není nic vidět. Jediná nevýhoda je, že hák musím vozit v kufru. Ve staré 508 se mi vešel k rezervě. btl.a ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gronholmm Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 Trošku mimo PSA. Na CRV jsme také řešili tažné. U Hondy z výroby nejde jen dodělávané. Nejdřív nám salón nabízel pevné - což se mi s ohledem na vzhled, cenovku a fakt že s tím taháme jen vyjímečně vůbec nelíbilo. Pak nabízeli sundavací. Otevřeli jsme na salóně vystavené auto a při pohledu do kufru, kde pod podlážkou není žádné místo protože tam je baterie, tak s tím jsem taky úplně nechtěl souhlasit Takže poslední možnost bylo "elektrické" tažné. Vlastně pořádně netuším proč tomu říkají elektrické. Tažné je ovládané táhlem, které se nainstaluje místo zásuvky v kufru (asi možná proto elektrické), takže tažné po zatáhnutí vypadne a jen se nohou docvakne do polohy. A zpátky stejný postup, zatáhnu tažné se povolí a jen ho nohou zakopnu pod auto. Dokonce se v Hondě povedlo ponechat otvírání kufru nohou, jen ho posunuli trošku do strany, ačkoliv Honda uvádí že při tažném o tuto funkci přijdem. Ikdyž to tažné je tam stejně na okrasu Brzděný přívěs máme max na 750 kilo a nebrzděný snad 550 Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 Můžete si na něj dát nosič na kola Zajímalo by mě, jak tu hmotnost vleku počítají. U Tebe předpokládám, že CRV je těžké, to by něco utáhlo. Já mám na Béčku nebržděný taky jen 690 kg. Ještě, že uveze víc gronholmm ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gronholmm Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 @Péťa Tak nosič na kola a chtěli jsme ho i kdyby jsme potřebovali odvést motorku na vleku - to by jsme se také měli vejít. No tady to nejvíc zmenšuje to CVT a asi ten hybrid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 Se podívej kolik kg má svislý zatížení aby tam na to šel nosič na kolaTy brďo takový váhy mívala stodvacítka . 550 nebržděnýho a 750 bržděnýho tak to by bylo pro mě absolutně mimo. Navíc málokterá kára do 750kg je bržděná většina co vím tak je nebržděná. A tam je to jedno max. váha vleku s nákladem je v papírech 750kg ale pokud nesmíš táhnout větší váhu tak je to na šoférovy aby zjistil kolik naložil. Ale tak jako kdysi berlingo 1100 kg bržděných a táhnul jsem 600kg podval + jedničkovou xsaru s naftovým dvoulitrem ta měla tuším něco přes 1600 kg a taky jsem to zvládnul pravda je že to je skoro 10 let zpátky a dneska bych si to asi nelajznul páč by to bylo asi i na přetržení rodnýho listu a nedej bože když by se ještě něco stalo tak bych byl hvězdou TN a potom fakt netoužím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 před 6 hodinami, HanysR napsal: Samozřejmě že kvůli vzhledu. Dovedeš si představit třeba na 508 nebo krásné 5008, 3008 GT tažné napevno? To auto to prostě degraduje, je z toho hned pracant. Tažné nesmí jít u takového auta poznat, že tam vůbec je. Nehledě na to, že kdysi jsme měli Transportera a na něm TZ napevno a často když jsem něco nakládal do zadního prostoru, tak jsem si okopal holeně. Nic příjemného To se nesmí tak prožívat Mě už pevné 2xzachranilo zadek auto, když to do mě tukli před přechodem lepší napevno než sundavaci a mít zadek do banánů, ono se to opraví, ale už to bude bourany a lakovany... To samý když někdo couvá, tak je koule ochrana zadku... Milan+ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 To se myslíš, každý bouranec skoro s kastli hne, protože se to přenese přes nosníky. Ono to jen vypadá , že ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 při těch couvacích kolizích před supermarketem se nepřenese nic a o to celkem jde--při vyšších rychlostech je to jedno Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 @Charlie 1 Však každého věc Já bych nesnesl. Na SUV ještě možná ale na 508 ani omylem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 před 2 hodinami, ozzy56 napsal: při těch couvacích kolizích před supermarketem se nepřenese nic a o to celkem jde--při vyšších rychlostech je to jedno Jenže pak při marketech jsou dodřeny nárazníky ,spztky od těch ko...co to maj stále na autě. Proto se snažím když už někde jedem parkovat s novým dále. A i havárka při vyšších rychlostech bez koule udělá menší škodu,řeší se to u nás i při vývoji do Škudky MB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 před 4 hodinami, Charlie 1 napsal: To se nesmí tak prožívat Mě už pevné 2xzachranilo zadek auto, když to do mě tukli před přechodem lepší napevno než sundavaci a mít zadek do banánů, ono se to opraví, ale už to bude bourany a lakovany... To samý když někdo couvá, tak je koule ochrana zadku... Co je za mnou je mi u prdele. Taky názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 Je to svým způsobem parkovací asistent jen místo tónu čekáš na ránu. Až se ozve, tak to znamená stůj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doctortom508 Odesláno 17. červen 2021 Sdílet Odesláno 17. červen 2021 (upraveno) před 26 minutami, HanysR napsal: @Charlie 1 Však každého věc Já bych nesnesl. Na SUV ještě možná ale na 508 ani omylem. Je fakt, ze 508 v sedanu s kouli by vypadala divne. Driv jsem sundavaci z lenosti nechtel, ale pri stavbe domu se jezdilo s vlekem casto. Ted dam obcas drzak na kola, taxem rad, ze je koule sundavaci. Upraveno 17. červen 2021 uživatelem doctortom508 Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 18. červen 2021 Sdílet Odesláno 18. červen 2021 před 13 hodinami, Milan+ napsal: Jenže pak při marketech jsou dodřeny nárazníky ,spztky od těch ko...co to maj stále na autě. Proto se snažím když už někde jedem parkovat s novým dále. A i havárka při vyšších rychlostech bez koule udělá menší škodu,řeší se to u nás i při vývoji do Škudky MB dívám se na to samozřejmě z mého pohledu--když ten druhý neumí couvat, ať si odře auto o mé tažné a dobře mu tak , při vyšších rychlostech je úplně jedno, jestli máš pevné tažné nebo nee--okolí tažného bude vždy zborcené včetně výztuh a minimálně na výměnu plechových dílů -- pokud to nebude totálka..., ani vývoj ve škodovce s tím nic neudělá, je to fyzika z VI. třídy ZDŠ..., a v dnešní době, kdy pojišťovny valí skoro všechno na totálku je to fakt šumafuk ale je dobře, že si zatím každý může vybrat jaké tažné chce , bohužel ZATIM... Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel2 Odesláno 1. květen 2023 Sdílet Odesláno 1. květen 2023 Ahoj, nevíte, někdo proč má 5008 2.0HDi s manuální převodovkou, tedy bez S&S systému (startování tlačítkem), možnost pouze 600kg bržděného i nebržděného přívěsu?? TZ je tedy dodělávané ale trochu nechápu, jak stejná motorizace s S&S má už možnost 1800 oproti těm 600tům... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.