Jump to content

Recommended Posts

Test dieselove tlaku...stretol sa niekto s touto spravou v diagnostike?

Vcera som pojazdil , vypol auto pred obchodom a uz som nenastartoval...tocilo ale nechytilo... siel som kupit sprej do sania ci to chyti a ked som sa vratil, vyskusal som klasicky start a chytilo...Odisiel som, navstivil 2 obchody a potom mi auto "zhaslo" po ceste...museli sme ho odtiahnut, nechytili ani na sprej...

Siel som rano do roboty, auto doma prisiel znamy, auto mu chytilo normalne parkrat, dal diagnostiku a bola tam chyba : test dieseloveho tlaku ....cislo chyby nebolo....

Peugeot 406,66kW, 2.0HDi....2001....

Link to post
Share on other sites

Nejspis zasvineny DRV ventil na cerpadle. Jako prvni pomoc zkusit demontovat, vycistit sitko a vratit zpet. Ale chce to stejne pripojit na origo diag Peugeot Planet 2000 a pak se podivat na live data - tlak nafty pri startu - pozadovany vs. skutecny, stav EGR ventilu diag vs. skutecna poloha atd.

Link to post
Share on other sites

Cerpadlo ide - bzucalo aj ked som nenastartoval.... aj bolo pocut zvuk nafty....neviem ako inak ho otestovat...

Budem skusat zohnat original diagnostiku ,prevdepodobne sa bez nej nepohnem ked vycistim resp.vymenim DRV ventil...

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Vycisteny DRV , nebolo tam podla mna tesnenie...vid foto.... sitko spinave, vyfukal, vycistil a zmontoval...

Bolo tam tesnenie "kovove" k cerpadlu..trosku "cura " nafta tadial...

Poskladal som to, pojazdil a bez problemov... Dnes rano nastartoval a siel na cesty...po cca 5 km som zastal na pumpe, natankoval a auto nechytilo... volal som odtah, za cca 3-4 minuty som opat vyskusal a auto chytilo...siel som radsej domov ze zoberiem druhe auto. Odparkoval pred brankou...skusil som vzapati nastartovat auto nechytlo a siel som prec...Zhanam diagnostiku priamo na peugeota....

IMG_20210515_095805.jpg

Edited by Antoan80
Link to post
Share on other sites

Zkus, jak vypadá DRV po té krátké době, co jsi ho čistil.... Za to nic nedáš.... A nesmí tam nic čůrat.... To může být také zdroj problémů....

Link to post
Share on other sites

DRV ventil som skontroloval, bol už čistý ale ešte som ho pre istotu "vyfúkal" zohnal a dal tesnenie zložil, vymenil pre istotu palivový filter a snímač teploty chladiacej zmesi (ani tam nebolo tesnenie ).

Auto zatiaľ štartuje studené aj zohriate.... tak dúfam, že to bol len "bordel" ktorý sa dostal až na DRV ventil.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Opat mi to "zdochlo" za jazdy...cca 10 km som presiel, vypol...15 minut normalne start a po cca 500 metrov auto "zdochlo"...

15 minut statia a auto nastartuje...🤔🤔🤔

Nahodou niekto diagnostiku na peugeot v okoli Ziliny nie je?

Pisem tu pomali on-line... takze asi mame zavadu...cerpadlo v nadrzi.....ako upozornil Honza vyssie....

Mam otazku, pasuje z 306 do 406 cerpadlo?2.0HDi, 66kW...

IMG_20210523_160051.jpg

IMG_20210523_160043.jpg

Edited by Antoan80
aktualizacia ...
Link to post
Share on other sites

Chcem vás všetkých poprosiť o pomoc. Viete mi pomôcť či poradiť, kde zohnať koncovku do čerpadla alebo ju vymeniť či opraviť. Za každú radu vám budem vďačný..Skúšal som aj servis peugeot a tam to už nemajú v ponuke.

Posielam foto koncovky aj číslo čerpadla.

Vopred vám ďakujem

IMG_20210524_095841.jpg

IMG_20210523_160051.jpg

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

ahoj, ten origo konektor není nutný :bojim, hlavně musí být v pořádku el. čerpadlo, konektor ustřihni a na konec kabelů naletuj FASTONY, dej přes ně bužírku a zapoj do čerpadla--dva kabely jsou na měrku a dva na čerpadlo, možná je tam ještě zvlášť kostra, to už nepamatuju, takže 4 nebo 5 kablíků, na čerpadle je to označené (vylisované), který kablík kam jde...

https://www.ges.cz/cz/tkmt-3-GES06615535.html

Edited by ozzy56
Link to post
Share on other sites

Nakoniec som vymenil celé čerpadlo, zohnal som koncovku (jeden týpek mi ju doviezol okrem iného až z Piešťan). 

Dávam tu detail poškodeného čerpadla ale hlavne krytky nad čerpadlo.... To tam isto nejako napasoval "múdry mechanik" a napadlo ma, že keď niekto sedí vzadu, či to nemôže

tlačiť na vrch čerpadla.  Radšej vystrihnúť nejaký plech a prichytiť?

Všetkým ďakujem za pomoc či rady.

IMG_20210528_122751.jpg

IMG_20210528_122318.jpg

IMG_20210528_121942_1.jpg

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

jednu dobu ve Francii dělali v karoserii menší otvor, než je čerpadlo, takže se ten otvor musel zvětšit třeba nůžkama na plech, aby se vůbec dalo vytáhnout čerpadlo ven, jinak by musela jít dolů celá nádrž..., ano, můžeš to překrýt plechem a přichytit dutýma (trhacíma nýtama...)

Edited by ozzy56
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...