Jump to content

Nízký tlak motorového oleje


Recommended Posts

Zdravím, včera se mi objevil u rádia nápis "nízký tlak motorového oleje", co s tím?? Před 14 dny se mi objevil nápis nízký stav oleje, koupil jsem tedy na benzině snad jediný olej co měli, nějakou echt syntetiku, stála nekřesťanských 600 Kč/l.  Mohlo se stát to, že tento olej třeba rozpustil usazený karbon a ten ucpal koš?

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Čau, motor mám 2.2 Hdi, najeto 250 tis.  Olej to byl Shell Helix Ultra 0W-30, olej na měrce je v normě, tzn. ve 2/3. V motoru mám normálně 5W-40. 

Peugeot 807

Edited by pavelu96
nepiš další příspěvky - použij "Upravit"
Link to post
Share on other sites

no to bych řekl že to asi udělalo pěknou rotyku v tom motoru oleje se můžou míchat myšleno značky mezi sebou ale musí se dodržet specifikace tudíž bych řekl že to že jsi nalil do 5w40  0w30 je to co způsobilo problém co si o tom myslí znalec olejů @vagi?

Link to post
Share on other sites

Teda odborný názor na to nemám, ale.... 2.2 HDi běžně používal 5W-30, já do svýho dával Total INEO ECS a OK, mezi výměnama nežral buď skoro nic, nebo jsem dolil tak do půl litru. 0W-30 je řidší za nízkých teplot, ale že by měl způsobit sám o sobě takový problém se mě osobně moc nezdá, spíš bych čekal, že je v tom motoru něco špatně tak nějak obecně. Kolik se ho tam vlastně přidalo? 

Těžko to tu odhadnem na dálku, IMHO to chce diagnostiku a kontrolu v servise... co jinýho už s tím. 

Honza

 

Link to post
Share on other sites

Dolil jsem celý litr. Právě jsem mluvil se svým mechanikem, také se mu to nezdá. Přiklání se spíše k vadnému čidlu, nebo čerpadlu. Zítra jde auto do servisu, změřit tlak atd., tak uvidím, urřitě dám vědět. díky 

Link to post
Share on other sites

jinak ještě, u toho původního se mi stávalo, že když nebyly hladiny na max ale spíš pod půlkou, tak mělo auto tendenci hlásit nízký stav oleje nebo chladicí kapaliny, pokud se zastavilo nějak výrazně nakřivo v kopci, a to hlavně do boku, ale i dopředu/dozadu. 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Vidím to spíš problém přicpaného sacího koše, než to, že nalil 0W30 do 5W40. Na dojetí lepší nějaký olej, než žádný.

Sundat vanu a kouknout, co se tam stalo. Vyčistit a nalít nový olej. Pokud není jinde problém (olej čerpadlo třeba)

 

 

Edited by vagi
Link to post
Share on other sites

Souhlasím s vagi, lepší nějaký olej než žádný....  jinou možnost jsem neměl. S tímto olejovým koktejlem jsem ještě 14 dnů normálně jezdil, až do včerejší hlášky, takže se také přikláním k teorii ucpaného sacího koše.  Jsem zvědavý co to bude 🙂

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...