pavel104 Odesláno 5. květen 2021 Sdílet Odesláno 5. květen 2021 Zdravím. Mám docela zásadní problém s autem. Jedná se o Peugeot 306 1.4 benzin 55kw, r.v. 2000, motor KFX. Jde o to že za studena jede motor úplně normálně, má jen vyšší volnoběh a malé propady při prudkém přidání plynu. Když se ale ohřeje - když auto proženu, tak začne intenzivně vynechávat motor, jakoby jel na 2 nebo 3válce, při přidání plynu se dusí, otáčky kolísají prudce nahoru a dolů, jako bych přidával a ubíral plyn a strašně kouří a smrdí po benzinu. Svíčky jsou při tomto úplně černé. Určitě je problém se směsí. Jakmile motor zchládne, jede zase úplně normálně. Svíčky mají najeto asi 1500km (tam problém nebude) Auto nejde připojit na diagnostiku, takže se nedá zjistit kde je konkrétní problém. Nevíte někdo, co by toto mohlo způsobovat a co zkusit vyměnit ?? jestli to nemůže dělat, třeba senzor polohy škrtící klapky, nebo volnoběžný regulační ventil. Při odpojení senzoru tlaku sacího potrubí motor okamžitě zdechne, takže ten nejspíš funguje. Předem díky za pomoc. Pavel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. květen 2021 Sdílet Odesláno 5. květen 2021 Snímač teploty chladící kapaliny, snímač teploty nasávaného vzduchu, ventilové vůle.... inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel104 Odesláno 5. květen 2021 Autor Sdílet Odesláno 5. květen 2021 Hafity : Díky za tip. Zkusím vyměnit. Nic jiného mě taky nezbývá.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. květen 2021 Sdílet Odesláno 5. květen 2021 Ale né hned měnit Napřed proměřit.... Návodů, jak na to je tu mraky, stačí použít hledání.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 5. květen 2021 Sdílet Odesláno 5. květen 2021 Stačí si někde sehnat/stáhnout knížku "jak na to". Tam najdeš i charakteristiku senzoru teploty, co ma ukazovat pri jake teplote na multimetru, jak ho merit atd. Na tyhle starsi auta je to tam jeste pekne popsane. Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel104 Odesláno 10. květen 2021 Autor Sdílet Odesláno 10. květen 2021 Tak jsem vyměnil čidlo teploty nasávaného vzduchu, čidlo polohy škrtící klapky, regulátor volnoběhu, čidlo teploty, lambda sondu. Výsledek = Motor samovolně přidává a ubírá plyn v rozmezí 2000 - 2500 otáček asi tak 30 x po sobě. Pak otáčky spadnou cca na 1000. Po přidání plynu se vše opakuje. Za jízdy jakmile se otáčky dostanou ke 2000 ot. tak motor sám začne táhnout až ke 2500 ot. Tak co dál ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 10. květen 2021 Sdílet Odesláno 10. květen 2021 změřil bych komprese Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 10. květen 2021 Sdílet Odesláno 10. květen 2021 Ještě je nutno zmínit "lambádu".... A nutno také zmínit starou známou věc: napřed musí proběhnout kontrola motoru po mechanické stránce a teprve potom řešit elektriku/elektroniku.... Takže rozvody, ventilové vůle a potažmo tlaky ve válcích.... Ještě mně napadlo, jestli by ten řídící systém nešel "vyblikat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.